+48 730 222 500
Jak wykorzystać TikToka w marketingu

TikTok to jedno z najnowocześniejszych i najszybciej zyskujących na popularności narzędzi w social mediach. Ponad 2 miliardy pobrań mówi samo za siebie. TikTok jest obecny w 150 krajach i umożliwia nie tylko konsumpcję contentu, ale sprawia, że zwykły użytkownik może z łatwością sam tworzyć inspirują treść na swoim smartfonie.


Ile kosztuje reklama na Facebooku?

To pytanie nurtuje wielu marketerów i właścicieli firm. Dlaczego? Ponieważ bardzo trudno jest na nie odpowiedzieć w sposób jednoznaczny. Facebook, tak jak np. prasa, nie oferuje konkretnej powierzchni reklamowej, ale konkretny i mierzalny efekt, którego wartość jest zmienna i zależy od wielu czynników.


Letnie kampanie na wielkim formacie

Wakacje w tym roku są wyjątkowe. Z powodów COVID-19 Polacy zmienili kierunki swoich wyjazdów. Jak pokazują dane Google, większość z nas spędzi urlop w kraju. To doskonała okazja do realizowania letnich kampanii na wielkim formacie, bo w łatwy sposób można dotrzeć do klientów.


Reklama w Goolge i Facebook, czyli jak wykorzystać moc potentatów

Reklama w internecie? Pierwsze skojarzenia większości marketerów zawędrują w stronę reklam Googla i reklam Facebooka. Pewnie całkiem słusznie, bo ci dwaj amerykańscy giganci zdominowali rynek. Dziś podpowiemy, jak wykorzystać ich potencjał do zwiększania zasięgu reklamy i efektywności lejka reklamowego.


Kryzys? Inwestuj w reklamę

Koronawirus może być zabójczy nie tylko dla ludzi, ale także i dla gospodarki. Od kilku dni firmy pracują na zwolnionych obrotach, tną wydatki na reklamę i wdrażają strategie oszczędnościowe. Czy słusznie? Jak pokazuje historia, niekoniecznie. W czasach niepokoju na reklamie nie warto oszczędzać.


Reklama w 2019: spadki w TV, wzrosty w OOH

Jak podaje agencja Bloomberg, sprzedaż reklam telewizyjnych w 2019 r., na całym świecie spadła o prawie 4%. To największy spadek od recesji gospodarczej w 2009 r. Widzowie uciekają sprzed telewizorów, do swoich monitorów i telefonów. Wśród mediów tradycyjnych bardzo dobrze radzi sobie outdoor.


Reklama Google Ads, YouTube Ads i w sieci wyszukiwania

Google Ads to dziś jedno z najpopularniejszych narzędzi reklamowych w internecie. Dlaczego? Z wyszukiwarki amerykańskiego giganta korzysta dziennie ponad 10 mln Polaków. Szukają nie tylko odpowiedzi na pytanie, ile palców ma koń (najczęściej wyszukiwana fraza zaczynająca się od „ile” w 2018 w naszym kraju), ale także produktów i usług. Można do nich dotrzeć właśnie dzięki Google Ads i innym formatom reklamowym Google.


Psychologia koloru w reklamie

Kolor w reklamie odgrywa niebagatelną rolę. Przyciąga wzrok, tworzy tożsamość marki czy produktów, komunikuje wartości i wywołuje określone skojarzenia. Zasady stosowania koloru nie są przypadkowe. Dziś mamy dla Was kilka cennych informacji z zakresu psychologii koloru w reklamie.


Reklama zewnętrzna i Facebook – to się opłaca

Jak wynika z najnowszego raportu Facebooka, reklama zewnętrzna w połączeniu z kampaniami w portalu amerykańskiego giganta przynosi firmom realne korzyści. Dla Generacji Z i Milenialsów media społecznościowe i reklama zewnętrzna to podstawowe źródło informacji. Synergia mediów działa!


Jak zrobić dobrą reklamę na Facebooku? Część 1.

Odpowiedź na to pytanie jest złożona. Co najmniej z dwóch aspektów. Pierwszy dotyczy kreacji i warstwy tekstowej samego posta. Drugi związany jest z planowaniem działań reklamowych i narzędziami, które udostępnia Facebook. Wyjaśnimy Wam w dwóch częściach, jak sobie poradzić z jednym i z drugim.


