O nas
Wiemy, jak skuteczne komunikować się z klientami. Naszym priorytetem jest dostarczanie innowacyjnych rozwiązań marketingowych i świadczenie wysokiej jakości usług w zakresie reklamy digitalowej i outdoorowej. Tworzymy strategie marketingowe, kreujmy marki, budujemy nowoczesne strony www, obsługujemy media społecznościowe i realizujemy kampanie reklamowe w internecie. Nasza sieć outdoorowa, to kilka tysięcy nośników w 69 miastach w całym kraju. Realizujemy kampanie reklamowe, informacyjne, wizerunkowe dla wielkich firm, małych i średnich przedsiębiorców, a także osób prywatnych. Na naszych tablicach reklamowych rocznie pojawia się kilka tysięcy kampanii. Cityboard Media, to zewnętrzny dział marketingu dla firmy takiej jak Twoja.
W 1996 roku założył w firmę, która jako pierwsza w Polsce realizowała kampanie reklamowe na wielkim formacie. Wprowadził na rynek format 6×3 m – cityboard, który stał się standardem reklamy zewnętrznej w Polsce. W swojej działalności wykorzystuje doświadczenia z rynku północno-amerykańskiego.
Konsekwentnie rozwija Cityboard Media, która jest jedyną polską i zarazem największą niezależną firmą na polskim rynku out-of-home.
Jego pasją jest żeglarstwo.
Razem ze swoim ojcem Michałem Stanem, od początku tworzy firmę Cityboard Media. Umiejętności managerskie zdobywał na renomowanych uczelniach – Queen’s School of Business i Ecole de Management Strasbourg.
Od 2001 roku działa na europejskim rynku paliw – jest Prezesem Commodities Management Services Sp. z o.o., od 2002 roku – Prezesem Maestro Investments Sp. z o.o.
Lotnictwo i bieganie to hobby, którym poświęca wolny czas.
W 1996 roku założył w firmę, która jako pierwsza w Polsce realizowała kampanie reklamowe na wielkim formacie. Wprowadził na rynek format 6×3 m – cityboard, który stał się standardem reklamy zewnętrznej w Polsce. W swojej działalności wykorzystuje doświadczenia z rynku północno-amerykańskiego. Konsekwentnie rozwija Cityboard Media, która jest jedyną polską i zarazem największą niezależną firmą na polskim rynku out-of-home.
Jego pasją jest żeglarstwo.
Razem ze swoim ojcem Michałem Stanem, od początku tworzy firmę Cityboard Media. Umiejętności managerskie zdobywał na renomowanych uczelniach – Queen’s School of Business i Ecole de Management Strasbourg. Od 2001 roku działa na europejskim rynku paliw – jest Prezesem Commodities Management Services Sp. z o.o., od 2002 roku – Prezesem Maestro Investments Sp. z o.o.
Lotnictwo i bieganie to hobby, którym poświęca wolny czas.