Reklama na Brainly
- Odsłony: 287
Brainly to największy portal edukacyjny online na świecie. Jego społeczność liczy 300 000 000 milionów użytkowników, w tym 8 000 000 z Polski. Są to głównie uczniowie, studenci, nauczyciele i rodzice.
Brainly to największy portal edukacyjny online na świecie. Jego społeczność liczy 300 000 000 milionów użytkowników, w tym 8 000 000 z Polski. Są to głównie uczniowie, studenci, nauczyciele i rodzice.
Spotify to jeden z najpopularniejszych serwisów streamingowych na świecie. Użytkownicy aplikacji spędzają tam wiele godzin każdego dnia słuchając muzyki i podcastów. Jeśli chcesz dotrzeć do swojej grupy docelowej, reklamy na Spotify mogą być doskonałym narzędziem do promocji Twojej marki lub produktu. W tym artykule omówimy kilka kroków, które pomogą Ci stworzyć skuteczną reklamę na Spotify.
Google Discovery Ads to inteligentny i samouczący się system, który wyświetla reklamy użytkownikom, którzy są gotowi odkryć dany produkt lub usługę. Zobacz, jak wykorzystać potencjał tego formatu w biznesie.
Twitch zgarnia 72 proc. całego ruchu streamingowego w całym internecie. W każdej chwili na Twitchu dostępnych jest 107 800 aktywnych transmisji wideo, a streaming ogląda średnio 2,5 miliona osób. Popularność platformy rośnie od 2011 roku. W 2014 została kupiona przez giganta Amazona za 970 milionów dolarów. Chcesz dowiedzieć się więcej o jednej z najważniejszych platform streamingowych? Przeczytaj artykuł.
Czy wiesz, że konto na LinkedInie ma już 5 milionów Polaków? Portal generuje aż trzy razy więcej konwersji niż popularny Facebook i Twitter. Jest to obszar reklamowy, który jest mniej konkurencyjny, pozwala dotrzeć do konkretnej branży i wygenerować duże zasięgi. Jak się reklamować na Linkedin? Już odpowiadamy.
Tinder to idealne narzędzie reklamowe dla firm, które chcą być aktywne w okresie walentynek. Kontekst wydarzenia, narzędzia i określonych produktów idealnie do siebie pasują. Jak reklamować się na Tinderze? Opisujemy dla Was formaty reklamowe dostępne na Tinderze.
Video Marketing jest dziś jedną z najpopularniejszych form marketingu. Video generuje ponad 300% większy ruch od pozostałych form content marketingu. Opublikowanie filmu na stronie głównej może powodować wzrost konwersji nawet o 80%.
Empik to gracz, który zdominował swoją część rynku. Jego rozwój sprawił, że wiele firm może korzystać dziś z mocy marki i sprzedawać swoje produkty w marketplace Empiku. Jakie są opcje i dlaczego warto? Już wyjaśniamy!
Allegro to platforma zakupowa, która najczęściej kojarzy się Polakom z zakupami w Internecie. Odwiedza ją 20 milionów użytkowników miesięcznie, którzy generują 32 miliony transakcji. To świetne rozwiązanie dla biznesu, aby dotrzeć do większej liczby klientów i więcej sprzedawać.
Marketplace to internetowe platformy sprzedażowe oferujące produkty różnych dostawców w jednym miejscu. Najpopularniejsze to oczywiście Allegro, czy Facebook, ale coraz mocniej na rynku łokciami rozpycha się Shopee. Swój sklep może tam posiadać prawie każdy biznes, a możliwości reklamowe sprawiają, że sprzedaż można bardzo aktywnie wspierać.
Vulcan i Librus to dwa popularne e-dzienniki, które przyciągają każdego dnia miliony uczniów i rodziców na swoje platformy. Jak wykorzystać ten ruch w marketingu?
Reddit to serwis, w którym można się dzielić linkami do różnorodnych informacji. Został stworzony, aby dzielić się treścią, dyskutować, wymieniać przemyślenia i opinie. Miesięcznie odwiedza go ponad 1,2 miliarda ludzi, a codziennie korzysta z niego 50 milionów aktywnych unikalnych użytkowników. Czy można się na nim reklamować? Oczywiście! Już wyjaśniamy, jak to zrobić.
TikTok wprowadził nowe narzędzie dla reklamodawców. Nazywa się TikTok Inventory Filter. Dzięki niemu możemy wybrać przy jakich rodzajach filmu pojawi się reklama Twojej marki.
Pozytywne emocje, szybkie decyzje i atrakcyjny content – takie wrażenia zapewnia Tinder. Kampanie reklamowe w tej aplikacji to doskonały pomysł np. dla branży spożywczej lub motoryzacyjnej, bo jak pokazują dane, z Tindera korzystają głównie mężczyźni.
Strona 1 z 4
Reklamy Google Ads nie mają dla nas tajemnic. Dowodem jest status Google Partner, który uzyskaliśmy. Google nadaje takie wyróżnienie firmom, które zrealizowały odpowiednią liczbę efektywnych kampanii, a także wyróżniały się jakością świadczonych usług.
Efektem partnerstwa między TikTokiem a Cityboard Media jest możliwość realizowania kampanii reklamowych bez pośredników. Współpraca gwarantuje też możliwość przeprowadzania kampanii na platformach BuzzVideo, TopBuzz, News Republic czy Hello.
ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
+48 730 222 500
+48 22 376 99 00
office@cityboard.pl