Ruszyła kampania świąteczna gry „Zrzęda” marki Alexander

Ruszyła kampania świąteczna gry „Zrzęda” marki Alexander

Wystartowała kampania świąteczna marki Alexander promująca najnowszą grę “Zrzęda”. Za promocję odpowiedzialna jest agencja Cityboard Digital.

Alexander to firma, która od ponad 47 lat produkuje i wydaje gry planszowe oraz edukacyjne dla dzieci. Jest to firma rodzinna, która posiada polski kapitał i  niezmiennie cieszy się uznaniem klientów w kraju i zagranicą.

Idea kampanii opiera się na założeniu, że święta to bardzo trudny i nerwowy okres dla wielu Polaków. To rodzi wiele zabawnych sytuacji. – Dlatego w animacji pokazujemy zrzędliwe myśli, które często towarzyszą nam pomimo uśmiechu na twarzy. W 15-sekundowych spotach pokazaliśmy dwie scenki. W pierwszej babcia z wnuczką prowadzą rozmowę przy świątecznym stole. Pytanie o chłopaka za 1... 2… 3… – myśli wnuczka, a chwilę później słyszymy głos babci: Kochanieńka, powiedz ty mi.... Kolejna sytuacja to rodzinne spotkanie, w którym żona zdradza zakończenie filmu. Spoty 6-sekundowe opierają się na sytuacji, w której starsza pani siedzi przy stole, na którym pojawia się gra planszowa „Zrzęda”. Pomimo uśmiechu na twarzy, w chmurce pojawia się myśl kobiety: Tylko gry mi tu jeszcze brakowało. Wszystkie sytuacje puentuje głos lektora pytający:  A  Ciebie co wkurza najbardziej? „Zrzęda” – gra planszowa, z którą możesz marudzić do woli – opisuje Mateusz Bojanowski, digital partner w Cityboard Digital. W video wykorzystano innowacyjną technikę łączenia AI wraz z postprodukcją wykonaną przez współpracowników agencji.

 

 

Kampania świąteczna jest elementem szeroko zakrojonych działań marki, na które składają się promocje w sklepach stacjonarnych oraz internetowych.

Koncepcja tegorocznej kampanii świątecznej 360° została przygotowana przez agencję Cityboard Digital. Agencja była odpowiedzialna za przygotowanie kreacji oraz produkcję spotu video (20 s., 15 s. oraz 6 s.) na potrzeby kampanii. Planowaniem mediów oraz strategią zajmowali się Joanna Stan oraz Mateusz Bojanowski.

Kampania jest promowana w kinach Helios, serwisach VoD, YouTube, programmatic & rich-media, na TikToku, Facebooku, Instagramie oraz przy okazji współpracy z influencerami. Agencja współpracuje z marką Alexander od 2020 roku.


Cityboard Media z tytułem Google Partner

Google PartnerReklamy Google Ads nie mają dla nas tajemnic. Dowodem jest status Google Partner, który uzyskaliśmy. Google nadaje takie wyróżnienie firmom, które zrealizowały odpowiednią liczbę efektywnych kampanii, a także wyróżniały się jakością świadczonych usług.

Cityboard Media partnerem TikToka

TikTok PartnerEfektem partnerstwa między TikTokiem a Cityboard Media jest możliwość realizowania kampanii reklamowych bez pośredników. Współpraca gwarantuje też możliwość przeprowadzania kampanii na platformach BuzzVideo, TopBuzz, News Republic czy Hello.

Cityboard Media agencją partnerską Meta

Meta PartnerDzięki działaniom naszych ekspertów uzyskaliśmy status agencji partnerskiej Meta (Facebook, Instagram, WhatsApp, Giphy). Wiemy, jak dobrze i efektywnie planować kampanie w środowisku Meta i wykorzystywać to z korzyścią dla klientów.

Cityboard Media partnerem Pinterest Business

Pinterest PartnerNasze doświadczenie w realizowaniu kampanii na Pintereście zaowocowało statusem partnera Pinterest Business. Dzięki temu mamy dostęp do zaawansowanych szkoleń i możemy lepiej planować i realizować kampanie dla naszych klientów.

KONTAKT

Cityboard Media Sp. z o.o.
  ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
  +48 730 222 500
  +48 22 376 99 00
  office@cityboard.pl
  Pn-Pt 9:00-17:00

NEWSLETTER

Newsletter zawierający aktualności, materiały informacyjne, marketingowe oraz handlowe.
newsletter
Zapisz się na nasz newsletter

Cityboard Media Sp. z o.o.

ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
+48 730 222 500
+48 22 376 99 00
office@cityboard.pl