Najczęściej czytane
Microsoft Ads w praktyce

Microsoft Advertising, wcześniej znany jako Bing Ads, to usługa reklamowa oferowana przez Microsoft. Jest konkurencją dla Google Ads, umożliwiając firmom wyświetlanie swoich reklam na stronach wyników wyszukiwania Bing, Yahoo! i partnerów Microsoftu. Jak zaplanować kampanię w Microsoft Ads?

Wszystko co powinieneś wiedzieć o reklamach TikTok Shopping

TikTok Shopping to innowacyjne narzędzie reklamowe, które pozwala sprzedawcom promować swoje produkty w popularnej aplikacji społecznościowej TikTok. W tym artykule dowiesz się wszystkiego, co powinieneś wiedzieć na temat TikTok Shopping, w tym jego funkcji reklamowych, narzędzi i sposobów budowania relacji z klientami.

Reklama na Vinted

Chcesz reklamować swoją markę na Vinted?  To jest możliwe. Ta popularna platforma, na której ​ludzie mogą sprzedawać i kupować odzież ​oraz akcesoria ma już prawie 7 mln użytkowników w Polsce i ponad 800 mln wystawionych przedmiotów. Może zatem łatwo wygenerować zasięg i tworzyć efektywne kampanie reklamowe.

TikTok Shop Ads, czyli kampanie e-commerce na TikToku

W dobie cyfryzacji, każda marka stawia na skuteczne kampanie reklamowe w mediach społecznościowych. Nie inaczej jest w przypadku TikToka, platformy social media, która z dnia na dzień zyskuje na popularności. Jej system reklamowy, znany jako Tik Tok Ads, staje się kluczową platformą dla reklamodawców. Zanim jednak zagłębimy się w temat, warto zwrócić uwagę na hasło TikToka: "Don't make ads. Make TikToks”. Czyli, nie rób reklam, rób TikToki. Po prostu.

Digital Stickers – nowa komunikacja w marketingu

Digital Stickersy, czyli animowane naklejki cyfrowe to doskonałe narzędzie do budowania pozytywnych skojarzeń z marką. Budują zasięg, tworzą świadomość i pokazują marki i produkty w nowoczesnym i dynamicznym kontekście. Przeczytaj, jak zastosować stickersy w biznesie. 

Reklama polityczna i wyborcza na ekranach bankomatów

Tradycyjne plakaty wyborcze i spoty wyborcze ustępują miejsca nowoczesnym formom promocji. Kampania na ekranach bankomatów zdobywa popularność wśród partii politycznych w Polsce. Dlaczego?

Tinder jako narzędzie dla marek

Tinder ewoluował z aplikacji randkowej do potężnej platformy marketingowej i nie bez powodu. Obecnie korzysta z niej ok. 57 milionów użytkowników, z czego 50 procent stanowią osoby w wieku 18-25 lat. Jeśli Twoja marka szuka grupy celowej wśród osób z młodszego pokolenia, to warto postawić na Tindera, bo to doskonałe narzędzie dla marek.

Jakie są niestandardowe formaty na Spotify?

Spotify zdobył ogromną popularność, oferując użytkownikom dostęp do milionów utworów na żądanie.  Spotify jednak to nie tylko muzyka. Dla wielu marek, algorytmy Spotify i niestandardowe formaty wyświetlania stają się kluczowymi narzędziami w kampaniach reklamowych. Poznaj niestandardowe formaty Spotify.

Jakie są dostępne formaty reklamowe na Reddit Ads?

Reddit, nazywany niekiedy "stroną główną internetu", stał się nieocenionym narzędziem dla marketerów na całym świecie. Dlaczego? Ponieważ oferuje unikalną społeczność oraz różnorodne formaty reklamowe dostępne w ramach Reddit Ads. W tym artykule przyjrzymy się dostępnym opcjom, które ta platforma oferuje.

