Reklama na Tinderze

Tinder Ads, kampanie na Tinderze

Tinder Ads

Reklama na Tinderze

Reklama na Tinderze to idealne rozwiązanie dla szerokiego grona marek. Dlaczego? Z kilku powodów. Tinder ma ponad 57 milionów zarejestrowanych użytkowników pochodzących ze 190 krajów. W Polsce z tej aplikacji korzysta blisko 800 000 ludzi. Tinder dostępny jest za darmo w sklepach App Store i Google Play Store lub w wersji na przeglądarki, ale użytkownik ma możliwość wykupienia pakietów plus, gold i platinum. Minimalny wiek uprawniający do korzystania z Tindera to 18 lat, natomiast powyżej tego wieku z aplikacji mogą korzystać wszyscy użytkownicy. To bardzo rozbudowana aplikacja charakteryzująca się, między innymi, łatwością nawiązywania nowych znajomości z bliskiej okolicy oraz całego świata.

Tinder traktowany jest jako platforma do zawiązywania przyjaźni, natomiast coraz częściej staje się też narzędziem umożliwiającym znalezienie partnera/partnerki i rozwijanie więzi miłosnych. Korzystanie z podstawowych funkcji aplikacji jest bezpłatne, ale osoby zainteresowane mogą zainwestować w płatne subskrypcje, aby odblokować więcej funkcji, które oferuje narzędzie. Tinder ma też duże możliwości reklamowe, które ciągle rozwija.

Reklama na Tinderze – formy i formaty

Tinder oferuje kilka typów formatów reklamowych. Pierwszym z oferowanych jest Native Display Card. Wygląda jak zwykła karta profilu użytkownika, ale na celu ma zwiększenie zaangażowania wśród docelowych użytkowników na dużą skalę. Co oznacza to w praktyce? Na pewno dużą klikalność reklamy. Zalogowani przeglądając aplikację mogą celowo lub zupełnym przypadkiem włączyć odnośnik, który przekieruje ich do odpowiedniej strony.

Drugim oferowanym formatem jest Native Video Card. Daje on możliwość pokazania swojej marki milionom użytkowników Tindera, wykorzystując wideo przyciągające wzrok i słuch. Materiał taki ma na celu zachęcić użytkowników do działania. Tak jak w przypadku Native Display Card, format reklamy wygląda jak zwykła karta profilu użytkownika.

Pozostałe formaty dostępne tylko w zakupie bezpośrednim to Branded Profile Card i Quizzes &Games.

Tinder to bardzo dobre narzędzie, które wypromuje markę i zapewni jej rozpoznawalność.

Case Study Digital - zobacz przykłady naszych działań
Manpower Cityboard Digital
Rawski Group Cityboard Digital
Josera Cityboard Digital
Kuchnia Vikinga Cityboard Digital
Mój Catering Cityboard Digital
Medpolonia Cityboard Digital
Media Markt Cityboard Digital
Aviko Cityboard Digital
HR Kono Cityboard Digital
Potrzebujesz reklamy na Tinderze. Napisz do nas.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

WARTO PRZECZYTAĆ

KONTAKT

Cityboard Media Sp. z o.o.
  ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
  +48 730 222 500
  +48 22 376 99 00
  office@cityboard.pl
  Pn-Pt 9:00-17:00

NEWSLETTER

Newsletter zawierający aktualności, materiały informacyjne, marketingowe oraz handlowe.
newsletter
Zapisz się na nasz newsletter

Cityboard Media Sp. z o.o.

ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
+48 730 222 500
+48 22 376 99 00
office@cityboard.pl