Nowe miasta w ofercie Cityboard Media
- Odsłon: 171
Ostrołęka i Gniezno – to miasta w których od maja można kupić billboardy Cityboard Media. Nasza oferta jest już dostępna w 66 miastach.
Ostrołęka i Gniezno – to miasta w których od maja można kupić billboardy Cityboard Media. Nasza oferta jest już dostępna w 66 miastach.
Serwis Cityboard Digital wzbogacił się o nowe case study naszych klientów. W serwisie można zobaczyć nasze digitalowe kampanie dla marki Crowdio, a także Borygo.
Po raz 8. nasza firma otrzymała tytuł "Firmy Dobrze Widzianej". To nagroda przyznawana przez Business Centre Club firmom, dla których ważny jest CSR, aspekt ochrony środowiska, wspomaganie potrzebujących, a także działania na rzecz ochrony środowiska.
W 2022 roku większość nośników Cityboard Media została wyposażona w energooszczędne lampy Canaluminair W/B 14-02 i 14-03. To kolejny krok w stronę podniesienia jakości ekspozycji i zmniejszenia oddziaływania na środowisko.
Cityboard Media poprowadzi po raz kolejny jeden z paneli na Europejskim Kongresie Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Tym razem eksperci naszej firmy zajmą się tematem najbliższej przyszłości marketingu i sprzedaży.
Ekoplakat został wyróżniony Medalem Europejskim od Business Centre Club. Nagrody wręczono po raz 23. Po raz 6. otrzymała ją nasza firma.
W październiku ruszyła ogólnopolska kampania outdoorowa promująca nową markę dachów solarnych MyRoof. Realizowana jest wyłącznie na nośnikach Cityboard Media.
W sierpniu na rynku pojawiła się nasza nowa marka – So!city, która tworzy ekologiczne produkty powstałe z plakatów billboardowych.
Od 1 sierpnia ruszyła ogólnopolska kampania społeczna pod hasłem „Energia z wiatru = energia wolności”. Ma ona za zadanie podkreślić znaczenie odnawialnych źródeł energii w Polsce, szczególnie energetyki. Kampanię wspólnymi siłami przeprowadzą Polskie Stowarzyszenie Energetyki Wiatrowej oraz Cityboard Media.
W lipcu realizujemy kampanie promującą 79. Tour de Pologne. Cityboard Media jest partnerem medialnym tego wydarzenia.
Wyprodukowaliśmy dla Fabryki Norblina plecaki zrobione z plakatów billboardowych wykorzystanych w kwietniowej kampanii outdoorowej na naszych nośnikach.
W marcu i kwietniu Cityboard Digital zrealizował dla marki Crowdio projekt digitalowy produkcji animacji. Efektem są materiały wspierające platformę.
W marcu na naszych nośnikach ruszyła kampania wspierająca Towarzystwo Przyjaciół Ukrainy, które zachęca do przekazywania środków na rzecz ofiar rosyjskiej agresji na Ukrainę.
Dzięki zmianie oświetlenia billboardów Cityboard Media w 2021 r. przyczynił się do wyemitowała do atmosfery ponad 8 ton mniej CO2.
Jak co roku, Fundacja Warszawskie Hospicjum dla Dzieci ruszyła z kampanią społeczną na billboardach Cityboard Media. Akcja promuje przekazywanie 1 % podatku i realizowana jest, między innymi, na nośnikach naszej firmy, a także w mediach społecznościowych.
Business Centre Club przyznał nam po raz 7. tytuł "Firmy Dobrze Widzianej". Wyróżnienie otrzymują przedsiębiorstwa, dla których ważny jest CSR, aspekt ochrony środowiska, czy wspomaganie potrzebujących.
Ruszyła kampania wizerunkowa radia RMF MAXXX (Grupa RMF) w Internecie. Za jej realizację odpowiada nasz zespół digitalowy.
Cityboard Media stawia na ekologię i dla klientów przygotował plecaki i torby, które zostały uszyte z ekoplakatu wykorzystywanego do druku reklam wielkoformatowych.
