Najczęściej czytane
AI w marketingu: jak wykorzystać sztuczną inteligencję do kreacji?

Sztuczna inteligencja (AI) rozwija się w zawrotnym tempie. Według prognoz Price Waterhouse Cooper, do 2030 roku AI przyniesie globalnej gospodarce ponad 15 bilionów dolarów. Ale jak można wykorzystać AI w procesach twórczych i marketingu? Oto kilka przykładów.

Czym jest Fake OOH?

FOOH, czyli Fake OOH, to reklama outdoorowa... której nie ma. Czy to nowy etap ewolucji reklamy zewnętrznej, czy chwilowy trend? Jakie są jej największe atuty, a jakie zagrożenia? W tym artykule dowiesz się wszystkiego, co warto wiedzieć o tej nowoczesnej formie reklamy.

Pozycjonowanie filmów na YouTubie

YouTube jest najpopularniejszą platformą społecznościową w Polsce. Jak sprawić, by Twoje filmy znalazły się na czołowych pozycjach w wynikach wyszukiwania? Oto kilka kluczowych zasad, które warto zastosować.

Formaty reklamy na Pintereście

Pinterest to platforma stworzona do inspirowania swoich użytkowników. Na zamieszczane tam treści reklamowe odbiorcy nie patrzą w taki sposób jak na reklamy na innych platformach. Z tego artykułu dowiesz się o formatach Pinterest Ads i tym jak dopasować reklamę do tego, czego szukają użytkownicy.

Formaty reklam na TikToku

TikTok ma w Polsce 11.5 miliona użytkowników. Polski użytkownik spędza tam średnio 36 godzin miesięcznie. Przy takim zaangażowaniu od udanej kampanii TikTok Ads dzieli cię tylko wybór odpowiedniego formatu. Nie wiesz jaki format wybrać? Już wyjaśniamy.

Formaty reklam na Tinderze

Tinder dostępny w 190 krajach, ma obecnie 80 milionów użytkowników. Jako najczęściej na świecie pobierana „dating app”, Tinder dostarcza unikalne możliwości dotarcia do szerokiej i zaangażowanej grupy odbiorców. Sprawdź nasz krótki przewodnik po formatach reklamowych dostępnych na Tinderze.

Reklama na Fitatu

Fitatu jest jedną z najpopularniejszych aplikacji służących do monitorowania diety. W Polsce platformy używa średnio 1 mln użytkowników miesięcznie, co czyni ją znakomitym miejscem dla reklamodawców. W jaki sposób marki mogą prezentować się na Fitatu? Dzięki naszemu artykułowi poznasz formaty reklamowe dostępne w aplikacji.

Formaty reklamy na YouTubie

Platforma YouTube to bezdyskusyjny lider streamingu. Jest to drugi co do wielkości serwis internetowy. Aplikacja ma 25 milionów użytkowników w Polsce. Jaki format reklamy wybrać, żeby wykorzystać potencjał YouTube Ads do maksimum? W tym materiale zapoznasz się z formatami reklamy na YouTube i zaletami każdego z nich.

Formaty reklam na Spotify

Spotify to światowy gigant na rynku streamingu muzyki. Poza generowaniem imponujących zasięgów, platforma ta angażuje wzrok i słuch użytkownika.  Jaki format reklamy wybrać, aby przykuć uwagę użytkownika? Po przeczytaniu tego materiału, dowiesz się jak w pełni wykorzystać zalety Spotify Ads.

Formaty reklam na Instagramie

Instagram to drugi najpopularniejszy serwis społecznościowy w Polsce. Dzięki temu serwis generuje duże zasięgi, co czyni go świetną platformą dla reklamodawców. Ten poradnik pokaże możliwości i zastosowania formatów reklamy na Instagramie.

Formaty reklam na Facebooku

Facebook oferuje marketerom cały szereg formatów reklamowych. Jak połapać się w gąszczu tych rozwiązań? Który z formatów nadaje się do e-commerce, a który do budowania świadomości? Przygotowaliśmy krótki przewodnik po formatach reklamowych na Facebooku.

Ile kosztuje reklama programatyczna?

Reklama programatyczna zyskuje na popularności wśród marketerów i zaczyna dominować w cyfrowym ekosystemie reklamowym. W 2021 roku wartość globalnego rynku reklamy programatycznej osiągnęła 155 miliardów dolarów, co oznacza wzrost o 100% w porównaniu z poprzednimi latami. Jakie są koszty związane z reklamą programatyczną? W dzisiejszym artykule przyjrzymy się jej cenom oraz analizie efektywności i korzyści płynących z tego typu reklamy.

Ile kosztują reklamy Google?

Ponad 50% osób w wieku od 18 do 34 lat nie potrafi odróżnić reklamy od wyniku organicznego w Google. Taka sytuacja to znakomita okazja do wypromowania Twojego produktu lub usługi za pomocą Google Ads. Zastanawiasz się, ile kosztują reklamy  Google? Na to pytanie odpowiemy w poniższym artykule.

lle kosztuje reklama VOD?

Duży zasięg, niepomijalność, a przy tym relatywnie nieduże koszty – to cechy reklam na platformach VOD. Ile kosztuje taka reklama? Jakie daje możliwości?  Odpowiedź znajdziesz w naszym artykule.

Cityboard Media z tytułem Google Partner

Google PartnerReklamy Google Ads nie mają dla nas tajemnic. Dowodem jest status Google Partner, który uzyskaliśmy. Google nadaje takie wyróżnienie firmom, które zrealizowały odpowiednią liczbę efektywnych kampanii, a także wyróżniały się jakością świadczonych usług.

Cityboard Media partnerem TikToka

TikTok PartnerEfektem partnerstwa między TikTokiem a Cityboard Media jest możliwość realizowania kampanii reklamowych bez pośredników. Współpraca gwarantuje też możliwość przeprowadzania kampanii na platformach BuzzVideo, TopBuzz, News Republic czy Hello.

Cityboard Media agencją partnerską Meta

Meta PartnerDzięki działaniom naszych ekspertów uzyskaliśmy status agencji partnerskiej Meta (Facebook, Instagram, WhatsApp, Giphy). Wiemy, jak dobrze i efektywnie planować kampanie w środowisku Meta i wykorzystywać to z korzyścią dla klientów.

Cityboard Media partnerem Pinterest Business

Pinterest PartnerNasze doświadczenie w realizowaniu kampanii na Pintereście zaowocowało statusem partnera Pinterest Business. Dzięki temu mamy dostęp do zaawansowanych szkoleń i możemy lepiej planować i realizować kampanie dla naszych klientów.

KONTAKT

Cityboard Media Sp. z o.o.
  ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
  +48 730 222 500
  +48 22 376 99 00
  office@cityboard.pl
  Pn-Pt 9:00-17:00

NEWSLETTER

Newsletter zawierający aktualności, materiały informacyjne, marketingowe oraz handlowe.
newsletter
Zapisz się na nasz newsletter

Cityboard Media Sp. z o.o.

ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
+48 730 222 500
+48 22 376 99 00
office@cityboard.pl