E-commerce na Facebooku

W Polsce Facebook wciąż jest najpopularniejszym serwisem społecznościowym. Ponad 17 mln użytkowników w 2022 r. robi wrażenie. Nic dziwnego, że firmy wykorzystują to narzędzie nie tylko do komunikacji z klientami, ale i do sprzedaży bezpośredniej. Czym jest e-commerce na Facebooku i jak go wykorzystać w biznesie?


Mobile Ads, czyli jak wykorzystać geotargetowanie w reklamie

Geotargetowanie to proces, w którym wykorzystuje się dane o aktualnym położeniu klienta, aby skomunikować się z nim np. w komercyjny sposób, wysyłając mu kontekstową reklamę. Z tego procesu można skorzystać w ramach Mobile Ads. Jak to działa?


Jak wykorzystać podcasty w marketingu

Nawet jedna trzecia polskich internautów słucha podcastów. Audycje w postaci audio czy wideo cieszą się niesłabnącą popularnością. Czym są i dlaczego warto nagrywać podcasty? Jak wykorzystać je w biznesie?


Reklama na Pintereście

Pinterest dla wielu marek nie jest oczywistym wyborem, a szkoda, bo gwarantuje niezłe zasięgi i bardzo przyjazne środowisko, gdzie odbywa się swoiste wizualne wyszukiwanie. Użytkownicy korzystają z Pinteresta, gdy chcą znaleźć coś nowego, ale nie mają sprecyzowanych pomysłów. Taka sytuacja, to doskonała okazja do poleceń i sugestii reklamowych.


Rich Media w kampaniach dla firm

Rich Media to zaawansowany format reklamowy, który może łączyć w sobie grafikę, wideo, audio, a także inne elementy, które mają przyciągnąć uwagę użytkownika i zachęcić go do interakcji.


Kampanie YouTube Ads

YouTube to sieciowy gigant w sektorze wideo. Założony w lutym 2005 roku serwis należy do Google i dzięki temu, korzystając z jego narzędzi planowania kampanii, można dotrzeć do nieomal każdej grupy docelowej. W czasach, gdy koszty stworzenia materiałów wideo są coraz niższe, kampanie YouTube Ads mogą rozwinąć każdy biznes. Od szkół wyższych, przez producentów kosmetyków, słodyczy, aż po bardzo nietypowe biznesy.  


Czym są efekty AR/VR i jak wykorzystać je w reklamie?

Efekty AR/VR to sposób komunikacji z klientem, który angażuje i pokazuje markę w bardzo nietypowym i nowoczesnym wymiarze. Tworząc ciekawe treści, można pokazać klientom, nowy wymiar skutecznego marketingu, który angażuje wiele naszych zmysłów.


Słowo o marketingu szeptanym

Rolą marketingu szeptanego jest wywołanie u potencjalnych klientów pozytywnych reakcji na produkt, czy usługę. Dobrze prowadzony może zbudować wysokie zasięgi poprzez polecenie innych użytkowników sieci. Zobacz jak to działa w praktyce i jakie przynosi korzyści.


Reklama na Tinderze

Pozytywne emocje, szybkie decyzje i atrakcyjny content – takie wrażenia zapewnia Tinder. Kampanie reklamowe w tej aplikacji to doskonały pomysł np. dla branży spożywczej lub motoryzacyjnej, bo jak pokazują dane, z Tindera korzystają głównie mężczyźni.


Reklama na Spotify i TikToku

Dynamiczne przyrosty i gigantyczne zasięgi – tak w skrócie można opisać potencjał „muzycznych” mediów społecznościowych takich jak TikTok i Spotify. Kto nie korzysta z ich możliwości reklamowych traci szanse na nowych klientów.


Rynek reklamy w 2022. Co nas czeka?

Inflacja, ograniczenia, nietypowy kalendarz i rozwój nowych trendów — to wszystko wpłynie na rynek reklamy w 2022 roku. Czy marketerzy mają powody do optymizmu? Przedstawiamy nasze prognozy na rok 2022.


E-commerce zdobywa nowe rynki

Rynek e-commerce rośnie z każdym rokiem. Aktualnie mamy na świece blisko 24 mln e-sklepów. W sieci można kupić już nie tylko buty, czy książkę, ale też np. billboard w danym mieście.


Optymizm w digitalu i OOH

Digital i reklama zewnętrzna w 2021 r. zanotują znaczne wzrosty – tak wynika z danych i prognoz specjalistów. Kończący się rok pokazał, że outdoor trudny czas ma już za sobą, a digital rośnie w siłę.


Outdoor zyskuje, dzięki większej mobilności

Jak pokazują dane Apple, mobilność Polaków rośnie z dnia na dzień. W 2020 roku pandemia COVID 19 zamknęła nas w domach, ale dane z ostatnich dni pokazują, że przemieszczamy się coraz chętniej, stanowiąc naturalną widownie dla billboardów.


AKTUALNOŚCI BANK WIEDZY POMOC KARIERA POLITYKA PRYWATNOŚCI STREFA KLIENTA

Nasza strona używa plików cookies. Korzystając z witryny, zgadzasz się na ich stosowanie. Czytaj więcej: Polityka Prywatności.
Cityboard Media Sp. z o.o., ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa. Regon: 011355200, NIP: 5251003406. Spółka wpisana przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000024971. Wysokość kapitału zakładowego 50 000,00 PLN.
© 2022 Cityboard Media. All Rights Reserved.