Marketing mobilny wraca do gry w wielkim stylu. SMS, MMS i push notują dziś jedne z najwyższych wskaźników reakcji, pod warunkiem, że są personalizowane, przemyślane i dobrze osadzone w całej strategii komunikacji.
Marketing mobilny wraca do gry w wielkim stylu. SMS, MMS i push notują dziś jedne z najwyższych wskaźników reakcji, pod warunkiem, że są personalizowane, przemyślane i dobrze osadzone w całej strategii komunikacji.
W Katowicach reklama zewnętrzna to świadoma strategia marek, które chcą być blisko ludzi, dosłownie i w przenośni. Jakie sektory inwestują dziś w OOH na Śląsku? Jakie kampanie zwracają uwagę i jakie przynoszą efekty? Oto obraz miasta na billboardzie.
Reklama zewnętrzna w Warszawie to nie tylko kwestia widoczności. To decyzja, która może zadecydować o skuteczności całej kampanii. Sprawdź, jak dobrać odpowiedni format i lokalizację billboardu, by naprawdę przyciągać uwagę.
TikTok to dynamiczna platforma, która z rozrywkowego medium stała się pełnoprawnym narzędziem marketingowym. Influencer marketing prowadzony na TikToku pozwala skutecznie budować świadomość marki, angażować odbiorców i zwiększać sprzedaż.
Chcesz skuteczniej tworzyć angażujące treści? W Cityboard Digital znamy sposoby, które pomogą Ci usprawnić ten proces. W tym artykule znajdziesz zestaw narzędzi, które ułatwią codzienną pracę content marketera.
Czy wiesz, jakie pułapki mogą zniweczyć nawet najlepiej zapowiadającą się kampanię influencer marketingową? W tym artykule przyjrzymy się jedenastu najczęstszym błędom, które mogą prowadzić do niepowodzenia współpracy z twórcami internetowymi.
Skuteczna strategia marketingowa to podstawa sukcesu każdej marki. Dzięki niej możesz precyzyjnie dotrzeć do swojej grupy docelowej, budować świadomość marki, prowadzić analizę danych i zwiększać sprzedaż. Niestety, wiele firm popełnia błędy, które ograniczają efektywność ich działań. Oto pięć najczęstszych błędów, których warto unikać, aby nie zmarnować budżetu i osiągnąć najlepsze wyniki.
Content marketing to nie tylko skuteczny sposób na przyciągnięcie uwagi odbiorców, ale także narzędzie do budowania długotrwałych relacji. Kluczowe jest dobranie odpowiednich formatów treści, które zwiększą skuteczność działań marketingowych. Oto pięć pomysłów, które warto wykorzystać.
Skuteczne tworzenie stron internetowych wymaga starannie opracowanej strategii, która łączy potrzeby użytkowników z celami biznesowymi. W tym artykule podpowiemy, jak stworzyć strony www, które nie tylko wyglądają atrakcyjnie, ale również skutecznie konwertują odwiedzających w klientów.
Facebook Ads to jedno z najskuteczniejszych narzędzi reklamowych dostępnych na rynku. Dzięki precyzyjnemu targetowaniu, szerokiej bazie użytkowników i różnorodnym formatom reklamowym (formaty reklam na FB) reklama na Facebooku pozwala docierać do dokładnie określonych grup odbiorców. Jednak, aby kampania przyniosła oczekiwane rezultaty, warto znać kilka sprawdzonych metod zwiększania jej skuteczności. Oto nasze rekomendacje.
Sztuczna inteligencja (AI) rozwija się w zawrotnym tempie. Według prognoz Price Waterhouse Cooper, do 2030 roku AI przyniesie globalnej gospodarce ponad 15 bilionów dolarów. Ale jak można wykorzystać AI w procesach twórczych i marketingu? Oto kilka przykładów.
FOOH, czyli Fake OOH, to reklama outdoorowa... której nie ma. Czy to nowy etap ewolucji reklamy zewnętrznej, czy chwilowy trend? Jakie są jej największe atuty, a jakie zagrożenia? W tym artykule dowiesz się wszystkiego, co warto wiedzieć o tej nowoczesnej formie reklamy.
YouTube jest najpopularniejszą platformą społecznościową w Polsce. Jak sprawić, by Twoje filmy znalazły się na czołowych pozycjach w wynikach wyszukiwania? Oto kilka kluczowych zasad, które warto zastosować.
Pinterest to platforma stworzona do inspirowania swoich użytkowników. Na zamieszczane tam treści reklamowe odbiorcy nie patrzą w taki sposób jak na reklamy na innych platformach. Z tego artykułu dowiesz się o formatach Pinterest Ads i tym jak dopasować reklamę do tego, czego szukają użytkownicy.
Strona 1 z 9
Reklamy Google Ads nie mają dla nas tajemnic. Dowodem jest status Google Partner, który uzyskaliśmy. Google nadaje takie wyróżnienie firmom, które zrealizowały odpowiednią liczbę efektywnych kampanii, a także wyróżniały się jakością świadczonych usług.
Efektem partnerstwa między TikTokiem a Cityboard Media jest możliwość realizowania kampanii reklamowych bez pośredników. Współpraca gwarantuje też możliwość przeprowadzania kampanii na platformach BuzzVideo, TopBuzz, News Republic czy Hello.
Dzięki działaniom naszych ekspertów uzyskaliśmy status agencji partnerskiej Meta (Facebook, Instagram, WhatsApp, Giphy). Wiemy, jak dobrze i efektywnie planować kampanie w środowisku Meta i wykorzystywać to z korzyścią dla klientów.
Nasze doświadczenie w realizowaniu kampanii na Pintereście zaowocowało statusem partnera Pinterest Business. Dzięki temu mamy dostęp do zaawansowanych szkoleń i możemy lepiej planować i realizować kampanie dla naszych klientów.
Cityboard Media Sp. z o.o.
ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
+48 730 222 500
+48 22 376 99 00
office@cityboard.pl
Pn-Pt 9:00-17:00
Newsletter zawierający aktualności, materiały informacyjne, marketingowe oraz handlowe.
Zapisz się na nasz newsletter
ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
+48 730 222 500
+48 22 376 99 00
office@cityboard.pl