Wystartowała outdoorowa kampania promująca 78. Tour de Pologne. Na naszych ekranach w całej Polsce można zobaczyć plakaty informujące o wydarzeniu.
Nasz e-sklep Cityboard Online otrzymał Medal Europejski. W środę 23 czerwca Business Centre Club ogłosił laureatów XXXII edycji tego konkursu. Po raz piąty tę nagrodę otrzymała nasza firma. Tym razem za outdoorowy e-commerce.
Na nośnikach ecolight ruszyła kampania społeczna "Mów do mnie grzecznie". Jej założeniem jest propagowanie komunikacji bez przemocy.
Zmieniamy siedzibę główną Cityboard Media. Informujemy, że w związku z tym, w najbliższych dniach kontakt ze współpracownikami Cityboard Media może być utrudniony. Już niebawem znajdziecie nas w nowej lokalizacji.
Zarząd Spółki Cityboard Media uprzejmie informuje, że w dniu 9 lutego 2021 roku została zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym zmiana adresu siedziby Cityboard Media Sp. z o.o.
Cityboard zrealizuje dla marki „Familijne“ (Colian) kampanię w social mediach. Firma będzie odpowiedzialna, między innymi, za produkty AR/VR i zakup mediów.
Fundacja Warszawskie Hospicjum dla Dzieci ruszyła z kampanią społeczną na billboardach Cityboard Media. Kampania promuje przekazywanie 1 % podatku i realizowana jest między innymi na nośnikach naszej firmy.
Zakupy na Cityboard Online są bardzo proste. Wystarczy się zalogować, wybrać miasto, adres, datę i już można dodawać nośniki do koszyka. Proces wyboru produktów jest łatwy i intuicyjny.
Wprowadzamy na rynek e-sklep Cityboard Online. Będzie w nim można zakupić ekrany cityboard. To pierwsze tego typu rozwiązanie w Polsce. Platforma zakupowa jest już dostępna dla klientów.
Cityboard Media zmienia identyfikację wizualną. Nasza firma będzie posługiwała się nowym logotypem, który ma podkreślać, że spółka rozszerzyła zakres swojej działalności i oprócz outdooru dostarcza swoim klientom także digital.
Nasza drużyna kolarzy szosowych wystartowała w amatorskim wyścigu Orlen Lang Team Race w Rzeszowie. W swojej kategorii zwyciężyła nasza reprezentantka Daria Synak-Wojda. Cityboard Media był patronem medialnym wydarzenia organizowanego przez Czesława Langa i Lang Team.
Dziś rusza 77. Tour de Pologne. Cityboard Media jest patronem medialnym naszego narodowego wyścigu. Z tej okazji, podobniej jak w 2019 roku, zaplanowaliśmy specjalną kampanię promocyjną. TVP Sport przygotował materiał niej dotyczący.
Strona 1 z 6
Reklamy Google Ads nie mają dla nas tajemnic. Dowodem jest status Google Partner, który uzyskaliśmy. Google nadaje takie wyróżnienie firmom, które zrealizowały odpowiednią liczbę efektywnych kampanii, a także wyróżniały się jakością świadczonych usług.
Efektem partnerstwa między TikTokiem a Cityboard Media jest możliwość realizowania kampanii reklamowych bez pośredników. Współpraca gwarantuje też możliwość przeprowadzania kampanii na platformach BuzzVideo, TopBuzz, News Republic czy Hello.
Dzięki działaniom naszych ekspertów uzyskaliśmy status agencji partnerskiej Meta (Facebook, Instagram, WhatsApp, Giphy). Wiemy, jak dobrze i efektywnie planować kampanie w środowisku Meta i wykorzystywać to z korzyścią dla klientów.
Nasze doświadczenie w realizowaniu kampanii na Pintereście zaowocowało statusem partnera Pinterest Business. Dzięki temu mamy dostęp do zaawansowanych szkoleń i możemy lepiej planować i realizować kampanie dla naszych klientów.
ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
+48 730 222 500
+48 22 376 99 00
office@cityboard.pl