Wyrażają siłę marki, przedstawiają opinie, pokazują reakcje i bawią. Te animowane elementy, stały się nieodzownym sposobem wyrażania emocji, humoru czy zwracania uwagi odbiorców. Stickersy i gify na dobre zagościły w takich miejscach jak: Facebook Messager, Facebook Story, Instastories, TikTok.
To świetny sposób na rozrywkę - 4 mln godzin oglądania gifów i 100 mln użytkowników aktywnych dziennie. Użytkownicy Messengera wysyłają każdego dnia 22 miliony gifów. GIPHY to największa i najpopularniejsza wyszukiwarka animacji. Co ciekawe, najwięcej użytkowników korzysta z gifów i stickersów w social mediach i komunikatorach. Konto na GIPHY daje możliwość umieszczenia brandowanych projektów (mowa tu zarówno o gifach, jak i stickersach).
Dlaczego to narzędzie jest tak popularne?
- Gify i stickersy są łatwym sposobem na wyrażenie emocji
- To wycinki popkultury, które pokazują kluczowe sceny filmów, bajek, programów rozrywkowych i spotów reklamowych.
- Pełnią rolę ozdabiania relacji na Facebook’u, Instagramie, Snapchacie i TikTok’u. Są idealnym rozwiązaniem do profesjonalizacji komunikacji i urozmaicenia przekazu marek w mediach społecznościowych.
- Influencerzy je uwielbiają! Użytkownicy nie odbierają stickersów, jako nachalne lokowanie produktu.
- Wykorzystują kulturę memów i zapewniają znacznie szersze możliwości przekazu dzięki ruchomej formie.
Jak tworzymy autorskie gify?
Ze względu na przeznaczenie i platformę użycia rozróżniamy: gify i stickersy.
RUCHOME OBRAZKI
RUCHOME NAKLEJKI
Nasze realizacje
Pokaż swojej konkurencji, że jesteś o krok przed nimi. Wybierz Gify i Stickersy!