Najczęściej czytane
Ile kosztują reklamy Google?

Ponad 50% osób w wieku od 18 do 34 lat nie potrafi odróżnić reklamy od wyniku organicznego w Google. Taka sytuacja to znakomita okazja do wypromowania Twojego produktu lub usługi za pomocą Google Ads. Zastanawiasz się, ile kosztują reklamy  Google? Na to pytanie odpowiemy w poniższym artykule.

lle kosztuje reklama VOD?

Duży zasięg, niepomijalność, a przy tym relatywnie nieduże koszty – to cechy reklam na platformach VOD. Ile kosztuje taka reklama? Jakie daje możliwości?  Odpowiedź znajdziesz w naszym artykule.

Ile kosztują reklamy MMS i SMS?

Co jest podstawą skutecznego marketingu w erze cyfrowej komunikacji? Mobilność i szybkość przesyłanych komunikatów. Nie bez powodu coraz większym zainteresowaniem cieszą się platformy umożliwiające masową wysyłkę SMS/MMS. Jak działa reklama SMS i MMS? Ile kosztuje reklama SMS/MMS?

Ile kosztuje marketing szeptany?

Wprowadzasz na rynek nowy produkt lub usługę i chcesz, aby społeczność się o tym dowiedziała? Szukasz pomysłu na skuteczne, lecz nietuzinkowe dotarcie do grupy docelowej? Dowiedz się, ile kosztuje marketing szeptany, który może okazać się przydatnym narzędziem przy osiąganiu tych celów. 

Ile kosztują maski AR/VR?

Maski AR/VR to jedno z jedno z najbardziej angażujących i atrakcyjnych wizualnie narzędzi nowoczesnego marketingu. Jak wykorzystać je w komunikacji marketingowej? Ile kosztują maski AR/VR? 

Ile kosztuje reklama na Spotify

Jakie są formaty reklam na Spotify? Do jakich grup docelowych dociera Spotify Ads? Wreszcie, ile kosztuje to medium? Jeśli ktoś szuka odpowiedzi na te pytania, to nasz tekst na blogu wyjaśni wszystkie wątpliwości. 

Ile kosztuje reklama na YouTubie

YouTube dociera do 90% polskich internatów i jest jednym z najpopularniejszych mediów społecznościowych w naszym kraju. Jest to naturalne narzędzie marketingowe dla wielu marketerów. Ile kosztuje reklama w tym serwisie? Nasz artykuł dostarczy odpowiedzi na to pytanie.

Ile kosztuje reklama na Vulcanie?

Vulcan to jedna z najpopularniejszych platform wspierających szkoły. Wykorzystując nowoczesne technologie, pomaga w zarządzaniu, nauczaniu i monitorowaniu pracy w polskich szkołach. Obszar dostępny na platformie można wykorzystać w marketingu, promując markę. Szerokie grono odbiorców zwiększa szansę na dotarcie z Twoim produktem i usługami. Jesteś ciekaw, ile kosztuje reklama na Vulcanie? Przeczytaj nasz artykuł i poznaj koszt promocji.

Ile kosztuje reklama na TikToku?

Zainteresowanie platformą TikTok, a co za tym idzie – kosztem reklamy na TikToku – nie słabnie. Trudno się temu dziwić, biorąc pod uwagę, iż kolejny rok z rzędu TikTok, w towarzystwie Instagrama i Facebooka, znalazł się na podium w kategorii najczęściej pobieranych aplikacji na świecie. „Apka” została pobrana już ponad 3 miliardy razy i globalnie ma ponad 1 mld użytkowników.

Ile kosztuje reklama na Facebooku i Instagramie?

Ile kosztuje reklama na Facebooku i Instagramie? Czy to się w ogóle opłaca? Pytania te często nurtują osoby związane z branżą marketingu cyfrowego. Wymienione platformy, należące do grupy Meta, są dziś niezbędnymi narzędziami, służącymi do promowania marek, produktów i usług. Jaki jest rzeczywisty koszt reklamowania się w najpopularniejszych mediach społecznościowych? Odpowiedź nie jest prosta, gdyż zależy od wielu czynników.

Ile kosztuje reklama na Tinderze

Ile kosztuje reklama na Tinderze? To pytanie zadaje sobie niejeden marketer lub właściciel firmy. W naszym tekście odpowiemy na pytania, dlaczego warto realizować kampanie na Tinderze i ile one kosztują.

Kreacje reklamowe

Szukasz wsparcia w Digitalu? Mrugnij do nas! Bez nietuzinkowych pomysłów nie ma dobrej kreacji w marketingu. Jesteśmy agencją 360, która stawia na angażujące idee, obok których trudno przejść obojętnie. Co Ty na to?

Jak stworzyć Challenge na TikToku – przewodnik dla marek

TikTok to nie tylko źródło informacji i rozrywki dla Gen Z. Ta platforma rozrywkowa stała się również narzędziem marketingowym dla firm. Rozmaite challenge, czyli wyzwania, stanowią specyfikę TikToka i pomagają firmom w dotarciu do klientów. Poniżej w kilku słowach wyjaśniamy,  jak tworzyć TikTok Challenge.

Twitch inStreamly

inStreamly to polski startup, który łączy mikrostreamerów z największymi markami, pośrednicząc w zamieszczaniu treści reklamowych na platformach streamingowych takich jak Twitch. W tym tekście podpowiemy, jak wykorzystać inStreamly w realizowaniu kampanii dla marek.

Cityboard Media z tytułem Google Partner

Google PartnerReklamy Google Ads nie mają dla nas tajemnic. Dowodem jest status Google Partner, który uzyskaliśmy. Google nadaje takie wyróżnienie firmom, które zrealizowały odpowiednią liczbę efektywnych kampanii, a także wyróżniały się jakością świadczonych usług.

Cityboard Media partnerem TikToka

TikTok PartnerEfektem partnerstwa między TikTokiem a Cityboard Media jest możliwość realizowania kampanii reklamowych bez pośredników. Współpraca gwarantuje też możliwość przeprowadzania kampanii na platformach BuzzVideo, TopBuzz, News Republic czy Hello.

Cityboard Media agencją partnerską Meta

Meta PartnerDzięki działaniom naszych ekspertów uzyskaliśmy status agencji partnerskiej Meta (Facebook, Instagram, WhatsApp, Giphy). Wiemy, jak dobrze i efektywnie planować kampanie w środowisku Meta i wykorzystywać to z korzyścią dla klientów.

Cityboard Media partnerem Pinterest Business

Pinterest PartnerNasze doświadczenie w realizowaniu kampanii na Pintereście zaowocowało statusem partnera Pinterest Business. Dzięki temu mamy dostęp do zaawansowanych szkoleń i możemy lepiej planować i realizować kampanie dla naszych klientów.

KONTAKT

Cityboard Media Sp. z o.o.
  ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
  +48 730 222 500
  +48 22 376 99 00
  office@cityboard.pl
  Pn-Pt 9:00-17:00

NEWSLETTER

Newsletter zawierający aktualności, materiały informacyjne, marketingowe oraz handlowe.
newsletter
Zapisz się na nasz newsletter

Cityboard Media Sp. z o.o.

ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
+48 730 222 500
+48 22 376 99 00
office@cityboard.pl