konkurs, laureat, firma dobrze widziana, identyfikacja wizualna, logo, csr, reklama zewnętrzna, akcja społeczna, reklama wielkoformatowa
konkurs, laureat, firma dobrze widziana, identyfikacja wizualna, logo, csr, reklama zewnętrzna, akcja społeczna, reklama wielkoformatowa

„Firma Dobrze Widziana 2017” dla Cityboard Media


Po raz trzeci z rzędu otrzymaliśmy tytuł „Firmy Dobrze Widzianej” przyznany przez Business Centre Club. Podobne wyróżnienie otrzymaliśmy w latach 2015 i 2016.

 

konkurs, laureat, firma dobrze widziana, identyfikacja wizualna, logo, csr, reklama zewnętrzna, akcja społeczna, reklama wielkoformatowa, andrzej grudziński

Andrzej Grudziński (drugi od lewej strony) z nagrodą "Firma Dobrze Widziana 2017".

 

Business Centre Club wyróżnieniem honoruje te firmy, które dbają o jak najlepsze relacje z otoczeniem, są zaangażowanie społeczne i realizują idee społecznej odpowiedzialności biznesu.

Na naszych nośnikach aktualnie można zobaczyć wiele kampanii społecznych, nawołujących do przekazywania na rzecz Organizacji Pożytku Publicznego jednego procenta swojego podatku. Od lat nieodpłatnie udostępniamy fundacjom i innym instytucjom społecznym nośniki, tak, aby mogły prowadzić swoje działania. Mam tu na myśli np. Warszawskie Hospicjum dla Dzieci, Fundację Domowe Hospicjum Dla Dzieci Promyczek, czy Fundację Między Niebem a Ziemią. Dla nas to ważne, bo pomagać po prostu warto.

Mówi Marcin Stan, Członek Zarządu Cityboard Media. Doceniono także nasze działania ekologiczne, czyli: panele fotowoltaiczne na nośnikach reklamowych, które dostarczają prąd do oświetlenia reklam; sieć ekranów ecolight, które dzięki wykorzystaniu diod LED są przyjazne dla środowiska; ekoplakat, czyli ekologiczne podłoże drukarskie, które jest w 100 proc. poddawane recyklingowi. Warto dodać, że ekoplakat został w 2016 roku nagrodzony Medalem Europejskim.

Uroczystość wręczenia nagród odbyła się 24 kwietnia w siedzibie Business Centre Club przy Placu Żelaznej Bramy 10 w Warszawie.

CSR to bardzo ważny element naszej strategii działania. Funkcjonujemy w niełatwym otoczeniu, które utrudnia funkcjonowanie systemowej reklamie outdoorowej. Mam tu na myśli ustawę krajobrazową, która jest bardzo restrykcyjna i nie liczy się z prawami nabytymi przedsiębiorców. Tym bardziej cieszy mnie fakt, że pomimo wielu przeszkód nadal realizujemy działania, które budują trwałe i pożyteczne relacje z otoczeniem

Mówi Andrzej Grudziński, Pełnomocnik Zarządu Cityboard Media, który w imieniu firmy odebrał nagrodę.