Pinterest wprowadza zmiany w interfejsie

Pinterest to wizualna platforma mediów społecznościowych, na której użytkownicy tworzą i zarządzają tematycznymi kolekcjami zdjęć i obrazów, nazywanymi „pinami”. Powszechnie używana jako zbiór pomysłów — „tablice”, które można personalizować w zależności od indywidualnych zainteresowań, lub potrzeb. Zbierane treści najczęściej dotyczą dekoracji, architektury, mody, designu i wielu innych. O Pintereście w kontekście reklamy pisaliśmy już na łamach naszego bloga.

Reklama SMS dla biznesu – jakie są jej główne zalety?

Zastanawiasz się, jak efektywnie dotrzeć do swoich klientów? Kampania SMS to jedno z najlepszych rozwiązań. Dzięki swojej wysokiej mierzalności i skuteczności, reklama SMS staje się coraz popularniejszym narzędziem w biznesie.

 

Co szykuje dla nas TikTok World w 2023?

Dynamiczne przyrosty i gigantyczne zasięgi. Tak można opisać potencjał popularnej platformy TikTok. Ponad 13 mln użytkowników przybyłych w 2023 r. robi wrażenie. W naszym artykule odpowiadamy na pytanie czym jest TikTok World 2023, a także przyjrzymy się nowym trendom, które przygotowała platforma.

Geotargetowanie w kampaniach SMS/MMS

Termin "geotargetowanie" to jeden z kluczowych elementów nowoczesnych strategii marketingowych, szczególnie w kontekście kampanii SMS/MMS. Geotargetowanie wykorzystuje zaawansowane dane lokalizacyjne do dostarczania spersonalizowanych komunikatów dla konkretnych grup klientów. Jak wykorzystać geotargetownie w kampaniach SMS/MMS?

Na czym polega i jak wygląda kampania mobilna SMS / MMS?

Kampania mobilna to skuteczny sposób na osiągnięcie zaangażowania klientów. Dzięki temu narzędziu marketingowemu, kampanie SMS i MMS stają się istotnym kanałem komunikacji. Ale jak wygląda kampania SMS lub MMS? W jaki sposób zorganizować kampanię mobilną? Spróbujmy to wyjaśnić.

Cityboard Media z tytułem Google Partner

Google PartnerReklamy Google Ads nie mają dla nas tajemnic. Dowodem jest status Google Partner, który uzyskaliśmy. Google nadaje takie wyróżnienie firmom, które zrealizowały odpowiednią liczbę efektywnych kampanii, a także wyróżniały się jakością świadczonych usług.

Cityboard Media partnerem TikToka

TikTok PartnerEfektem partnerstwa między TikTokiem a Cityboard Media jest możliwość realizowania kampanii reklamowych bez pośredników. Współpraca gwarantuje też możliwość przeprowadzania kampanii na platformach BuzzVideo, TopBuzz, News Republic czy Hello.

Cityboard Media agencją partnerską Meta

Meta PartnerDzięki działaniom naszych ekspertów uzyskaliśmy status agencji partnerskiej Meta (Facebook, Instagram, WhatsApp, Giphy). Wiemy, jak dobrze i efektywnie planować kampanie w środowisku Meta i wykorzystywać to z korzyścią dla klientów.

Cityboard Media partnerem Pinterest Business

Pinterest PartnerNasze doświadczenie w realizowaniu kampanii na Pintereście zaowocowało statusem partnera Pinterest Business. Dzięki temu mamy dostęp do zaawansowanych szkoleń i możemy lepiej planować i realizować kampanie dla naszych klientów.

KONTAKT

Cityboard Media Sp. z o.o.
  ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
  +48 730 222 500
  +48 22 376 99 00
  office@cityboard.pl
  Pn-Pt 9:00-17:00

NEWSLETTER

Newsletter zawierający aktualności, materiały informacyjne, marketingowe oraz handlowe.
newsletter
Zapisz się na nasz newsletter

Cityboard Media Sp. z o.o.

ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
+48 730 222 500
+48 22 376 99 00
office@cityboard.pl