Wystartowała kampania odświeżająca markę Komandor Meble za którą kompleksowo odpowiada Cityboard Digital. To kolejna znacząca marka w naszym portfolio digitalowym.
Komandor to światowy lider sprzedaży szaf z drzwiami przesuwnymi i producent mebli na wymiar do całego mieszkania. Cityboard Digital będzie realizował kampanię marki na terenach województwa śląskiego i małopolskiego. Agencja odpowiada za strategię, kreację oraz planowanie, zakupów mediów i optymalizowanie kampanii w wybranych kanałach. Kampania obejmuje emisję reklam na Facebooku, Instagramie, Pintereście oraz TikToku. Głównym celem komunikacyjnym jest chęć odmłodzenia grupy docelowej i dotarcia do GenZ, w celu budowania odpowiedniej świadomości marki Komandor Śląsk.
Odpowiadamy również za działania niestandardowe, takie jak projekty materiałów BTL, Digital Stickersy (GIPHY), czy za postprodukcję video (15 s. i 30 s.), które będą promowały kampanię m.in. na platformach social-media.
- Szukaliśmy partnera, który gruntownie przeanalizuje trendy oraz insighty komunikacyjne związane z naszą szeroką grupą docelową. Celem marketingowym jest odświeżenie, w oczach młodszej grupy docelowej, 30-letniego rodowodu marki, który pozwolił nam zbudować pozycję lidera w kategorii szaf z drzwiami przesuwnymi, a także umocnić nasze pozycje w segmencie mebli na wymiar i kuchni do zabudowy. To kluczowe dla nas obszary. Już po pierwszej burzy mózgów z Zespołem Cityboard Digital otrzymaliśmy rozwiązanie, które idealnie wpisuje się w naszą długofalową strategię marketingową. Cieszymy się, że trafiliśmy na kreatywny i doświadczony zespół – podkreśla Anna Marycz, Wiceprezes Zarządu Komandor Śląsk S.A.
Po naszej stronie za strategię odpowiedzialny jest Mateusz Bojanowski i Julia Kumor, zaś za realizację kampanii odpowiadają: Łukasz Wites, Kyryll Dubovskyi, Magda Pierzynowska, Iwetta Ambukita, Liliia Husakovska, Patryk Saade oraz Olgierd Gzula.