Remarketing OOH wykorzystuje synergię mediów: outdooru oraz digitalu. Polega on na emisji reklam banerowych w aplikacjach i serwisach mobilnych odbiorcom, którzy mieli kontakt z reklamą na wybranym nośniku outdoorowym. Dodatkowe możliwości wsparcia reklamowego zapewnia marketing mobilny, który pozwala dotrzeć do ściśle określonych grup odbiorców.
Dzięki integracji wielu sieci reklamowych otrzymujemy informacje z ponad 200 000 aplikacji i 15 000 000 stron internetowych. Twoja reklama może dotrzeć do wybranej przez Ciebie grupy odbiorców. Możesz ją określić na podstawie 362 informacji o pojedyńczym użytkowniku. Dane są gromadzone i aktualizowane w czasie rzeczywistym.
Remarketing OOH pomoże Ci precyzyjnie targetować kampanie reklamowe. Otwierasz nowy biznes? Skierujemy do Ciebie klientów. Planujesz kampanie outdoorowe? Powiemy Ci, do kogo dociera Twoja reklama i kto przechodzi obok nośnika z Twoją kreacją.
Po wpisaniu w wyszukiwarkę adresu oraz wybraniu promienia wyszukiwania (od 250 m do 2,5 km) użytkownik otrzymuje informacje o dziennej ilości osób przebywających w danej lokalizacji, ich demografię oraz profil behawioralny (określonych na podstawie danych z ostatnich 12 miesięcy).
Sposób działania danych oraz wykorzystywania danych został zweryfikowany przez Deloitte Consulting. Wszystkie działania są realizowane zgodnie z RODO, które weszło w życie 25 maja 2019.
Zdecydowaliśmy się na działania remarketingowe, ponieważ zależało nam na efektywnym dotarciu do naszej grupy docelowej. Okazało się to bardzo dobrym rozwiązaniem. Kampania na stronach internetowych i w aplikacjach mobilnych, wzmocniła przeprowadzoną przez nas kampanię outdoorową.
Polecam usługę remarketingu OOH.Barbara Bolimowska, Kierownik ds. Marketingu
Nowa Stacja Pruszków