Reklama Google Ads, YouTube Ads i w sieci wyszukiwania

Google Ads to dziś jedno z najpopularniejszych narzędzi reklamowych w internecie. Dlaczego? Z wyszukiwarki amerykańskiego giganta korzysta dziennie ponad 10 mln Polaków. Szukają nie tylko odpowiedzi na pytanie, ile palców ma koń (najczęściej wyszukiwana fraza zaczynająca się od „ile” w 2018 w naszym kraju), ale także produktów i usług. Można do nich dotrzeć właśnie dzięki Google Ads i innym formatom reklamowym Google.

Psychologia koloru w reklamie

Kolor w reklamie odgrywa niebagatelną rolę. Przyciąga wzrok, tworzy tożsamość marki czy produktów, komunikuje wartości i wywołuje określone skojarzenia. Zasady stosowania koloru nie są przypadkowe. Dziś mamy dla Was kilka cennych informacji z zakresu psychologii koloru w reklamie.

Generowanie leadów w sprzedaży usług

Gorący lead sprzedażowy to jeden z najbardziej pożądanych elementów sprzedaży online. Klient, który szuka konkretnej usługi i trafia na naszą stronę jest już blisko decyzji zakupowej. Witryna powinna być tak skonstruowana, aby klient mógł zakupić usługę lub zostawić swoje dane kontaktowe. Posłużą one do tego, aby konsultant mógł rozwiać jego wątpliwości i odpowiedzieć na nurtujące go pytania. Owe dane to właśnie gorący lead, który szczególnej roli nabiera w sprzedaży usług.

Smart Mobile Ads

Smart Mobile Ads to usługa, która polega na emitowaniu reklamy na urządzeniach mobilnych z aktywną kartą SIM w sieci komórkowej T-Mobile. SMS lub MMS z reklamą otrzymają osoby, które wyraziły zgody wg przepisów GIODO.

Mobile rządzi!

Burger King postawił na mobilne rozwiązania w marketingu internetowym i nie żałuje. Ich kampania The Whopper Detour zdobyła główną nagrodę na Cannes Lion 2019, czyli najważniejszej branżowej imprezie reklamowej na świecie.

Google Partner

Cityboard Media z tytułem Google Partner

Reklamy Google Ads nie mają dla nas tajemnic. Dowodem jest status Google Partner, który uzyskaliśmy. Google nadaje takie wyróżnienie firmom, które zdobyły certyfikat Google Ads, zrealizowały odpowiednią liczbę efektywnych kampanii, a także wyróżniały się jakością  świadczonych usług.

Wykorzystaj synergię mediów i połącz outdoor z reklamą w internecie

.

Nasza strona używa plików cookies. Korzystając z witryny, zgadzasz się na ich stosowanie. Jak wyłączyć pliki cookies? Czytaj w zakładce Polityka Prywatności.

Cityboard Media Sp. z o.o., 00-640 Warszawa, ul. Mokotowska 1, Regon: 011355200, NIP: 525-10-03-406, Spółka wpisana przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000024971 Wysokość kapitału zakładowego 50 000,00 zł.

© 2020 Cityboard Media. All Rights Reserved.