Budowanie pozytywnego UX w sprzedaży usług
- Odsłon: 1031
Pozytywne UX w sprzedaży usług - to tytuł artykułu Marcina Stan, opublikowanego w najnowszym numerze E-commerce & Digital Marketing.
Pozytywne UX w sprzedaży usług - to tytuł artykułu Marcina Stan, opublikowanego w najnowszym numerze E-commerce & Digital Marketing.
W dniach 24-25 marca na stadionie PGE Narodowy odbędzie się inauguracja cyklu Roadshow Tour de Pologne i uroczyste otwarcie mobilnego muzeum Tour de Pologne.
Komentarz Cityboard Media do publikacji medialnych, które dotyczą wyników badań widowni ekranów systemowej reklamy zewnętrznej w Polsce.
Marcin Stan, Członek Zarządu Cityboard Media, na łamach Dziennika Bałtyckiego komentuje gdańską uchwałę krajobrazową, która jest bardzo niekorzystna dla branży i nie szanuje praw nabytych.
Marcin Stan, Członek Zarządu Cityboard Media, komentuje dla OOH Magazine temat marketingu sportowego. Porusza w nim, między innymi, kwestię kreatywnych rozwiązań outdoorowych.
Michał Stan, Prezes Zarządu Cityboard Media, opublikował na stronach OOH Magazine felieton, w którym porusza kwestię oceny branży reklamy zewnętrznej w Polsce.
Fundacja Domowe Hospicjum Dziecięce „Promyczek” ruszyła w lutym z kampanią społeczną promującą przekazywanie 1 % podatku. Kampania realizowana jest między innymi na nośnikach Cityboard Media.
Marcin Stan, Członek Zarządu Cityboard Media, w portalu Nowy Marketing podsumowuje rok 2017 w outdoorze. Stan opisuje najważniejsze wydarzenia, a także prognozuje trendy na 2018 rok.
Ośrodek górski Czarna Góra Resort wystartował z kampanią outdoorową na nośnikach Cityboard Media. To druga kampania tego ośrodka narciarskiego na OOH.
W styczniu Wedel ruszył z nową kampanią outdoorową. Między innymi na nośnikach Cityboard Media, można zobaczyć plakaty promujące czekoladę Wedla nadziewaną ciastkami.
Portal Wirtualne Media podsumowuje rok 2017 i prognozuje 2018. Na stronach serwisu Andrzej Grudziński, komentuje minione 12 miesięcy w branży OOH.
Fundacja Warszawskie Hospicjum dla Dzieci ruszyła z kampanią społeczną promującą przekazywanie 1 % podatku. Kampania realizowana jest między innymi na nośnikach Cityboard Media.
Andrzej Grudziński, Pełnomocnik Zarządu Cityboard Media, komentuje dla Press.pl, prognozy w branży na 2018 rok. Grudziński zwraca uwagę na coraz mocniejszą korelację pomiędzy OOH a digitalem.
Świąt wypełnionych radością i miłością, niosących spokój i odpoczynek. Nowego Roku spełniającego wszelkie marzenia, pełnego optymizmu i powodzenia - życzy Cityboard Media.
Marcin Stan, Członek Zarządu Cityboard Media, komentuje dla portalu Nowy Marketing rok 2017. Stan opisuje najważniejsze wydarzenia w social mediach, a także prognozuje trendy na 2018.
Marcin Stan, Członek Zarządu Cityboard Media przygotował dla magazynu E-commerce & Digital Marketing artykuł poświęcony mobilnym e-sklepom. Stan doradza między innymi, jak dostosować stronę sklepu do urządzeń mobilnych.
Developer Greenwood wystartował z kampanią reklamową na outdorze. W listopadzie ruszyła kampania promująca nową inwestycję na warszawskiej Białołęce.
W listopadzie, między innymi na nośnikach Cityboard Media, ruszyła kampania promocyjna MAM. Jest to platforma internetowa, która w zamian za dokonywane za jej pośrednictwem zakupów dopłaca do rachunków konsumentów.
Marcin Stan, Członek Zarządu Cityboard Media, komentuje dla magazynu branżowego Press temat innowacyjnych rozwiązań w outdoorze. Stan zauważa, że outdoor coraz silniej koreluje z reklamą digitalową.
