Aktualności

Cityboard Media został partnerem Konkursu "Pracownik Roku" organizowanego przez Business Centre Club. Nasza firma w to wydarzenie angażuje się już po raz drugi.

Andrzej Grudziński i Czesław Lang podpisali nową umowę o współpracy pomiędzy Cityboard Media a Lang Teamem. Umowa będzie obowiązywała do 2023 roku.

Komunikaty perswazyjne w kampanii wyborczej oparte na wzbudzaniu niewielkiego lęku są szalenie skuteczne – mówi psycholog prof. Andrzej Falkowski, który komentuje temat eurowyborów na stronach Rzeczpospolitej.

W lutym Fundacja Domowe Hospicjum Dziecięce „Promyczek” ruszyła z outdoorową kampanią społeczną promującą przekazywanie 1 % podatku. Kampania realizowana jest między innymi na nośnikach Cityboard Media.

Marcin Stan opublikował na łamach OOH Magazine artykuł dotyczący wykorzystania outdooru przez silne marki. Przy okazji Marcin podsumowuje rok 2018 i prognozuje trendy na 2019.

Andrzej Grudziński, Pełnomocnik Zarządu Cityboard Media komentuje dla portalu Wirtualne Media rok 2018 w reklamie zewnętrznej i prognozuje trendy na 2019.

.