Pytania i odpowiedzi

Reklama bez tajemnic

FAQ

Dlaczego warto korzystać z reklamy zewnętrznej? Ile kosztuje billboard i kampania reklamowa? Co to jest liczba kontaktów? Jesteśmy po to, aby odpowiedzieć na nurtujące Cię pytania. Nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie? Napisz do nas - skontaktujemy się z Tobą, doradzimy i wyjaśnimy interesujące Cię kwestie.

 

Reklama zewnętrzna

Czym się różni OOH od reklamy zewnętrznej, wielkoformatowej i outdooru?
Reklama zewnętrzna to każda forma reklamy występująca na zewnątrz budynków. Inne nazwy dla reklamy zewnętrznej, to zapożyczony z języka angielskiego skrót OOH, czyli out of home lub outdoor. Reklama wielkoformatowa, to reklama zewnętrzna w dużym formacie (tzw. billboardy), np. ekrany 6x3 m cityboard lub 12x4 m supercityboard.
Czy OOH jest skuteczne?
Co to jest reklama kierunkowa?
Co to jest kampania rotacyjna/rotująca?

Planowanie

Ile kosztuje reklama?
Tablice reklamowe są dostępne dla wszystkich – począwszy od prywatnych osób, które wykorzystują jeden billboard np. do złożenia życzeń, poprzez kampanie widoczne w kilku lokalizacjach (kierujące np. do kawiarni), a na dużych kampaniach skończywszy. Musisz wiedzieć, że na cenę przeprowadzenia kampanii ma wpływ termin w jakim jest realizowana, długość trwania kampanii, a także lokalizacja tablicy reklamowej. Przykładowo: jeżeli chcesz 28-dniową kampanię na ekranie w centrum dużego miasta, widoczną w grudniu, to koszt dotarcia do potencjalnych klientów będzie wyższy niż np. w przypadku reklamy 14-dniowej, zrealizowanej w lutym na ekranie stojącym przy drodze wlotowej do małego miasta.
Ile nośników mam wykorzystać w mojej kampanii?
Jak wygląda proces planowania kampanii?

Realizacja

Kiedy moja kampania będzie widoczna?
Kampanie instalujemy na ekranach zgodnie z ustalonymi terminami, czyli 1 lub 14/15 dnia miesiąca (warunkiem jest spełnienie w terminie wszystkich ustalonych w umowie zapisów). By kampania reklamowa wystartowała, niezbędne są: wydrukowane i dostarczone do nas plakaty (ekoplakaty lub plakaty papierowe), podpisane dokumenty oraz opłacone (przed startem kampanii ) usługi. Jeżeli Ty zapewniasz gotowe plakaty, to dostarcz je do nas wraz z 20% zapasem do naszego magazynu na pięć dni roboczych przed rozpoczęciem plakatowania. Jeśli druk plakatów jest po naszej stronie, to na 7 dni roboczych przed startem kampanii, prześlij nam zgodny ze specyfikacją projekt graficzny. W sytuacji kiedy my realizujemy kampanię od A do Z, działamy wedle ustalonego z Tobą harmonogramu.

W sytuacjach wyjątkowych, z przyczyn od nas niezależnych, np. opady deszczu, mróz, silny wiatr, czas wyklejenia kampanii może się wydłużyć. Jak najszybciej Cię o tym poinformujemy.
Jak długo plakaty są widoczne na ekranach?
Ktoś zniszczył mój plakat, z kim mam się kontaktować?
Kiedy otrzymam fakturę?