Fundacja Domowe Hospicjum Dziecięce Promyczek ruszyła w lutym 2024 z kampanią społeczną promującą przekazywanie 1,5 % podatku. Kampania realizowana jest, między innymi, na billboardach Cityboard Media.
Hospicjum Promyczek po kilku latach przerwy powróciło na nasze billboardy. Korzystając z kreacji zbliżonej wizualnie do plakatów z poprzednich lat, fundacja Promyczek skoncentrowała się na zwiększaniu świadomości na temat sytuacji beneficjentów hospicjum oraz zachęcaniu do przekazania fundacji 1,5% podatku.
Domowe Hospicjum Dziecięce „Promyczek” od 2010 roku obejmuje domową opieką nieuleczalnie chore i umierające dzieci z kilku powiatów województwa mazowieckiego. Fundacja oferuje darmowe wypożyczenie niezbędnego dla pacjenta sprzętu, zapewnia całodobową i całotygodniową opiekę medyczną oraz psychologiczną chorym dzieciom przebywającym w swoich rodzinnych domach. Fundacja udziela też wsparcia socjalnego rodzinom, które z powodu choroby dziecka znalazły się w trudnej sytuacji materialnej. Po opieką hospicjum okresowo przebywa do 35 małych pacjentów.
Kampania realizowana jest na 10 billboardach cityboard (6x3 m) w Warszawie. Do ekspozycji wykorzystano plakat papierowy.