Cele:
- Informacja o inauguracji projektu Silesion.pl
- Zbudowanie rozpoznawalności marki
- Budowanie pozycji na rynku
- Zdobycie czytelników
- Stworzenie określonego wizerunku marki
Założenia kampanii:
- Start serwisu 3.10.2016
- Kampania teaserowa realizowana w drugiej połowie września na 12 nośnikach Supercityboard w 7 miastach aglomeracji śląskiej (Katowice, Czechowice-Dziedzice, Gliwice, Mikołów, Mysłowice, Sosnowiec, Tychy)
- Druga odsłona kampanii realizowana od 03.10.2016 przez dwa tygodnie, na 12 nośnikach Supercityboard w 8 miastach aglomeracji śląskiej (Chorzów, Katowice, Czechowice-Dziedzice, Gliwice, Mikołów, Mysłowice, Sosnowiec, Tychy)
- Kampania wsparta innymi działaniami reklamowymi
Efekty:
- Od 10 do 16 października Silesion.pl miał 61 237 użytkowników, którzy wygenerowali 359 359 odsłon*
- Po miesiącu działalności Silesion osiągnął ponad 10 000 fanów na Facebooku, pond 900 publikacji w serwisie i ponad 1 600 followersów na Twitterze
* Badanie PBI/Gemius