Miejsce pracy: Warszawa
Twoje codzienne wyzwania:
- planowanie i zakup mediów online (digital);
- kontrola kosztów kampanii, monitorowanie realizacji założonych wskaźników oraz optymalizowanie wyników realizowanych kampanii;
- samodzielne przygotowywanie rekomendacji rozwiązań mediowych dla klienta;
- post analizy kampanii oraz prezentowanie wyników i wniosków, śledzenie trendów rynkowych, prowadzenie analiz rynku i konkurencji, stałe poszerzanie wiedzy o rynku mediów.
Odnajdziesz się u nas, jeśli posiadasz:
- 1 rok doświadczenia w pracy na stanowisku senior media planner buyer;
- znajomość specyfiki mediów oraz narzędzi mediowych tj. TGl, PBC, Radio Track, Kantar Media oraz Adventage;
- wykształcenie wyższe (lub w trakcie nauki w trybie wieczorowym lub zaocznym);
- dobrą znajomość angielskiego w mowie i piśmie (wymagana w codziennej pracy);
- wysoką motywację do pracy i zaangażowanie w obsługę klienta;
- umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu.
Przygotowaliśmy dla Ciebie:
- ambitną pracę w agencji 360;
- szeroką ofertę szkoleń oraz pracę w młodym, dynamicznym zespole;
- prywatną opiekę medyczną oraz kartę Medicover Sport;
- elastyczny model zatrudnienia (własna działalność gospodarcza);
- świetną lokalizację biura (Metro Pole Mokotowskie, Stary Mokotów);
- szkolenia i wsparcie merytoryczne.
Aplikuj już teraz. Czekamy na Twoje CV - e-mail: praca@cityboard.pl