Ile kosztują maski AR/VR?
- Odsłon: 149
Maski AR/VR to jedno z jedno z najbardziej angażujących i atrakcyjnych wizualnie narzędzi nowoczesnego marketingu. Jak wykorzystać je w komunikacji marketingowej? Ile kosztują maski AR/VR?
Maski AR/VR to jedno z jedno z najbardziej angażujących i atrakcyjnych wizualnie narzędzi nowoczesnego marketingu. Jak wykorzystać je w komunikacji marketingowej? Ile kosztują maski AR/VR?
Jakie są formaty reklam na Spotify? Do jakich grup docelowych dociera Spotify Ads? Wreszcie, ile kosztuje to medium? Jeśli ktoś szuka odpowiedzi na te pytania, to nasz tekst na blogu wyjaśni wszystkie wątpliwości.
YouTube dociera do 90% polskich internatów i jest jednym z najpopularniejszych mediów społecznościowych w naszym kraju. Jest to naturalne narzędzie marketingowe dla wielu marketerów. Ile kosztuje reklama w tym serwisie? Nasz artykuł dostarczy odpowiedzi na to pytanie.
Vulcan to jedna z najpopularniejszych platform wspierających szkoły. Wykorzystując nowoczesne technologie, pomaga w zarządzaniu, nauczaniu i monitorowaniu pracy w polskich szkołach. Obszar dostępny na platformie można wykorzystać w marketingu, promując markę. Szerokie grono odbiorców zwiększa szansę na dotarcie z Twoim produktem i usługami. Jesteś ciekaw, ile kosztuje reklama na Vulcanie? Przeczytaj nasz artykuł i poznaj koszt promocji.
Zainteresowanie platformą TikTok, a co za tym idzie – kosztem reklamy na TikToku – nie słabnie. Trudno się temu dziwić, biorąc pod uwagę, iż kolejny rok z rzędu TikTok, w towarzystwie Instagrama i Facebooka, znalazł się na podium w kategorii najczęściej pobieranych aplikacji na świecie. „Apka” została pobrana już ponad 3 miliardy razy i globalnie ma ponad 1 mld użytkowników.
Ile kosztuje reklama na Facebooku i Instagramie? Czy to się w ogóle opłaca? Pytania te często nurtują osoby związane z branżą marketingu cyfrowego. Wymienione platformy, należące do grupy Meta, są dziś niezbędnymi narzędziami, służącymi do promowania marek, produktów i usług. Jaki jest rzeczywisty koszt reklamowania się w najpopularniejszych mediach społecznościowych? Odpowiedź nie jest prosta, gdyż zależy od wielu czynników.
Ile kosztuje reklama na Tinderze? To pytanie zadaje sobie niejeden marketer lub właściciel firmy. W naszym tekście odpowiemy na pytania, dlaczego warto realizować kampanie na Tinderze i ile one kosztują.
Szukasz wsparcia w Digitalu? Mrugnij do nas! Bez nietuzinkowych pomysłów nie ma dobrej kreacji w marketingu. Jesteśmy agencją 360, która stawia na angażujące idee, obok których trudno przejść obojętnie. Co Ty na to?
TikTok to nie tylko źródło informacji i rozrywki dla Gen Z. Ta platforma rozrywkowa stała się również narzędziem marketingowym dla firm. Rozmaite challenge, czyli wyzwania, stanowią specyfikę TikToka i pomagają firmom w dotarciu do klientów. Poniżej w kilku słowach wyjaśniamy, jak tworzyć TikTok Challenge.
inStreamly to polski startup, który łączy mikrostreamerów z największymi markami, pośrednicząc w zamieszczaniu treści reklamowych na platformach streamingowych takich jak Twitch. W tym tekście podpowiemy, jak wykorzystać inStreamly w realizowaniu kampanii dla marek.
Już niebawem Black Friday, czyli przedświąteczny festiwal zakupów. Każda szanująca się marka powinna wykorzystać ten czas do wzmożonej komunikacji z klientami. Jak to zrobić? Mamy kilka podpowiedzi.
Reklama na TikToku stała się niezwykle popularna wśród marketerów, którzy chcą dotrzeć do pokolenia Z. Ta dynamiczna platforma oferuje szerokie możliwości tworzenia i analizy skuteczności reklam, co generuje zaangażowanie odbiorców i buduje świadomość marki. Jak się zabrać do zaplanowania kampanii na TikToku? Przeczytajcie nasz przewodnik!
Dla wielu użytkowników internetu przesyłanie dużych plików równoznaczne jest z wykorzystaniem WeTransfera. Ta platforma to jednak nie tylko transfer, ale i reklama, bo daje ciekawe możliwości prowadzenia kampanii i budowania zasięgu. Przeczytaj nasz tekst blogowy o reklamie na WeTransfer.
Jak promować aplikacje? Apple Search Ads to jedna z niewielu platform, które pozwalają na docieranie do użytkowników aplikacji iOS w precyzyjny sposób. Jeżeli myślisz o marketingu aplikacji mobilnych w App Store, warto zastanowić się nad wykorzystaniem tego narzędzia. Dlaczego? Oto kilka powodów.
Strona 1 z 7
Reklamy Google Ads nie mają dla nas tajemnic. Dowodem jest status Google Partner, który uzyskaliśmy. Google nadaje takie wyróżnienie firmom, które zrealizowały odpowiednią liczbę efektywnych kampanii, a także wyróżniały się jakością świadczonych usług.
Efektem partnerstwa między TikTokiem a Cityboard Media jest możliwość realizowania kampanii reklamowych bez pośredników. Współpraca gwarantuje też możliwość przeprowadzania kampanii na platformach BuzzVideo, TopBuzz, News Republic czy Hello.
Dzięki działaniom naszych ekspertów uzyskaliśmy status agencji partnerskiej Meta (Facebook, Instagram, WhatsApp, Giphy). Wiemy, jak dobrze i efektywnie planować kampanie w środowisku Meta i wykorzystywać to z korzyścią dla klientów.
Nasze doświadczenie w realizowaniu kampanii na Pintereście zaowocowało statusem partnera Pinterest Business. Dzięki temu mamy dostęp do zaawansowanych szkoleń i możemy lepiej planować i realizować kampanie dla naszych klientów.
Cityboard Media Sp. z o.o.
ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
+48 730 222 500
+48 22 376 99 00
office@cityboard.pl
Pn-Pt 9:00-17:00
Newsletter zawierający aktualności, materiały informacyjne, marketingowe oraz handlowe.
Zapisz się na nasz newsletter
ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
+48 730 222 500
+48 22 376 99 00
office@cityboard.pl