Reklama na Fitatu
- Odsłon: 445
Fitatu jest jedną z najpopularniejszych aplikacji służących do monitorowania diety. W Polsce platformy używa średnio 1 mln użytkowników miesięcznie, co czyni ją znakomitym miejscem dla reklamodawców. W jaki sposób marki mogą prezentować się na Fitatu? Dzięki naszemu artykułowi poznasz formaty reklamowe dostępne w aplikacji.
Reklama na Fitatu: opis platformy
Nim omówimy opcje, które Fitatu oferuje reklamodawcom, warto poświęcić parę słów samej platformie. Sprowadzanie Fitatu do monitora diety to ogromne uproszczenie. Aplikacja oferuje książkę z przepisami, największą dla apek tego typu bazę produktów, a także skaner artykułów spożywczych. Użytkownicy mają również dostęp do pomiarów składu ciała, licznika wody oraz raportów spożywanych mikro- i makroskładników. Fitatu jest idealnym narzędziem dla osób odchudzających się, entuzjastów fitnessu, sportowców i każdego, kto chce kompleksowo zarządzać zdrowiem i dietą.
Reklama na Fitatu: dostępne wersje
Fitatu jest dostępne w trzech wersjach: darmowej, Premium i Premium AI. Płatne wersje oferują dodatkowe funkcje, takie jak synchronizacja z 11 aplikacjami fitness (darmowa wersja tylko z Google Fit), rozszerzone bazy przepisów oraz funkcję „Lodówka”, która tworzy przepisy z produktów aktualnie posiadanych przez użytkownika. Ponadto Fitatu Premium AI oszacowuje kaloryczność posiłków dzięki sztucznej inteligencji, analizującej gramaturę i składniki potraw, co ułatwia zarządzanie dietą również poza domem.
Formaty reklam na Fitatu: promocja brandowana
Pierwszy z formatów reklamy na Fitatu jaki opiszemy, to promocja brandowana. Ten sposób reklamy w aplikacji polega na sygnowaniu logiem reklamodawcy akcji promocyjnej związanej z obniżką ceny Fitatu Premium. Banner partnera umieszczany jest w sekcjach jadłospis oraz cennik. Wedle danych szacunkowych zasięg dwudniowej promocji brandowanej wynosi 500 tysięcy wyświetleń w aplikacji oraz 200 tysięcy wiadomości PUSH odebranych przez unikalnych użytkowników. Banner promocyjny zobaczy około 400 tysięcy osób, a strona internetowa, do której prowadzi, uzyska około 10 tysięcy wyświetleń.
Reklama na Fitatu: banner na plannerze
Drugi z formatów reklamy na Fitatu to adresowany banner tekstowy na plannerze. Zobaczą go użytkownicy darmowej wersji aplikacji. Banner tekstowy jest widoczny dla użytkowników i może być zamykany, ale istnieje możliwość jego ponownego wywoływania co kilka dni. Według danych, zasięg 30-dniowej kampanii może wynieść ponad 23 miliony wyświetleń, a banner w tym czasie zobaczy ponad 234 tysiące unikalnych użytkowników. Ważnym aspektem tego formatu reklamy na Fitatu jest możliwość dołączenia linku.
Reklama na Fitatu: promocja w aplikacji
Kolejny format reklamy na Fitatu to reklama bezpośrednio w aplikacji, która może przybierać formę statyczną lub HTML5. Reklamodawcy mogą wybrać spośród dwóch rodzajów bannerów – górnego i pełnoekranowego. Wymiary pierwszego z nich to 468x60 pikseli, zaś rozdzielczość banneru pełnoekranowego wynosi 320x480 pikseli. Istotną cechą tej formy reklamy jest możliwość targetowania według urządzenia, płci, wieku oraz lokalizacji w dużych miastach. Po zakończeniu kampanii reklamodawcy otrzymują krótki raport z wnioskami, co pozwala na analizę skuteczności reklamy.
Reklama na Fitatu: social media
Fitatu oferuje również możliwość reklamowania się za pośrednictwem swoich kanałów w mediach społecznościowych. Profil Fitatu na Facebooku obserwuje 104 tysiące użytkowników, zaś facebookowa grupa liczy 107 tysięcy członków. Z kolei treści publikowane na TikToku oraz Instagramie platformy trafiają odpowiednio do 110 tysięcy i 15 tysięcy followersów. Możliwe działania reklamowe na social mediach Fitatu obejmują Q&A lub webinar z dietetykiem, konkursy na profilach społecznościowych (lub dedykowane dla grupy na Facebooku), wyzwania trwające dłuższy czas oraz lokowanie produktów.
Reklama na Fitatu: baza produktów
Fitatu oferuje możliwość dodania brakujących produktów do swojej bazy, uporządkowania i ujednolicenia informacji o produktach, które już się w niej znajdują, a także uzupełnienia Fitatu Score. Jest to system jakościowej oceny artykułów spożywczych, który pomaga użytkownikom w wyborach ich zakupu. Dodanie produktów do bazy Fitatu i uzupełnienie Fitatu Score stanowi świetny sposób na zwiększenie widoczności towarów oferowanych przez reklamodawców.
Reklama na Fitatu: baza przepisów
Ciekawym formatem reklamy na Fitatu jest integracja produktów reklamodawcy w bazie przepisów aplikacji. Ten format reklamy polega na stworzeniu przepisów kulinarnych, które wykorzystują produkty partnera. Sposoby przyrządzania potraw zostaną umieszczone w aplikacji na stałe, co zapewnia długotrwałą ekspozycję i stałe miejsce dla produktów reklamodawcy.
Rozpocznij kampanię na Fitatu
Jakie są koszty kampanii reklamowej na Fitatu? Który format reklamy będzie najlepszy dla Twojej marki? Odpowiemy na Twoje pytania! Wystarczy, że się z nami skontaktujesz.
Wypełnij formularz i zacznij reklamować się na Fitatu.