Już 19 października 2017 r., w ramach VII Europejskiego Kongresu Małych i Średnich Przedsiębiorstw, Cityboard Media będzie organizatorem panelu dyskusyjnego oraz warsztatów. Panel będzie miał tytuł „Internet w sprzedaży i marketingu”.
Wedel ruszył z kampanią promocyjną na ekranach Cityboard Media. Firma promuje czekoladę mleczną z nadzieniem karmelowym i herbatnikami. Wedel niedawno postanowił zmienić swój koncept reklamowy.
Firma Ferrero ruszyła z kampanią promocyjną drażetek Tic Tac na nośnikach Cityboard Media. W kampanii wykorzystano elementy 2D. Działania reklamowe na nośnikach Cityboard Media realizowane na kilkudziesięciu ekranach typu cityboard.
Marcin Stan, Członek Zarządu Cityboard Media komentuje w portalu Onet.pl temat uchwały krajobrazowej w Opolu. Wojewódzki Sąd Administracyjny w Opolu 05.10.2017 r., uznał uchwałę za nieważną.
Michał Stan, Prezes Cityboard Media, komentuje dla najnowszego numeru Media & Marketing Polska, sprawy związane z IGRZ, a także uchwałą krajobrazową.
Ruszył program stażowy w Cityboard Media. Będzie on realizowany wspólnie z Uniwersytetem Humanistycznospołecznym SWPS w Warszawie.
Enel-Sport Centrum Ortopedii i Rehabilitacji ruszył z kampanią reklamową na outdoorze. Jej twarzą został wybitny polski narciarz Andrzej Bargiel. Kampania jest realizowana w Łodzi i Warszawie na kilkudziesięciu nośnikach cityboard.
We wrześniu na nośnikach Cityboard Media ruszyła kampania promująca VII Europejski Kongres Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Kongres odbędzie się w dniach 18-23 października w Katowicach.
Marcin Stan, Członek Zarządu Cityboard Media, opublikował w portalu Signs.pl artykuł o kreatywnych rozwiązaniach stosowanych w reklamie outdoorowej. Stan opisuje przykłady kampanii dla takich marek jak Ikea, Dębica, czy Allegro.
Marka ubezpieczeniowa Before You Go ruszyła z kampanią promocyjną na outdoorze. Before You Go to aplikacja, która służy do sprzedaży ubezpieczeń turystycznych. Kampania jest realizowana w Warszawie i ma charakter kontekstowy.
Fundacja "Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym" wspólnie z miastem stołecznym Warszawa oraz Fundacją Po Drugie realizują projekt Punkt Zwrotny. W jego ramach gościliśmy w naszej siedzibie w Warszawie, młodzież wchodzącą na rynek pracy.
Strona 4 z 7
Reklamy Google Ads nie mają dla nas tajemnic. Dowodem jest status Google Partner, który uzyskaliśmy. Google nadaje takie wyróżnienie firmom, które zrealizowały odpowiednią liczbę efektywnych kampanii, a także wyróżniały się jakością świadczonych usług.
Efektem partnerstwa między TikTokiem a Cityboard Media jest możliwość realizowania kampanii reklamowych bez pośredników. Współpraca gwarantuje też możliwość przeprowadzania kampanii na platformach BuzzVideo, TopBuzz, News Republic czy Hello.
Dzięki działaniom naszych ekspertów uzyskaliśmy status agencji partnerskiej Meta (Facebook, Instagram, WhatsApp, Giphy). Wiemy, jak dobrze i efektywnie planować kampanie w środowisku Meta i wykorzystywać to z korzyścią dla klientów.
Nasze doświadczenie w realizowaniu kampanii na Pintereście zaowocowało statusem partnera Pinterest Business. Dzięki temu mamy dostęp do zaawansowanych szkoleń i możemy lepiej planować i realizować kampanie dla naszych klientów.
Cityboard Media Sp. z o.o.
ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
+48 730 222 500
+48 22 376 99 00
office@cityboard.pl
Pn-Pt 9:00-17:00
Newsletter zawierający aktualności, materiały informacyjne, marketingowe oraz handlowe.
Zapisz się na nasz newsletter
ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
+48 730 222 500
+48 22 376 99 00
office@cityboard.pl