W pierwszych dniach lipca ruszyła kampania promująca 80. Tour de Pologne. Na naszych ekranach można zobaczyć plakaty promujące tę najważniejszą imprezę kolarską w Polsce.
Organizatorem wyścigu jest Lang Team, z którym Cityboard Media współpracuje od kilkunastu lat.
– W tym roku po raz kolejny wspieramy Czesława Langa i jego drużynę w promocji Tour de Pologne. To już 80. wydanie imprezy i cieszymy się, że w ostatnich kilkunastu latach mieliśmy spory udział w promocji zarówno tego wydarzenia jak i imprez towarzyszących. W naszej firmie mamy wielu sympatyków kolarstwa, mamy własną drużynę, która regularnie startuje w imprezach amatorów organizowanych przez Lang Team – mówi Marcin Stan, członek zarządu Cityboard Media.
Cityboard Media jest partnerem medialnym tego wydarzenia. W maju i czerwcu na naszych billboardach w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, czy w Katowicach można było zobaczyć kampanie promujące inne wydarzenia organizowane przez Lang Team, czyli Wyścig Narodów, Tour de Pologne Junior, czy Tour de Pologne Amatorów.
80 Tour de Pologne rozpocznie się 29 lipca w Poznaniu, a zwycięzcę klasyfikacji generalnej poznamy na krakowskich Błoniach 4 sierpnia. Kolarze pojadą między innymi przez Karpacz, Wałbrzych, Opole, czy Katowice.
Tegoroczna kampania reklamy zewnętrznej jest realizowana w całej Polsce na ponad 100 nośnikach cityboard (6x3 m) i kilkudziesięciu nośnikach supercityboard (12x4 m).