Rusza kampania Energia z wiatru – energia wolności

Od 1 sierpnia ruszyła ogólnopolska kampania społeczna pod hasłem „Energia z wiatru = energia wolności”. Ma ona za zadanie podkreślić znaczenie odnawialnych źródeł energii w Polsce, szczególnie energetyki. Kampanię wspólnymi siłami przeprowadzą Polskie Stowarzyszenie Energetyki Wiatrowej oraz Cityboard Media.


Cityboard Digital wspiera Crowdio

W marcu i kwietniu Cityboard Digital zrealizował dla marki Crowdio projekt digitalowy produkcji animacji. Efektem są materiały wspierające platformę.


Wspieramy Ukrainę

W marcu na naszych nośnikach ruszyła kampania wspierająca Towarzystwo Przyjaciół Ukrainy, które zachęca do przekazywania środków na rzecz ofiar rosyjskiej agresji na Ukrainę.


Cityboard zmniejsza emisję CO2

Dzięki zmianie oświetlenia billboardów Cityboard Media w 2021 r. przyczynił się do wyemitowała do atmosfery ponad 8 ton mniej CO2.


Wspieramy Warszawskie Hospicjum dla Dzieci

Jak co roku, Fundacja Warszawskie Hospicjum dla Dzieci ruszyła z kampanią społeczną na billboardach Cityboard Media. Akcja promuje przekazywanie 1 % podatku i realizowana jest, między innymi, na nośnikach naszej firmy, a także w mediach społecznościowych.


Firma Dobrze Widziana znów w rękach Cityboard Media

Business Centre Club przyznał nam po raz 7. tytuł "Firmy Dobrze Widzianej". Wyróżnienie otrzymują przedsiębiorstwa, dla których ważny jest CSR, aspekt ochrony środowiska, czy wspomaganie potrzebujących.


RMF MAXXX klientem Cityboard Digital

Ruszyła kampania wizerunkowa radia RMF MAXXX (Grupa RMF) w Internecie. Za jej realizację odpowiada nasz zespół digitalowy.


Ekoprodukty z ekoplakatu

Cityboard Media stawia na ekologię i dla klientów przygotował plecaki i torby, które zostały uszyte z ekoplakatu wykorzystywanego do druku reklam wielkoformatowych.


Promujemy 78. Tour de Pologne

Wystartowała outdoorowa kampania promująca 78. Tour de Pologne. Na naszych ekranach w całej Polsce można zobaczyć plakaty informujące o wydarzeniu.


Cityboard Online z Medalem Europejskim

Nasz e-sklep Cityboard Online otrzymał Medal Europejski. W środę 23 czerwca Business Centre Club ogłosił laureatów XXXII edycji tego konkursu. Po raz piąty tę nagrodę otrzymała nasza firma. Tym razem za outdoorowy e-commerce.


 Zmieniamy siedzibę naszej firmy

Zmieniamy siedzibę główną Cityboard Media. Informujemy, że w związku z tym, w najbliższych dniach kontakt ze współpracownikami Cityboard Media może być utrudniony. Już niebawem znajdziecie nas w nowej lokalizacji.


Nowy adres Cityboard Media

Zarząd Spółki Cityboard Media uprzejmie informuje, że w dniu 9 lutego 2021 roku została zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym zmiana adresu siedziby Cityboard Media Sp. z o.o.


Kampania Warszawskiego Hospicjum dla Dzieci

Fundacja Warszawskie Hospicjum dla Dzieci ruszyła z kampanią społeczną na billboardach Cityboard Media. Kampania promuje przekazywanie 1 % podatku i realizowana jest między innymi na nośnikach naszej firmy.


Jak kupować na Cityboard Online

Zakupy na Cityboard Online są bardzo proste. Wystarczy się zalogować, wybrać miasto, adres, datę i już można dodawać nośniki do koszyka. Proces wyboru produktów jest łatwy i intuicyjny.


Startuje Cityboard Online

Wprowadzamy na rynek e-sklep Cityboard Online. Będzie w nim można zakupić ekrany cityboard. To pierwsze tego typu rozwiązanie w Polsce. Platforma zakupowa jest już dostępna dla klientów.


Nowa identyfikacja wizualna Cityboard Media

Cityboard Media zmienia identyfikację wizualną. Nasza firma będzie posługiwała się nowym logotypem, który ma podkreślać, że spółka rozszerzyła zakres swojej działalności i oprócz outdooru dostarcza swoim klientom także digital.


Team Cityboard na Orlen Lang Team Race w Rzeszowie

Nasza drużyna kolarzy szosowych wystartowała w amatorskim wyścigu Orlen Lang Team Race w Rzeszowie. W swojej kategorii zwyciężyła nasza reprezentantka Daria Synak-Wojda. Cityboard Media był patronem medialnym wydarzenia organizowanego przez Czesława Langa i Lang Team.


Kampania outdoorowa Cityboard Media w TVP 1

Dziś rusza 77. Tour de Pologne. Cityboard Media jest patronem medialnym naszego narodowego wyścigu. Z tej okazji, podobniej jak w 2019 roku, zaplanowaliśmy specjalną kampanię promocyjną. TVP Sport przygotował materiał niej dotyczący.


77. Tour de Pologne na nośnikach Cityboard Media

Na naszych nośnikach wystartowała outdoorowa kampania zapowiadająca 77. Tour de Pologne. Cityboard Media jest partnerem medialnym wyścigu, który jest jednym z najważniejszych wydarzeń sportowych w kraju.


Orlen e-Tour de Pologne Amatorów

Lang Team, organizator między innymi Tour de Pologne, ruszył z outdoorową kampanią promującą Orlen e-Tour de Pologne Amatorów. Cityboard Media od wielu lat jest patronem medialnym imprez organizowanych przez Czesława Langa i jego zespół.


Już po raz 6. otrzymaliśmy od Business Centre Club tytuł "Firmy Dobrze Widzianej"

Już po raz 6. otrzymaliśmy od Business Centre Club tytuł "Firmy Dobrze Widzianej". To wyróżnienie otrzymują przedsiębiorstwa, które dbają o CSR, budują pozytywne relacje z otoczeniem i starają się rozwijać wrażliwość na potrzeby innych.


AKTUALNOŚCI BANK WIEDZY POMOC KARIERA POLITYKA PRYWATNOŚCI STREFA KLIENTA

Nasza strona używa plików cookies. Korzystając z witryny, zgadzasz się na ich stosowanie. Czytaj więcej: Polityka Prywatności.
Cityboard Media Sp. z o.o., ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa. Regon: 011355200, NIP: 5251003406. Spółka wpisana przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000024971. Wysokość kapitału zakładowego 50 000,00 PLN.
© 2022 Cityboard Media. All Rights Reserved.