Gorący lead sprzedażowy to jeden z najbardziej pożądanych elementów sprzedaży online. Klient, który szuka konkretnej usługi i trafia na naszą stronę jest już blisko decyzji zakupowej. Witryna powinna być tak skonstruowana, aby klient mógł zakupić usługę lub zostawić swoje dane kontaktowe. Posłużą one do tego, aby konsultant mógł rozwiać jego wątpliwości i odpowiedzieć na nurtujące go pytania. Owe dane to właśnie gorący lead, który szczególnej roli nabiera w sprzedaży usług.

Smart Mobile Ads to usługa, która polega na emitowaniu reklamy na urządzeniach mobilnych z aktywną kartą SIM w sieci komórkowej T-Mobile. SMS lub MMS z reklamą otrzymają osoby, które wyraziły zgody wg przepisów GIODO.

Burger King postawił na mobilne rozwiązania w marketingu internetowym i nie żałuje. Ich kampania The Whopper Detour zdobyła główną nagrodę na Cannes Lion 2019, czyli najważniejszej branżowej imprezie reklamowej na świecie.

Grupy na Facebooku to doskonałe narzędzie do budowania relacji z klientami i ze współpracownikami. Aby jednak to narzędzie było skuteczne, konieczne jest zastosowanie kilku zasad.
Początki w budowaniu grup na Facebooku nie są łatwe. O ile stworzenie grupy w ramach miejsca pracy może być łatwiejsze, o tyle zbudowanie dużej społeczności skupionej wokół wybranej tematyki to już zadanie dużo trudniejsze....

Gwałtowny rozwój e-commerce sprawił, że psychologowie coraz intensywniej zaczęli przyglądać się mechanizmom podejmowania decyzji zakupowych w e-sklepach. Okazało się, że często owe decyzje podejmowane są pod wpływem emocji, impulsu czy chwili. Choć emocje bywają złym doradcą, to jednak to stwierdzenie, choć banalne ma w sobie pewną przewrotność, bo z jednej strony stawia na rozsądek, ale z drugiej, kto z nas nie kupił choć raz w życiu czegoś pod wpływem emocji? ...

Google na swoim blogu ogłosił, że od 1 lipca 2019 roku zmieniają się zasady indeksowania nowopowstałych stron www. Indeksowanie “mobile-first” oznacza, że w pierwszej kolejności algorytm będzie brał pod uwagę wersję mobilną, co znacząco wpłynie na pozycjonowanie stron.

Dopracowana i zoptymalizowana wersja mobilna witryny będzie dużym plusem w procesie indeksowania. Dotychczas Google Bot zwracał uwagę przede wszystkim na desktopową zawartość strony, a jej mobilna wersja była tylko dodatkowym atutem w rankingu....

Google Partner

Cityboard Media z tytułem Google Partner

Reklamy Google Ads nie mają dla nas tajemnic. Dowodem jest status Google Partner, który uzyskaliśmy. Google nadaje takie wyróżnienie firmom, które zdobyły certyfikat Google Ads, zrealizowały odpowiednią liczbę efektywnych kampanii, a także wyróżniały się jakością  świadczonych usług.

Wykorzystaj synergię mediów i połącz outdoor z reklamą w internecie

.

Nasza strona używa plików cookies. Korzystając z witryny, zgadzasz się na ich stosowanie. Jak wyłączyć pliki cookies? Czytaj w zakładce Polityka Prywatności.

Cityboard Media Sp. z o.o., 00-640 Warszawa, ul. Mokotowska 1, Regon: 011355200, NIP: 525-10-03-406, Spółka wpisana przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000024971 Wysokość kapitału zakładowego 50 000,00 zł.

© 2019 Cityboard Media. All Rights Reserved.