Najczęściej czytane
Geotargetowanie w kampaniach SMS/MMS

Termin "geotargetowanie" to jeden z kluczowych elementów nowoczesnych strategii marketingowych, szczególnie w kontekście kampanii SMS/MMS. Geotargetowanie wykorzystuje zaawansowane dane lokalizacyjne do dostarczania spersonalizowanych komunikatów dla konkretnych grup klientów. Jak wykorzystać geotargetownie w kampaniach SMS/MMS?

Na czym polega i jak wygląda kampania mobilna SMS / MMS?

Kampania mobilna to skuteczny sposób na osiągnięcie zaangażowania klientów. Dzięki temu narzędziu marketingowemu, kampanie SMS i MMS stają się istotnym kanałem komunikacji. Ale jak wygląda kampania SMS lub MMS? W jaki sposób zorganizować kampanię mobilną? Spróbujmy to wyjaśnić.

Reklama programatyczna. Czym jest i jak ją wykorzystać w biznesie?

Reklama programatyczna święci w ostatnich latach triumfy, ponieważ pozwala na efektywne dotarcie do użytkowników w oparciu o aukcje w czasie rzeczywistym. Chcesz rozwinąć swoją markę online, ale nie wiesz jeszcze na czym polega fenomen reklamy programatycznej? Poniżej garść niezbędnych informacji na ten temat.

Dlaczego Push MMS jest skuteczną formą reklamy?

Push MMS – Innowacyjne narzędzie reklamy interaktywnej

“Push MMS" to jedno z najważniejszych narzędzi interaktywnej reklamy, które zdobywa coraz większą popularność. Wielu zastanawia się, dlaczego Push MMS jest tak skuteczną formą reklamy? Otóż, dzięki unikalnej kombinacji personalizacji, atrakcyjności wizualnej oraz wysokiej konwersji, strategie oparte na reklamie multimedialnej stają się kluczem do sukcesu nowoczesnych kampanii reklamowych. 

Maski AR/VR – jak wykorzystać je w biznesie

Maski AR/VR to przyszłość marketingu. Pozwalają na tworzenie angażujących treści, aby pokazać markę jako nowoczesną, ale też zdystansowaną do siebie i swobodną w komunikacji. Jak wykorzystać je w biznesie? Poniżej kilka podpowiedzi.

Reklama na Twitterze – dobre praktyki

Twitter należy do dziesiątki najlepszych platform społecznościowych na świecie pod względem liczby aktywnych użytkowników. Portal ma około 1.3 miliarda kont, na którym codziennie tweetuje się ponad 500 mln razy. W Polsce z tej platformy korzysta blisko 10 mln użytkowników. To doskonałe narzędzie dla biznesu, bo pozwala na szybkie budowanie zasięgu.

Słowa kluczowe dla Twojego biznesu w Google Ads

Słowa kluczowe to jeden z najważniejszych elementów prowadzenia kampanii Google Ads. To za pomocą jakich słów kluczowych ludzie szukają produktów i usług, może się czasem bardzo różnić od naszych wyobrażeń. W poniższym artykule poruszamy najważniejsze kwestie związane z przygotowaniem słów kluczowych w Google Ads.

Librus w kampaniach dla uczelni wyższych

Prowadzisz aktywną rekrutację na swojej uczelni? Librus może stać się cennym wsparciem w prowadzeniu skutecznej kampanii rekrutacyjnej dla uczelni wyższych. W tym artykule poznasz potencjał Librusa i możliwości, jakie platforma oferuje!

Marketing szeptany – wady i zalety

Marketing szeptany to naturalny i subtelny formy reklamy. Nie jest on tak agresywny jak kampanie sprzedażowe i ma na celu przede wszystkim wywołanie pozytywnych emocji i przyciągnięcie uwagi konsumentów. Wszak, który marketem nie lubi, kiedy dobrze mówi się o jego marce. „Szeptanka” to jednak nie tylko same plusy. Dziś w naszym tekście o wadach i zaletach marketingu szeptanego.

