Najczęściej czytane
Jak stworzyć Challenge na TikToku – przewodnik dla marek

TikTok to nie tylko źródło informacji i rozrywki dla Gen Z. Ta platforma rozrywkowa stała się również narzędziem marketingowym dla firm. Rozmaite challenge, czyli wyzwania, stanowią specyfikę TikToka i pomagają firmom w dotarciu do klientów. Poniżej w kilku słowach wyjaśniamy,  jak tworzyć TikTok Challenge.

Twitch inStreamly

inStreamly to polski startup, który łączy mikrostreamerów z największymi markami, pośrednicząc w zamieszczaniu treści reklamowych na platformach streamingowych takich jak Twitch. W tym tekście podpowiemy, jak wykorzystać inStreamly w realizowaniu kampanii dla marek.

Kampanie digital na Black Friday

Już niebawem Black Friday, czyli przedświąteczny festiwal zakupów. Każda szanująca się marka powinna wykorzystać ten czas do wzmożonej komunikacji z klientami. Jak to zrobić? Mamy kilka podpowiedzi.  

Reklama na TikToku. Przewodnik dla początkujących

Reklama na TikToku stała się niezwykle popularna wśród marketerów, którzy chcą dotrzeć do pokolenia Z. Ta dynamiczna platforma oferuje szerokie możliwości tworzenia i analizy skuteczności reklam, co generuje zaangażowanie odbiorców i buduje świadomość marki. Jak się zabrać do zaplanowania kampanii na TikToku? Przeczytajcie nasz przewodnik!

WeTransfer Advertising w praktyce

Dla wielu użytkowników internetu przesyłanie dużych plików równoznaczne jest z wykorzystaniem WeTransfera. Ta platforma to jednak nie tylko transfer, ale i reklama, bo daje ciekawe możliwości prowadzenia kampanii i budowania zasięgu. Przeczytaj nasz tekst blogowy o reklamie na WeTransfer.

Reklama aplikacji mobilnych w App Store

Jak promować aplikacje? Apple Search Ads to jedna z niewielu platform, które pozwalają na docieranie do użytkowników aplikacji iOS w precyzyjny sposób. Jeżeli myślisz o marketingu aplikacji mobilnych w App Store, warto zastanowić się nad wykorzystaniem tego narzędzia. Dlaczego? Oto kilka powodów.

Microsoft Ads w praktyce

Microsoft Advertising, wcześniej znany jako Bing Ads, to usługa reklamowa oferowana przez Microsoft. Jest konkurencją dla Google Ads, umożliwiając firmom wyświetlanie swoich reklam na stronach wyników wyszukiwania Bing, Yahoo! i partnerów Microsoftu. Jak zaplanować kampanię w Microsoft Ads?

Wszystko co powinieneś wiedzieć o reklamach TikTok Shopping

TikTok Shopping to innowacyjne narzędzie reklamowe, które pozwala sprzedawcom promować swoje produkty w popularnej aplikacji społecznościowej TikTok. W tym artykule dowiesz się wszystkiego, co powinieneś wiedzieć na temat TikTok Shopping, w tym jego funkcji reklamowych, narzędzi i sposobów budowania relacji z klientami.

Reklama na Vinted

Chcesz reklamować swoją markę na Vinted?  To jest możliwe. Ta popularna platforma, na której ​ludzie mogą sprzedawać i kupować odzież ​oraz akcesoria ma już prawie 7 mln użytkowników w Polsce i ponad 800 mln wystawionych przedmiotów. Może zatem łatwo wygenerować zasięg i tworzyć efektywne kampanie reklamowe.

TikTok Shop Ads, czyli kampanie e-commerce na TikToku

W dobie cyfryzacji, każda marka stawia na skuteczne kampanie reklamowe w mediach społecznościowych. Nie inaczej jest w przypadku TikToka, platformy social media, która z dnia na dzień zyskuje na popularności. Jej system reklamowy, znany jako Tik Tok Ads, staje się kluczową platformą dla reklamodawców. Zanim jednak zagłębimy się w temat, warto zwrócić uwagę na hasło TikToka: "Don't make ads. Make TikToks”. Czyli, nie rób reklam, rób TikToki. Po prostu.

Digital Stickers – nowa komunikacja w marketingu

Digital Stickersy, czyli animowane naklejki cyfrowe to doskonałe narzędzie do budowania pozytywnych skojarzeń z marką. Budują zasięg, tworzą świadomość i pokazują marki i produkty w nowoczesnym i dynamicznym kontekście. Przeczytaj, jak zastosować stickersy w biznesie. 

Reklama polityczna i wyborcza na ekranach bankomatów

Tradycyjne plakaty wyborcze i spoty wyborcze ustępują miejsca nowoczesnym formom promocji. Kampania na ekranach bankomatów zdobywa popularność wśród partii politycznych w Polsce. Dlaczego?

Tinder jako narzędzie dla marek

Tinder ewoluował z aplikacji randkowej do potężnej platformy marketingowej i nie bez powodu. Obecnie korzysta z niej ok. 57 milionów użytkowników, z czego 50 procent stanowią osoby w wieku 18-25 lat. Jeśli Twoja marka szuka grupy celowej wśród osób z młodszego pokolenia, to warto postawić na Tindera, bo to doskonałe narzędzie dla marek.

Jakie są niestandardowe formaty na Spotify?

Spotify zdobył ogromną popularność, oferując użytkownikom dostęp do milionów utworów na żądanie.  Spotify jednak to nie tylko muzyka. Dla wielu marek, algorytmy Spotify i niestandardowe formaty wyświetlania stają się kluczowymi narzędziami w kampaniach reklamowych. Poznaj niestandardowe formaty Spotify.

Cityboard Media z tytułem Google Partner

Google PartnerReklamy Google Ads nie mają dla nas tajemnic. Dowodem jest status Google Partner, który uzyskaliśmy. Google nadaje takie wyróżnienie firmom, które zrealizowały odpowiednią liczbę efektywnych kampanii, a także wyróżniały się jakością świadczonych usług.

Cityboard Media partnerem TikToka

TikTok PartnerEfektem partnerstwa między TikTokiem a Cityboard Media jest możliwość realizowania kampanii reklamowych bez pośredników. Współpraca gwarantuje też możliwość przeprowadzania kampanii na platformach BuzzVideo, TopBuzz, News Republic czy Hello.

Cityboard Media agencją partnerską Meta

Meta PartnerDzięki działaniom naszych ekspertów uzyskaliśmy status agencji partnerskiej Meta (Facebook, Instagram, WhatsApp, Giphy). Wiemy, jak dobrze i efektywnie planować kampanie w środowisku Meta i wykorzystywać to z korzyścią dla klientów.

Cityboard Media partnerem Pinterest Business

Pinterest PartnerNasze doświadczenie w realizowaniu kampanii na Pintereście zaowocowało statusem partnera Pinterest Business. Dzięki temu mamy dostęp do zaawansowanych szkoleń i możemy lepiej planować i realizować kampanie dla naszych klientów.

KONTAKT

Cityboard Media Sp. z o.o.
  ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
  +48 730 222 500
  +48 22 376 99 00
  office@cityboard.pl
  Pn-Pt 9:00-17:00

NEWSLETTER

Newsletter zawierający aktualności, materiały informacyjne, marketingowe oraz handlowe.
newsletter
Zapisz się na nasz newsletter

Cityboard Media Sp. z o.o.

ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
+48 730 222 500
+48 22 376 99 00
office@cityboard.pl