Optymizm w digitalu i OOH

Digital i reklama zewnętrzna w 2021 r. zanotują znaczne wzrosty – tak wynika z danych i prognoz specjalistów. Kończący się rok pokazał, że outdoor trudny czas ma już za sobą, a digital rośnie w siłę.


Outdoor zyskuje, dzięki większej mobilności

Jak pokazują dane Apple, mobilność Polaków rośnie z dnia na dzień. W 2020 roku pandemia COVID 19 zamknęła nas w domach, ale dane z ostatnich dni pokazują, że przemieszczamy się coraz chętniej, stanowiąc naturalną widownie dla billboardów.


Jak wykorzystać TikToka w marketingu

TikTok to jedno z najnowocześniejszych i najszybciej zyskujących na popularności narzędzi w social mediach. Ponad 2 miliardy pobrań mówi samo za siebie. TikTok jest obecny w 150 krajach i umożliwia nie tylko konsumpcję contentu, ale sprawia, że zwykły użytkownik może z łatwością sam tworzyć inspirują treść na swoim smartfonie.


Kto zyskuje, a kto traci, czyli reklama zewnętrzna w czasie pandemii

Porzucamy środki komunikacji miejskiej na rzecz własnych samochodów – takie wnioski płyną z analiz zachowań mobilności Polaków w okresie pandemii. Efektem jest zmniejszenie się widowni niektórych formatów reklamy zewnętrznej i wzrost znaczenia innych. Tracą citylighty, a zyskują  billboardy.


Ile kosztuje reklama na Facebooku?

To pytanie nurtuje wielu marketerów i właścicieli firm. Dlaczego? Ponieważ bardzo trudno jest na nie odpowiedzieć w sposób jednoznaczny. Facebook, tak jak np. prasa, nie oferuje konkretnej powierzchni reklamowej, ale konkretny i mierzalny efekt, którego wartość jest zmienna i zależy od wielu czynników.


Letnie kampanie na wielkim formacie

Wakacje w tym roku są wyjątkowe. Z powodów COVID-19 Polacy zmienili kierunki swoich wyjazdów. Jak pokazują dane Google, większość z nas spędzi urlop w kraju. To doskonała okazja do realizowania letnich kampanii na wielkim formacie, bo w łatwy sposób można dotrzeć do klientów.


Reklama w Goolge i Facebook, czyli jak wykorzystać moc potentatów

Reklama w internecie? Pierwsze skojarzenia większości marketerów zawędrują w stronę reklam Googla i reklam Facebooka. Pewnie całkiem słusznie, bo ci dwaj amerykańscy giganci zdominowali rynek. Dziś podpowiemy, jak wykorzystać ich potencjał do zwiększania zasięgu reklamy i efektywności lejka reklamowego.


Kryzys? Inwestuj w reklamę

Koronawirus może być zabójczy nie tylko dla ludzi, ale także i dla gospodarki. Od kilku dni firmy pracują na zwolnionych obrotach, tną wydatki na reklamę i wdrażają strategie oszczędnościowe. Czy słusznie? Jak pokazuje historia, niekoniecznie. W czasach niepokoju na reklamie nie warto oszczędzać.


Reklama w 2019: spadki w TV, wzrosty w OOH

Jak podaje agencja Bloomberg, sprzedaż reklam telewizyjnych w 2019 r., na całym świecie spadła o prawie 4%. To największy spadek od recesji gospodarczej w 2009 r. Widzowie uciekają sprzed telewizorów, do swoich monitorów i telefonów. Wśród mediów tradycyjnych bardzo dobrze radzi sobie outdoor.


Reklama Google Ads, YouTube Ads i w sieci wyszukiwania

Google Ads to dziś jedno z najpopularniejszych narzędzi reklamowych w internecie. Dlaczego? Z wyszukiwarki amerykańskiego giganta korzysta dziennie ponad 10 mln Polaków. Szukają nie tylko odpowiedzi na pytanie, ile palców ma koń (najczęściej wyszukiwana fraza zaczynająca się od „ile” w 2018 w naszym kraju), ale także produktów i usług. Można do nich dotrzeć właśnie dzięki Google Ads i innym formatom reklamowym Google.


Psychologia koloru w reklamie

Kolor w reklamie odgrywa niebagatelną rolę. Przyciąga wzrok, tworzy tożsamość marki czy produktów, komunikuje wartości i wywołuje określone skojarzenia. Zasady stosowania koloru nie są przypadkowe. Dziś mamy dla Was kilka cennych informacji z zakresu psychologii koloru w reklamie.


Jak zrobić dobrą reklamę na Facebooku? Część 2.

Zgodnie z zapowiedzią, wracamy do tematu reklamy na Facebooku. W drugiej części podpowiemy Wam, jak poradzić sobie z budżetem reklamowym, harmonogramem i kreacją. Mamy też dla Was ściągę z wymiarami grafik reklamowych.


Reklama zewnętrzna i Facebook – to się opłaca

Jak wynika z najnowszego raportu Facebooka, reklama zewnętrzna w połączeniu z kampaniami w portalu amerykańskiego giganta przynosi firmom realne korzyści. Dla Generacji Z i Milenialsów media społecznościowe i reklama zewnętrzna to podstawowe źródło informacji. Synergia mediów działa!


Jak zrobić dobrą reklamę na Facebooku? Część 1.

Odpowiedź na to pytanie jest złożona. Co najmniej z dwóch aspektów. Pierwszy dotyczy kreacji i warstwy tekstowej samego posta. Drugi związany jest z planowaniem działań reklamowych i narzędziami, które udostępnia Facebook. Wyjaśnimy Wam w dwóch częściach, jak sobie poradzić z jednym i z drugim.


AKTUALNOŚCI BANK WIEDZY POMOC KARIERA POLITYKA PRYWATNOŚCI STREFA KLIENTA

Nasza strona używa plików cookies. Korzystając z witryny, zgadzasz się na ich stosowanie. Czytaj więcej: Polityka Prywatności.
Cityboard Media Sp. z o.o., ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa. Regon: 011355200, NIP: 5251003406. Spółka wpisana przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000024971. Wysokość kapitału zakładowego 50 000,00 PLN.
© 2021 Cityboard Media. All Rights Reserved.