Kampania WHD na outdoorze
- Odsłon: 728
Fundacja Warszawskie Hospicjum dla Dzieci po raz kolejny ruszyła z outdoorową kampanią społeczną promującą przekazywanie 1 % podatku. Kampania realizowana jest między innymi na nośnikach Cityboard Media.
Fundacja Warszawskie Hospicjum dla Dzieci po raz kolejny ruszyła z outdoorową kampanią społeczną promującą przekazywanie 1 % podatku. Kampania realizowana jest między innymi na nośnikach Cityboard Media.
Wszystkim naszym klientom, współpracownikom, partnerom i przyjaciołom składamy najlepsze życzenia świąteczne, a także noworoczne. Oby rok 2020 był jeszcze lepszy niż 2019!
ING Bank Śląski wyprodukował ekologiczne plecaki z ekoplakatów, które firma wykorzystywała w kampanii outdoorowej na nośnikach Cityboard Media.
Marcin Wojda i Wiktor Balcer wystąpili w Business Centre Club z prezentacją pod tytułem: "Digital i outdoor, czyli jak łączyć media, aby zwiększyć sprzedaż". Spotkanie było adresowane do członków BCC.
Jak łączyć dobry content z przekazem emocjonalnym, aby stworzyć efektywną komunikację marketingową – na to pytanie odpowiadali nasi eksperci podczas 9. Europejskiego Kongresu Małych i Średnich Przedsiębiorstw w Katowicach.
Ziaja ruszyła z kampanią outdoorową promującą linię kosmetyków adresowanych do ludzi młodych. W formacie 6x3 kampania realizowana jest wyłącznie na nośnikach Cityboard Media.
Czesław Lang będzie jednym z prelegentów naszego panelu na 9. Europejskim Kongresie MSP w Katowicach. Swoje wystąpienia przygotowali także Marcina Wojda i Wiktor Balcer.
Marcin Stan publikuje na łamach OOH Magazine. W najnowszym numerze, w artykule "Świąteczna kampania na OOH - dobre praktyki" Marcin podpowiada, jak zaplanować efektywną kampanię outdoorową na okres końca roku.
Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach ruszyła z outdoorową kampanią promującą 9. edycję Europejskiego Kongresu Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Kampania realizowana jest na nośnikach Cityboard Media.
W sierpniu na naszych nośnikach w Krakowie ruszyła kampania Fundacji Tesco, która promuje swój 8. Bieg Charytatywny. Fundację wspieraliśmy już w 2018 roku.
Kolarze reprezentujący Cityboard Media ukończyli wyścig Tour de Pologne Amatorów! 9 sierpnia 2019 roku w Bukowinie Tatrzańskiej, 9 zawodników pokonało trasę liczącą 60 kilometrów.
W pierwszych dniach lipca, na naszych nośnikach ruszyła kampania 76. Tour de Pologne. Cityboard Media jest patronem medialnym wydarzenia. Początek największej imprezy kolarskiej w Polsce już 3 sierpnia 2019.
W środę 12 czerwca Business Centre Club ogłosił laureatów XXX edycji Medali Europejskich. Po raz czwarty tę nagrodę otrzymała nasza firma. Tym razem za oprawę oświetlenia do powierzchni reklamowych.
Trybunał Konstytucyjny zbada przepisy o tzw. uchwałach krajobrazowych (reklamowych). Gminom, które je uchwaliły mogą grozić wielomilionowe odszkodowania.
Cityboard Media z tytułem „Firmy Dobrze Widzianej”. To wyróżnienie otrzymują przedsiębiorstwa, które dbają o CSR. Nasza firma otrzymała tę nagrodę od Business Centre Club już po raz 5.
Spersonalizowane oferty handlowe, czy też oferty dnia w formie filmu mogą zdecydowanie zwiększyć sprzedaż produktów i usług. Jak wykorzystać potencjał wideo w sprzedaży? Pisze o tym Marcin Wojda na łamach magazynu "As Sprzedaży".
Czy robiąc zakupy w e-sklepach wpływają na nas emocje? Okazuje się, że jak najbardziej, a emocje osłabiają nasze funkcje poznawcze i dzięki temu szybciej podejmujemy decyzje. Marcin Wojda i Wiktor Balcer piszą na ten temat na stronach portalu Nowy Marketing.
