Cityboard współpracuje z marką „Familijne“

Cityboard współpracuje z marką „Familijne“


Do grupy klientów Cityboard Digital (dział digitalowy Cityboard) trafiła kolejna marka. Firma jest odpowiedzialna za zakup i obsługę social mediowej części kampanii promocyjnej „Familijnych”. Komunikacja przebiega pod hasłem “Familijne Wieczory Filmowe” i ma zachęcać do korzystania z przekąski przy okazji oglądania filmów czy seriali w TV bądź Internecie. - Cieszmy się, że nawiązaliśmy współpracę przy okazji „Familijnych”. To dla nas ważny krok, ponieważ Cityboard Digital zyskuje zaufanie uznanych marek – mówi Marcin Wojda, pełnomocnik zarządu ds. sprzedaży w Cityboard.

 

 

 

Firma odpowiada za dobór i zakup mediów (Facebook i Instagram) oraz za działania na GIPHY, w tym stworzenie digital stickersów oraz maski AR/VR na Facebook'u i Instagramie (Spark AR). Pozostała część kampanii obejmuje plansze sponsorskie w TV, spoty w serwisach VOD, konkurs, a także komunikację marketingową w punktach sprzedaży. Działania potrwają od 18 stycznia do końca marca 2021 r.

 

 


Cityboard Media

Our website uses cookies to provide the highest level of service. How to disable cookies? Read on: Privacy policy.

Cityboard Media Sp. z o.o., ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa, Regon: 011355200, VAT: 525-10-03-406, Company registered by the District Court for the capital city of Warsaw, XII Commercial Division of the National Court Register, with KRS number 0000024971, share capital: PLN 50,000.00.

© 2021 Cityboard Media. All Rights Reserved.