Najczęściej czytane
Reklama na Brainly

Brainly to największy portal edukacyjny online na świecie. Jego społeczność liczy 300 000 000 milionów użytkowników, w tym 8 000 000 z Polski. Są to głównie uczniowie, studenci, nauczyciele i rodzice.

Jak zrobić reklamę na Spotify?

Spotify to jeden z najpopularniejszych serwisów streamingowych na świecie. Użytkownicy aplikacji spędzają tam wiele godzin każdego dnia słuchając muzyki i podcastów. Jeśli chcesz dotrzeć do swojej grupy docelowej, reklamy na Spotify mogą być doskonałym narzędziem do promocji Twojej marki lub produktu. W tym artykule omówimy kilka kroków, które pomogą Ci stworzyć skuteczną reklamę na Spotify.

Google Dicovery Ads, czyli jak odkrywać reklamę

Google Discovery Ads to inteligentny i samouczący się system, który wyświetla reklamy użytkownikom, którzy są gotowi odkryć dany produkt lub usługę. Zobacz, jak wykorzystać potencjał tego formatu w biznesie.

Twitch Ads w praktyce, czyli jak się reklamować na platformie streamingowej

Twitch zgarnia 72 proc. całego ruchu streamingowego w całym internecie. W każdej chwili na Twitchu dostępnych jest 107 800 aktywnych transmisji wideo, a streaming ogląda średnio 2,5 miliona osób. Popularność platformy rośnie od 2011 roku. W 2014 została kupiona przez giganta Amazona za 970 milionów dolarów. Chcesz dowiedzieć się więcej o jednej z najważniejszych platform streamingowych? Przeczytaj artykuł.

LinkedIn dla firm – jak się reklamować?

Czy wiesz, że konto na LinkedInie ma już 5 milionów Polaków? Portal generuje aż trzy razy więcej konwersji niż popularny Facebook i Twitter. Jest to obszar reklamowy, który jest mniej konkurencyjny, pozwala dotrzeć do konkretnej branży i  wygenerować duże zasięgi. Jak się reklamować na Linkedin? Już odpowiadamy.

Formaty reklam na Tinderze

Tinder to idealne narzędzie reklamowe dla firm, które chcą być aktywne w okresie walentynek. Kontekst wydarzenia, narzędzia i określonych produktów idealnie do siebie pasują. Jak reklamować się na Tinderze? Opisujemy dla Was formaty reklamowe dostępne na Tinderze.

Video Marketing w biznesie

Video Marketing jest dziś jedną z najpopularniejszych form marketingu. Video generuje ponad 300% większy ruch od pozostałych form content marketingu. Opublikowanie filmu na stronie głównej może powodować wzrost konwersji nawet o 80%.

Marketplace Allegro dla biznesu

Allegro to platforma zakupowa, która najczęściej kojarzy się Polakom z zakupami w Internecie. Odwiedza ją 20 milionów użytkowników miesięcznie, którzy generują 32 miliony transakcji. To świetne rozwiązanie dla biznesu, aby dotrzeć do większej ilości klientów i więcej sprzedawać.

Marketplace Shopee – jak sprzedawać i reklamować swoje produkty

Marketplace to internetowe platformy sprzedażowe oferujące produkty różnych dostawców w jednym miejscu. Najpopularniejsze to oczywiście Allegro, czy Facebook, ale coraz mocniej na rynku łokciami rozpycha się Shopee. Swój sklep może tam posiadać prawie każdy biznes, a możliwości reklamowe sprawiają, że sprzedaż można bardzo aktywnie wspierać.

Reklama na Vulcanie

Vulcan i Librus to dwa popularne e-dzienniki, które przyciągają każdego dnia miliony uczniów i rodziców na swoje platformy. Jak wykorzystać ten ruch w marketingu?

Kampanie Reddit Ads – w biznesie

Reddit to serwis, w którym można się dzielić linkami do różnorodnych informacji. Został stworzony, aby dzielić się treścią, dyskutować, wymieniać przemyślenia i opinie. Miesięcznie  odwiedza go ponad 1,2 miliarda ludzi, a codziennie korzysta z niego 50 milionów aktywnych unikalnych użytkowników. Czy można się na nim reklamować? Oczywiście! Już wyjaśniamy, jak to zrobić.

Reklama na TikToku – nowe narzędzia

TikTok wprowadził nowe narzędzie dla reklamodawców. Nazywa się TikTok Inventory Filter. Dzięki niemu możemy wybrać przy jakich rodzajach filmu pojawi się reklama Twojej marki.

Reklama na Tinderze

Pozytywne emocje, szybkie decyzje i atrakcyjny content – takie wrażenia zapewnia Tinder. Kampanie reklamowe w tej aplikacji to doskonały pomysł np. dla branży spożywczej lub motoryzacyjnej, bo jak pokazują dane, z Tindera korzystają głównie mężczyźni.

Cityboard Media z tytułem Google Partner

Google PartnerReklamy Google Ads nie mają dla nas tajemnic. Dowodem jest status Google Partner, który uzyskaliśmy. Google nadaje takie wyróżnienie firmom, które zrealizowały odpowiednią liczbę efektywnych kampanii, a także wyróżniały się jakością świadczonych usług.

Cityboard Media partnerem TikToka

TikTok PartnerEfektem partnerstwa między TikTokiem a Cityboard Media jest możliwość realizowania kampanii reklamowych bez pośredników. Współpraca gwarantuje też możliwość przeprowadzania kampanii na platformach BuzzVideo, TopBuzz, News Republic czy Hello.

Cityboard Media agencją partnerską Meta

Meta PartnerDzięki działaniom naszych ekspertów uzyskaliśmy status agencji partnerskiej Meta (Facebook, Instagram, WhatsApp, Giphy). Wiemy, jak dobrze i efektywnie planować kampanie w środowisku Meta i wykorzystywać to z korzyścią dla klientów.

Cityboard Media partnerem Pinterest Business

Pinterest PartnerNasze doświadczenie w realizowaniu kampanii na Pintereście zaowocowało statusem partnera Pinterest Business. Dzięki temu mamy dostęp do zaawansowanych szkoleń i możemy lepiej planować i realizować kampanie dla naszych klientów.

KONTAKT

Cityboard Media Sp. z o.o.
  ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
  +48 730 222 500
  +48 22 376 99 00
  office@cityboard.pl
  Pn-Pt 9:00-17:00

NEWSLETTER

Newsletter zawierający aktualności, materiały informacyjne, marketingowe oraz handlowe.
newsletter
Zapisz się na nasz newsletter

Cityboard Media Sp. z o.o.

ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
+48 730 222 500
+48 22 376 99 00
office@cityboard.pl