Orlen e-Tour de Pologne Amatorów na nośnikach Cityboard Media

Orlen e-Tour de Pologne Amatorów na nośnikach Cityboard Media


Dla amatorów kolarstwa Lang Team przygotował propozycję uczestnictwa w wirtualnych wyścigach kolarskich ORLEN e-Tour de Pologne Amatorów. W cztery majowe soboty będzie można rywalizować na wybranych trasach kolarskich. Zawody zostaną zorganizowane na trenażerach za pomocą platformy Zwift i będą transmitowane przez Eurosport. Pierwszy wyścig odbył się 9 maja o godzinie 10.45. Kolejne zaplanowane są w każdą majową sobotę. Szczegóły dotyczące warunków technicznych oraz możliwości wzięcia udziału w wyścigach znajdują się na stronie Tourdepologneamatorow.pl.

 

 

ORLEN e-Tour de Pologne Amatorów to alternatywa dla wyścigów amatorskich, które ze względu na COVID-19 nie mogą być póki co rozgrywane.

Wyścigi w wirtualnym świecie stają się coraz popularniejsze. Także my w oczekiwaniu na powrót do realnego świata chcemy zaproponować fanom Tour de Pologne możliwość udziału w wyjątkowej przygodzie. ORLEN e-Tour de Pologne Amatorów zapowiada się niezwykle ciekawie z wielu powodów. Będziemy się ścigać na znanych trasach, w wyścigach nie zabraknie wielkich gwiazd, a zawody będzie można oglądać w Eurosporcie. Jestem przekonany, że to znakomity sposób na aktywne, a jednocześnie bezpieczne dla zdrowia spędzenie majowych weekendów -

mówi Czesław Lang. W wyścigu biorą udział znani sportowcy tacy jak Bartosz Zmarzlik, czy Robert Kubica.

Jestem pasjonatem tej dyscypliny i zarazem stuprocentowym amatorem. Jak jest forma, to lubię oczywiście wykorzystać chwilę i dać sobie w kość. Jednak kolarstwo jest dla mnie bardzo dobrą odskocznią i tak do tego podejdę w wirtualnym Tour de Pologne. Pojadą również moi kumple, inni zawodnicy Orlen Teamu. Będzie to świetna okazja, żeby zgromadzić kolarzy w bezpieczny sposób w tym trudnym okresie i spędzić kilka chwil -

zapewnia Robert Kubica w rozmowie z Eurosport.pl.

 

Kampania outdoorowa promująca wyścig realizowana jest na 73 nośnikach cityboard (6x3 m) w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach i Trójmieście. Działania promocyjne potrwają do końca maja 2020.

 

 


Cityboard Media z tytułem Google Partner

Google PartnerReklamy Google Ads nie mają dla nas tajemnic. Dowodem jest status Google Partner, który uzyskaliśmy. Google nadaje takie wyróżnienie firmom, które zrealizowały odpowiednią liczbę efektywnych kampanii, a także wyróżniały się jakością świadczonych usług.

Cityboard Media partnerem TikToka

TikTok PartnerEfektem partnerstwa między TikTokiem a Cityboard Media jest możliwość realizowania kampanii reklamowych bez pośredników. Współpraca gwarantuje też możliwość przeprowadzania kampanii na platformach BuzzVideo, TopBuzz, News Republic czy Hello.

Cityboard Media agencją partnerską Meta

Meta PartnerDzięki działaniom naszych ekspertów uzyskaliśmy status agencji partnerskiej Meta (Facebook, Instagram, WhatsApp, Giphy). Wiemy, jak dobrze i efektywnie planować kampanie w środowisku Meta i wykorzystywać to z korzyścią dla klientów.

Cityboard Media partnerem Pinterest Business

Pinterest PartnerNasze doświadczenie w realizowaniu kampanii na Pintereście zaowocowało statusem partnera Pinterest Business. Dzięki temu mamy dostęp do zaawansowanych szkoleń i możemy lepiej planować i realizować kampanie dla naszych klientów.

KONTAKT

Cityboard Media Sp. z o.o.
  ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
  +48 730 222 500
  +48 22 376 99 00
  office@cityboard.pl
  Pn-Pt 9:00-17:00

NEWSLETTER

Newsletter zawierający aktualności, materiały informacyjne, marketingowe oraz handlowe.
newsletter
Zapisz się na nasz newsletter

Cityboard Media Sp. z o.o.

ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
+48 730 222 500
+48 22 376 99 00
office@cityboard.pl