Ekoprodukty z ekoplakatu

Cityboard Media stawia na ekologię i dla klientów przygotował plecaki i torby, które zostały uszyte z ekoplakatu wykorzystywanego do druku reklam wielkoformatowych.


Promujemy 78. Tour de Pologne

Wystartowała outdoorowa kampania promująca 78. Tour de Pologne. Na naszych ekranach w całej Polsce można zobaczyć plakaty informujące o wydarzeniu i pokazujące trasę tego wyścigu kolarskiego.


Cityboard Online z Medalem Europejskim

Nasz e-sklep Cityboard Online otrzymał Medal Europejski. W środę 23 czerwca Business Centre Club ogłosił laureatów XXXII edycji tego konkursu. Po raz piąty tę nagrodę otrzymała nasza firma. Tym razem za outdoorowy e-commerce.


 Zmieniamy siedzibę naszej firmy

Zmieniamy siedzibę główną Cityboard Media. Informujemy, że w związku z tym, w najbliższych dniach kontakt ze współpracownikami Cityboard Media może być utrudniony. Już niebawem znajdziecie nas w nowej lokalizacji.


Nowy adres Cityboard Media

Zarząd Spółki Cityboard Media uprzejmie informuje, że w dniu 9 lutego 2021 roku została zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym zmiana adresu siedziby Cityboard Media Sp. z o.o.


Kampania Warszawskiego Hospicjum dla Dzieci

Fundacja Warszawskie Hospicjum dla Dzieci ruszyła z kampanią społeczną na billboardach Cityboard Media. Kampania promuje przekazywanie 1 % podatku i realizowana jest między innymi na nośnikach naszej firmy.


Jak kupować na Cityboard Online

Zakupy na Cityboard Online są bardzo proste. Wystarczy się zalogować, wybrać miasto, adres, datę i już można dodawać nośniki do koszyka. Proces wyboru produktów jest łatwy i intuicyjny.


Startuje Cityboard Online

Wprowadzamy na rynek e-sklep Cityboard Online. Będzie w nim można zakupić ekrany cityboard. To pierwsze tego typu rozwiązanie w Polsce. Platforma zakupowa jest już dostępna dla klientów.


Nowa identyfikacja wizualna Cityboard Media

Cityboard Media zmienia identyfikację wizualną. Nasza firma będzie posługiwała się nowym logotypem, który ma podkreślać, że spółka rozszerzyła zakres swojej działalności i oprócz outdooru dostarcza swoim klientom także digital.


Team Cityboard na Orlen Lang Team Race w Rzeszowie

Nasza drużyna kolarzy szosowych wystartowała w amatorskim wyścigu Orlen Lang Team Race w Rzeszowie. W swojej kategorii zwyciężyła nasza reprezentantka Daria Synak-Wojda. Cityboard Media był patronem medialnym wydarzenia organizowanego przez Czesława Langa i Lang Team.


Kampania outdoorowa Cityboard Media w TVP 1

Dziś rusza 77. Tour de Pologne. Cityboard Media jest patronem medialnym naszego narodowego wyścigu. Z tej okazji, podobniej jak w 2019 roku, zaplanowaliśmy specjalną kampanię promocyjną. TVP Sport przygotował materiał niej dotyczący.


77. Tour de Pologne na nośnikach Cityboard Media

Na naszych nośnikach wystartowała outdoorowa kampania zapowiadająca 77. Tour de Pologne. Cityboard Media jest partnerem medialnym wyścigu, który jest jednym z najważniejszych wydarzeń sportowych w kraju.


Już po raz 6. otrzymaliśmy od Business Centre Club tytuł "Firmy Dobrze Widzianej"

Już po raz 6. otrzymaliśmy od Business Centre Club tytuł "Firmy Dobrze Widzianej". To wyróżnienie otrzymują przedsiębiorstwa, które dbają o CSR, budują pozytywne relacje z otoczeniem i starają się rozwijać wrażliwość na potrzeby innych.


Andrzej Grudziński komentuje rok dla Nowego Marketingu

Najlepsze kampanie, najważniejsze wydarzenia, wyzwania przed outdoorem w 2020 - Andrzej Grudziński, Członek Zarządu Cityboard Media, dla Nowego Marketingu komentuje rok 2019 w branży i mówi o wyzwaniach na najbliższe miesiące.


Marcin Stan podsumowuje rok 2019 dla Wirtualnych Mediów

Marcin Stan, Członek Zarządu Cityboard Media komentuje dla portalu Wirtualne Media rok 2019 w reklamie zewnętrznej i prognozuje trendy na 2020. "Za nami interesujące 12 miesięcy, ale czeka nas też ciekawy kolejny rok" - mówi Marcin.


Kampania WHD na outdoorze

Fundacja Warszawskie Hospicjum dla Dzieci po raz kolejny ruszyła z outdoorową kampanią społeczną promującą przekazywanie 1 % podatku. Kampania realizowana jest między innymi na nośnikach Cityboard Media.


Życzenia świąteczne od Cityboard Media

Wszystkim naszym klientom, współpracownikom, partnerom i przyjaciołom składamy najlepsze życzenia świąteczne, a także noworoczne. Oby rok 2020 był jeszcze lepszy niż 2019!


ING wyprodukował plecaki z ekoplakatu

ING Bank Śląski wyprodukował ekologiczne plecaki z ekoplakatów, które firma wykorzystywała w kampanii outdoorowej na nośnikach Cityboard Media.


Digital i outdoor, czyli jak łączyć media

Marcin Wojda i Wiktor Balcer wystąpili w Business Centre Club z prezentacją pod tytułem: "Digital i outdoor, czyli jak łączyć media, aby zwiększyć sprzedaż". Spotkanie było adresowane do członków BCC.


Nowoczesny marketing - content i emocje

Jak łączyć dobry content z przekazem emocjonalnym, aby stworzyć efektywną komunikację marketingową – na to pytanie odpowiadali nasi eksperci podczas 9. Europejskiego Kongresu Małych i Średnich Przedsiębiorstw w Katowicach.