Zanim zaplanujemy kampanię, razem z Tobą określamy jej cel (np. poinformowanie o ofercie, wzrost sprzedaży w określonej grupie, poprawa wizerunku) i charakter. Weryfikujemy grupy odbiorców, dopasowujemy ilość ekranów i zasięg, które zapewnią skuteczną kampanię. Ważną rolę przy planowaniu odgrywa budżet, dlatego określenie powyższych wytycznych jest niezbędne do tego, by oferowane przez nas rozwiązania jak najlepiej odpowiedziały na Twoje potrzeby.
Na podstawie zebranych informacji planujemy kampanię. Szczególną uwagę zwracamy na obszary w których poruszają się Twoi klienci. Uwzględniamy POI (points of interest), czyli miejsca użyteczności publicznej, np. centra handlowe lub biznesowe, osiedla, punkty usługowe. Format oraz lokalizacje nośników dobieramy zarówno pod kątem grupy docelowej jak i treści reklamy. Następnie, w dedykowanym serwisie (Strefa Klienta - system TdK – link), udostępniamy Ci zaplanowaną kampanię. System umożliwia precyzyjny wybór tablic reklamowych. Każdy ekran i jego otoczenie można zobaczyć na zdjęciu i/lub filmie, a także na mapach. Dzięki tym rozwiązaniom wiesz jak będzie wyglądać Twój plakat i gdzie będzie widoczna kampania.
W programie City Symulator sprawdzamy czy Twój plakat jest czytelny, jak wygląda na różnych formatach i o różnych porach dnia, czy roku. Nasz Dział Graficzny sprawdza zgodność z zasadami tworzenia grafiki dla OOH (mało tekstu, prosta czcionka, wyróżniające kampanię kolory, charakterystyczne motywy graficzne) i sugeruje niezbędne korekty. W razie potrzeby przeprowadzamy badania projektu graficznego przed rozpoczęciem kampanii.
Na Twoje życzenie możemy przeprowadzić badania post-test określające skuteczność kampanii.