Reklama na Librusie

Librus to nowoczesna platforma znajdująca się w top 20 najpopularniejszych witrynach w Polsce. Codziennie gromadzi tysiące użytkowników z całej Polski. Jaką formę reklamy oferuje i dlaczego jest tak popularna?

Insta w biznesie, czyli reklama na Instagramie

Przeglądanie Insta Stories to jedna z najpopularniejszych form rozrywki dla wielu użytkowników. Instagram ze swoją obrazkowością i niewielką ilością tekstu w postach jest wciągającym medium, które utrzymuje uwagę odbiorów, a o uwagę właśnie walczy każdy reklamodawca. Dzięki formatom reklamowym Instagrama można z powodzeniem wykorzystać w biznesie. Jak to zrobić?


Audyt SEO w praktyce

Interesuje Cię wysoka pozycja Twojej strony w wyszukiwarce? Bez audytu SEO się nie obejdzie. To pierwszy krok, który pozwala ocenić w jakim miejscu jest strona i co należy zrobić, aby serwis był przyjazny wyszukiwarkom. Jak się do tego zabrać?


Reklama na Twitterze – jak zabrać się do tematu

Może być świetnym narzędziem marketingowym, potężną bronią polityczną, a także zwykłą rozrywką w wolnej chwili. Twitter, bo o nim mowa, ma liczne grono użytkowników, którzy ćwierkają na miliony rożnych tematów. Jak wykorzystać potencjał Twittera w planowaniu kampanii reklamowej, aby była skuteczna?


Produkcja reklam audio

Bardzo dynamicznie rozwijający się rynek podcastów i streamingu muzyki wzmocnił zapotrzebowanie na reklamy audio. Firmy nie wykorzystują ich wyłącznie w stacjach radiowych, ale także na Spotify, czy w innych platformach oferujących muzykę i audycję. Jak przygotować dobrą reklamę audio? Zdradzamy kilka podpowiedzi.


Reklama na platformach VOD

Wideo na żądanie rośnie w siłę. Polacy coraz częściej sięgają po tę formę rozrywki kosztem telewizji linearnej. Efektem są rosnące zasięgi reklam emitowanych w playerach.


E-commerce na Facebooku

W Polsce Facebook wciąż jest najpopularniejszym serwisem społecznościowym. Ponad 17 mln użytkowników w 2022 r. robi wrażenie. Nic dziwnego, że firmy wykorzystują to narzędzie nie tylko do komunikacji z klientami, ale i do sprzedaży bezpośredniej. Czym jest e-commerce na Facebooku i jak go wykorzystać w biznesie?


Mobile Ads, czyli jak wykorzystać geotargetowanie w reklamie

Geotargetowanie to proces, w którym wykorzystuje się dane o aktualnym położeniu klienta, aby skomunikować się z nim np. w komercyjny sposób, wysyłając mu kontekstową reklamę. Z tego procesu można skorzystać w ramach Mobile Ads. Jak to działa?


Jak wykorzystać podcasty w marketingu

Nawet jedna trzecia polskich internautów słucha podcastów. Audycje w postaci audio czy wideo cieszą się niesłabnącą popularnością. Czym są i dlaczego warto nagrywać podcasty? Jak wykorzystać je w biznesie?


Reklama na Pintereście

Pinterest dla wielu marek nie jest oczywistym wyborem, a szkoda, bo gwarantuje niezłe zasięgi i bardzo przyjazne środowisko, gdzie odbywa się swoiste wizualne wyszukiwanie. Użytkownicy korzystają z Pinteresta, gdy chcą znaleźć coś nowego, ale nie mają sprecyzowanych pomysłów. Taka sytuacja, to doskonała okazja do poleceń i sugestii reklamowych.


Rich Media w kampaniach dla firm

Rich Media to zaawansowany format reklamowy, który może łączyć w sobie grafikę, wideo, audio, a także inne elementy, które mają przyciągnąć uwagę użytkownika i zachęcić go do interakcji.


Kampanie YouTube Ads

YouTube to sieciowy gigant w sektorze wideo. Założony w lutym 2005 roku serwis należy do Google i dzięki temu, korzystając z jego narzędzi planowania kampanii, można dotrzeć do nieomal każdej grupy docelowej. W czasach, gdy koszty stworzenia materiałów wideo są coraz niższe, kampanie YouTube Ads mogą rozwinąć każdy biznes. Od szkół wyższych, przez producentów kosmetyków, słodyczy, aż po bardzo nietypowe biznesy.  


Czym są efekty AR/VR i jak wykorzystać je w reklamie?

Efekty AR/VR to sposób komunikacji z klientem, który angażuje i pokazuje markę w bardzo nietypowym i nowoczesnym wymiarze. Tworząc ciekawe treści, można pokazać klientom, nowy wymiar skutecznego marketingu, który angażuje wiele naszych zmysłów.


Słowo o marketingu szeptanym

Rolą marketingu szeptanego jest wywołanie u potencjalnych klientów pozytywnych reakcji na produkt, czy usługę. Dobrze prowadzony może zbudować wysokie zasięgi poprzez polecenie innych użytkowników sieci. Zobacz jak to działa w praktyce i jakie przynosi korzyści.


AKTUALNOŚCI BANK WIEDZY POMOC KARIERA POLITYKA PRYWATNOŚCI STREFA KLIENTA

Nasza strona używa plików cookies. Korzystając z witryny, zgadzasz się na ich stosowanie. Czytaj więcej: Polityka Prywatności.
Cityboard Media Sp. z o.o., ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa. Regon: 011355200, NIP: 5251003406. Spółka wpisana przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000024971. Wysokość kapitału zakładowego 50 000,00 PLN.
© 2022 Cityboard Media. All Rights Reserved.