Cityboard Media został partnerem najnowszej kampanii Fundacji Rak’n’Roll, która korzystając, między innymi, z naszych nośników zachęca do przekazywania 1 procenta podatku na rzecz Fundacji.
Michał Stan, Marcin Wojda i Krzysztof Dziekański zostali wyróżnieni tytułami "Wybitnych Managerów" w konkursie "Pracownik Roku" organizowanym przez Business Centre Club i firmę 4 Business & People. Gala finałowa odbyła się 8 kwietnia 2019 r.
Marcin Stan, Członek Zarządu Cityboard Media komentuje dla Media & Marketing Polska Raport OOH 2019. Magazyn po raz kolejny przygotował podsumowanie najważniejszych wydarzeń.
Cityboard Media został partnerem Konkursu "Pracownik Roku" organizowanego przez Business Centre Club. Nasza firma w to wydarzenie angażuje się już po raz drugi.
Andrzej Grudziński i Czesław Lang podpisali nową umowę o współpracy pomiędzy Cityboard Media a Lang Teamem. Umowa będzie obowiązywała do 2023 roku.
Komunikaty perswazyjne w kampanii wyborczej oparte na wzbudzaniu niewielkiego lęku są szalenie skuteczne – mówi psycholog prof. Andrzej Falkowski, który komentuje temat eurowyborów na stronach Rzeczpospolitej.
W lutym Fundacja Domowe Hospicjum Dziecięce „Promyczek” ruszyła z outdoorową kampanią społeczną promującą przekazywanie 1 % podatku. Kampania realizowana jest między innymi na nośnikach Cityboard Media.
Marcin Stan opublikował na łamach OOH Magazine artykuł dotyczący wykorzystania outdooru przez silne marki. Przy okazji Marcin podsumowuje rok 2018 i prognozuje trendy na 2019.
Andrzej Grudziński, Pełnomocnik Zarządu Cityboard Media komentuje dla portalu Wirtualne Media rok 2018 w reklamie zewnętrznej i prognozuje trendy na 2019.
Miłosne wyznanie i przeprosiny na nośniku Cityboard Media w Gdańsku. Dawid postanowił zwrócić się do Marty w niecodzienny sposób.
Fundacja Warszawskie Hospicjum dla Dzieci ruszyła z outdoorową kampanią społeczną promującą przekazywanie 1 % podatku. Kampania realizowana jest między innymi na nośnikach Cityboard Media.
Marcin Wojda opublikował na stronach portalu OOH Magazine tekst pt. "Reklama świąteczna – dlaczego chętnie oglądamy i kupujemy pod jej wpływem?".
Świąt wypełnionych radością i miłością, niosących spokój i odpoczynek. Nowego Roku spełniającego wszelkie marzenia, pełnego optymizmu, sukcesów, szczęścia i powodzenia - życzy Cityboard Media.
Strona 2 z 7
Reklamy Google Ads nie mają dla nas tajemnic. Dowodem jest status Google Partner, który uzyskaliśmy. Google nadaje takie wyróżnienie firmom, które zrealizowały odpowiednią liczbę efektywnych kampanii, a także wyróżniały się jakością świadczonych usług.
Efektem partnerstwa między TikTokiem a Cityboard Media jest możliwość realizowania kampanii reklamowych bez pośredników. Współpraca gwarantuje też możliwość przeprowadzania kampanii na platformach BuzzVideo, TopBuzz, News Republic czy Hello.
Dzięki działaniom naszych ekspertów uzyskaliśmy status agencji partnerskiej Meta (Facebook, Instagram, WhatsApp, Giphy). Wiemy, jak dobrze i efektywnie planować kampanie w środowisku Meta i wykorzystywać to z korzyścią dla klientów.
Nasze doświadczenie w realizowaniu kampanii na Pintereście zaowocowało statusem partnera Pinterest Business. Dzięki temu mamy dostęp do zaawansowanych szkoleń i możemy lepiej planować i realizować kampanie dla naszych klientów.
Cityboard Media Sp. z o.o.
ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
+48 730 222 500
+48 22 376 99 00
office@cityboard.pl
Pn-Pt 9:00-17:00
Newsletter zawierający aktualności, materiały informacyjne, marketingowe oraz handlowe.
Zapisz się na nasz newsletter
ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
+48 730 222 500
+48 22 376 99 00
office@cityboard.pl