Reklama na Brainly

Brainly to największy portal edukacyjny online na świecie. Jego społeczność liczy 300 000 000 milionów użytkowników, w tym 8 000 000 z Polski. Są to głównie uczniowie, studenci, nauczyciele i rodzice.

Jak zrobić reklamę na Spotify?

Spotify to jeden z najpopularniejszych serwisów streamingowych na świecie. Użytkownicy aplikacji spędzają tam wiele godzin każdego dnia słuchając muzyki i podcastów. Jeśli chcesz dotrzeć do swojej grupy docelowej, reklamy na Spotify mogą być doskonałym narzędziem do promocji Twojej marki lub produktu. W tym artykule omówimy kilka kroków, które pomogą Ci stworzyć skuteczną reklamę na Spotify.

Google Dicovery Ads, czyli jak odkrywać reklamę

Google Discovery Ads to inteligentny i samouczący się system, który wyświetla reklamy użytkownikom, którzy są gotowi odkryć dany produkt lub usługę. Zobacz, jak wykorzystać potencjał tego formatu w biznesie.

Twitch Ads w praktyce, czyli jak się reklamować na platformie streamingowej

Twitch zgarnia 72 proc. całego ruchu streamingowego w całym internecie. W każdej chwili na Twitchu dostępnych jest 107 800 aktywnych transmisji wideo, a streaming ogląda średnio 2,5 miliona osób. Popularność platformy rośnie od 2011 roku. W 2014 została kupiona przez giganta Amazona za 970 milionów dolarów. Chcesz dowiedzieć się więcej o jednej z najważniejszych platform streamingowych? Przeczytaj artykuł.

LinkedIn dla firm – jak się reklamować?

Czy wiesz, że konto na LinkedInie ma już 5 milionów Polaków? Portal generuje aż trzy razy więcej konwersji niż popularny Facebook i Twitter. Jest to obszar reklamowy, który jest mniej konkurencyjny, pozwala dotrzeć do konkretnej branży i  wygenerować duże zasięgi. Jak się reklamować na Linkedin? Już odpowiadamy.

Cityboard Media z tytułem Google Partner

Google PartnerReklamy Google Ads nie mają dla nas tajemnic. Dowodem jest status Google Partner, który uzyskaliśmy. Google nadaje takie wyróżnienie firmom, które zrealizowały odpowiednią liczbę efektywnych kampanii, a także wyróżniały się jakością świadczonych usług.

Cityboard Media partnerem TikToka

TikTok PartnerEfektem partnerstwa między TikTokiem a Cityboard Media jest możliwość realizowania kampanii reklamowych bez pośredników. Współpraca gwarantuje też możliwość przeprowadzania kampanii na platformach BuzzVideo, TopBuzz, News Republic czy Hello.

Cityboard Media agencją partnerską Meta

Meta PartnerDzięki działaniom naszych ekspertów uzyskaliśmy status agencji partnerskiej Meta (Facebook, Instagram, WhatsApp, Giphy). Wiemy, jak dobrze i efektywnie planować kampanie w środowisku Meta i wykorzystywać to z korzyścią dla klientów.

Cityboard Media partnerem Pinterest Business

Pinterest PartnerNasze doświadczenie w realizowaniu kampanii na Pintereście zaowocowało statusem partnera Pinterest Business. Dzięki temu mamy dostęp do zaawansowanych szkoleń i możemy lepiej planować i realizować kampanie dla naszych klientów.

KONTAKT

Cityboard Media Sp. z o.o.
  ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
  +48 730 222 500
  +48 22 376 99 00
  office@cityboard.pl
  Pn-Pt 9:00-17:00

NEWSLETTER

Newsletter zawierający aktualności, materiały informacyjne, marketingowe oraz handlowe.
newsletter
Zapisz się na nasz newsletter

Cityboard Media Sp. z o.o.

ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
+48 730 222 500
+48 22 376 99 00
office@cityboard.pl