Miejsce pracy: Warszawa
Forma zatrudnienia: B2B
Koniecznie odezwij się do nas, jeśli:
- masz min. 2-letnie doświadczenie przy pracy z kampaniami programmatic
- wiesz czym jest DMP
- świetnie operujesz słowem, doskonale znasz język polski oraz komunikatywnie posługujesz się językiem angielskim (min. B2)
- jesteś na bieżąco z trendami
- masz doświadczenie w emisji kampanii na PMP / DV360 / kampanii PLA w Google Ads
- potrafisz umiejętnie zarządzać własnym czasem i pracować pod presją deadline
- cechują Cię sumienność, dokładność i zaangażowanie
- znasz bardzo dobrze narzędzie DV360 (mile widziana również znajomość Adform oraz Google Analytics)
Twoje obowiązki:
- planowanie, tworzenie, implementacja i zarządzanie kampaniami typu Programmatic
- identyfikacja potrzeb Klientów w zakresie komunikacji online
- doradzanie oraz przygotowywanie rozwiązań marketingowych
- samodzielne prowadzenie projektów z obszaru digital
- optymalizacja kampanii pod kątem zdefiniowanych celów
- analiza, i raportowanie wyników kampanii, przygotowywanie rekomendacji
- opracowanie strategii mediowej i kosztorysowanie
- współpraca z dostawcami technologii oraz danych, implementacja PMP
- współpraca z działem strategii i client service
Co oferujemy?
- atrakcyjne wynagrodzenie
- prywatną opiekę medyczną
- kartę OK System
- stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
- możliwość rozwoju i szkolenia z zakresu digital
- bardzo dobrą lokalizację biura
- towarzystwo, w którym na pewno nie zaznasz nudy
- dużą samodzielność i ciekawe projekty
- udział w realizacji projektów realizowanych dla dużych zagranicznych i polskich marek
- opiekę Digital Project Managera
CV prześlij na adres: