+48 730 222 500
Startuje Cityboard Online

Wprowadzamy na rynek e-sklep Cityboard Online. Będzie w nim można zakupić ekrany cityboard. To pierwsze tego typu rozwiązanie w Polsce. Platforma zakupowa jest już dostępna dla klientów.


Nowa identyfikacja wizualna Cityboard Media

Cityboard Media zmienia identyfikację wizualną. Nasza firma będzie posługiwała się nowym logotypem, który ma podkreślać, że spółka rozszerzyła zakres swojej działalności i oprócz outdooru dostarcza swoim klientom także digital.


Team Cityboard na Orlen Lang Team Race w Rzeszowie

Nasza drużyna kolarzy szosowych wystartowała w amatorskim wyścigu Orlen Lang Team Race w Rzeszowie. W swojej kategorii zwyciężyła nasza reprezentantka Daria Synak-Wojda. Cityboard Media był patronem medialnym wydarzenia organizowanego przez Czesława Langa i Lang Team.


Kampania outdoorowa Cityboard Media w TVP 1

Dziś rusza 77. Tour de Pologne. Cityboard Media jest patronem medialnym naszego narodowego wyścigu. Z tej okazji, podobniej jak w 2019 roku, zaplanowaliśmy specjalną kampanię promocyjną. TVP Sport przygotował materiał niej dotyczący.


77. Tour de Pologne na nośnikach Cityboard Media

Na naszych nośnikach wystartowała outdoorowa kampania zapowiadająca 77. Tour de Pologne. Cityboard Media jest partnerem medialnym wyścigu, który jest jednym z najważniejszych wydarzeń sportowych w kraju.


Już po raz 6. otrzymaliśmy od Business Centre Club tytuł "Firmy Dobrze Widzianej"

Już po raz 6. otrzymaliśmy od Business Centre Club tytuł "Firmy Dobrze Widzianej". To wyróżnienie otrzymują przedsiębiorstwa, które dbają o CSR, budują pozytywne relacje z otoczeniem i starają się rozwijać wrażliwość na potrzeby innych.


Andrzej Grudziński komentuje rok dla Nowego Marketingu

Najlepsze kampanie, najważniejsze wydarzenia, wyzwania przed outdoorem w 2020 - Andrzej Grudziński, Członek Zarządu Cityboard Media, dla Nowego Marketingu komentuje rok 2019 w branży i mówi o wyzwaniach na najbliższe miesiące.


Marcin Stan podsumowuje rok 2019 dla Wirtualnych Mediów

Marcin Stan, Członek Zarządu Cityboard Media komentuje dla portalu Wirtualne Media rok 2019 w reklamie zewnętrznej i prognozuje trendy na 2020. "Za nami interesujące 12 miesięcy, ale czeka nas też ciekawy kolejny rok" - mówi Marcin.


Kampania WHD na outdoorze

Fundacja Warszawskie Hospicjum dla Dzieci po raz kolejny ruszyła z outdoorową kampanią społeczną promującą przekazywanie 1 % podatku. Kampania realizowana jest między innymi na nośnikach Cityboard Media.


Życzenia świąteczne od Cityboard Media

Wszystkim naszym klientom, współpracownikom, partnerom i przyjaciołom składamy najlepsze życzenia świąteczne, a także noworoczne. Oby rok 2020 był jeszcze lepszy niż 2019!


ING wyprodukował plecaki z ekoplakatu

ING Bank Śląski wyprodukował ekologiczne plecaki z ekoplakatów, które firma wykorzystywała w kampanii outdoorowej na nośnikach Cityboard Media.


Digital i outdoor, czyli jak łączyć media

Marcin Wojda i Wiktor Balcer wystąpili w Business Centre Club z prezentacją pod tytułem: "Digital i outdoor, czyli jak łączyć media, aby zwiększyć sprzedaż". Spotkanie było adresowane do członków BCC.


Nowoczesny marketing - content i emocje

Jak łączyć dobry content z przekazem emocjonalnym, aby stworzyć efektywną komunikację marketingową – na to pytanie odpowiadali nasi eksperci podczas 9. Europejskiego Kongresu Małych i Średnich Przedsiębiorstw w Katowicach.


Ziaja na nośnikach Cityboard Media

Ziaja ruszyła z kampanią outdoorową promującą linię kosmetyków adresowanych do ludzi młodych. W formacie 6x3 kampania realizowana jest wyłącznie na nośnikach Cityboard Media.


Marcin Stan w OOH Magazine o reklamie świątecznej

Marcin Stan publikuje na łamach OOH Magazine. W najnowszym numerze, w artykule "Świąteczna kampania na OOH - dobre praktyki" Marcin podpowiada, jak zaplanować efektywną kampanię outdoorową na okres końca roku.


Regionalna Izba Gospodarcza z kampanią outdoorową

Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach ruszyła z outdoorową kampanią promującą 9. edycję Europejskiego Kongresu Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Kampania realizowana jest na nośnikach Cityboard Media.


Po raz drugi wspieramy Fundację Tesco

W sierpniu na naszych nośnikach w Krakowie ruszyła kampania Fundacji Tesco, która promuje swój 8. Bieg Charytatywny. Fundację wspieraliśmy już w 2018 roku.


Cityboard Media w Tour de Pologne Amatorów 2019

Kolarze reprezentujący Cityboard Media ukończyli wyścig Tour de Pologne Amatorów! 9 sierpnia 2019 roku w Bukowinie Tatrzańskiej, 9 zawodników pokonało trasę liczącą 60 kilometrów.


Cityboard Media partnerem 76.Tour de Pologne

W pierwszych dniach lipca, na naszych nośnikach ruszyła kampania 76. Tour de Pologne. Cityboard Media jest patronem medialnym wydarzenia. Początek największej imprezy kolarskiej w Polsce już 3 sierpnia 2019.


Po raz czwarty otrzymaliśmy Medal Europejski

W środę 12 czerwca Business Centre Club ogłosił laureatów XXX edycji Medali Europejskich. Po raz czwarty tę nagrodę otrzymała nasza firma. Tym razem za oprawę oświetlenia do powierzchni reklamowych.


Cityboard Media

Nasza strona używa plików cookies. Korzystając z witryny, zgadzasz się na ich stosowanie. Jak wyłączyć pliki cookies? Czytaj Politykę Prywatności.

Cityboard Media Sp. z o.o., ul. Mokotowska 1, 00-640 Warszawa. Regon: 011355200, NIP: 5251003406. Spółka wpisana przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000024971. Wysokość kapitału zakładowego 50 000,00 PLN.

© 2020 Cityboard Media. All Rights Reserved.