Link building w pozycjonowaniu stron internetowych

Link building to nic innego, jak tylko zdobywanie wartościowych linków, które będą prowadziły do naszej witryny. Im jest ich więcej i są bardziej cenne, tym lepiej, bo nasza strona będzie się lepiej pozycjonowała. Mamy dla Was trzy porady, o czym warto pamiętać i jedną czego unikać przy link buildingu.


Zasady UX dla Twojej strony www

Wypełnienie formularza, zadanie pytania, zostawienie danych kontaktowych, wreszcie zakup produktów czy usług – to najczęściej oczekiwane cele, które ma realizować strona www. Aby dochodziło do konwersji, strona musi być zaprojektowana z uwzględnieniem zasad User Experience (UX).


Generowanie leadów w sprzedaży usług

Gorący lead sprzedażowy to jeden z najbardziej pożądanych elementów sprzedaży online. Klient, który szuka konkretnej usługi i trafia na naszą stronę jest już blisko decyzji zakupowej. Witryna powinna być tak skonstruowana, aby klient mógł zakupić usługę lub zostawić swoje dane kontaktowe. Posłużą one do tego, aby konsultant mógł rozwiać jego wątpliwości i odpowiedzieć na nurtujące go pytania. Owe dane to właśnie gorący lead, który szczególnej roli nabiera w sprzedaży usług.


Smart Mobile Ads

Smart Mobile Ads to usługa, która polega na emitowaniu reklamy na urządzeniach mobilnych z aktywną kartą SIM w sieci komórkowej T-Mobile. SMS lub MMS z reklamą otrzymają osoby, które wyraziły zgody wg przepisów GIODO.


Mobile rządzi!

Burger King postawił na mobilne rozwiązania w marketingu internetowym i nie żałuje. Ich kampania The Whopper Detour zdobyła główną nagrodę na Cannes Lion 2019, czyli najważniejszej branżowej imprezie reklamowej na świecie.


Marka – jak budować jej wizerunek

Wizerunek marki to temat rzeka, w której utonęła niejedna firma. Błędy w zarządzaniu często są nieodwracalne, bo reputacje buduje się latami, a traci w jednej chwili. Wokół każdej marki powinna być opowiedziana dobra historia i najlepiej, aby była to historia wielopoziomowa. ...


Grupy na Facebooku

Grupy na Facebooku to doskonałe narzędzie do budowania relacji z klientami i ze współpracownikami. Aby jednak to narzędzie było skuteczne, konieczne jest zastosowanie kilku zasad.
Początki w budowaniu grup na Facebooku nie są łatwe. O ile stworzenie grupy w ramach miejsca pracy może być łatwiejsze, o tyle zbudowanie dużej społeczności skupionej wokół wybranej tematyki to już zadanie dużo trudniejsze. ...


Rola emocji w e-commerce

Gwałtowny rozwój e-commerce sprawił, że psychologowie coraz intensywniej zaczęli przyglądać się mechanizmom podejmowania decyzji zakupowych w e-sklepach. Okazało się, że często owe decyzje podejmowane są pod wpływem emocji, impulsu czy chwili. Choć emocje bywają złym doradcą, to jednak to stwierdzenie, choć banalne ma w sobie pewną przewrotność, bo z jednej strony stawia na rozsądek, ale z drugiej, kto z nas nie kupił choć raz w życiu czegoś pod wpływem emocji? ...


Mobile przede wszystkim

Google na swoim blogu ogłosił, że od 1 lipca 2019 roku zmieniają się zasady indeksowania nowopowstałych stron www. Indeksowanie “mobile-first” oznacza, że w pierwszej kolejności algorytm będzie brał pod uwagę wersję mobilną, co znacząco wpłynie na pozycjonowanie stron.

Dopracowana i zoptymalizowana wersja mobilna witryny będzie dużym plusem w procesie indeksowania. Dotychczas Google Bot zwracał uwagę przede wszystkim na desktopową zawartość strony, a jej mobilna wersja była tylko dodatkowym atutem w rankingu. ...


Google Partner

Cityboard Media z tytułem Google Partner

Reklamy Google Ads nie mają dla nas tajemnic. Dowodem jest status Google Partner, który uzyskaliśmy. Google nadaje takie wyróżnienie firmom, które zdobyły certyfikat Google Ads, zrealizowały odpowiednią liczbę efektywnych kampanii, a także wyróżniały się jakością   świadczonych usług.

Cityboard Media

Nasza strona używa plików cookies. Korzystając z witryny, zgadzasz się na ich stosowanie. Jak wyłączyć pliki cookies? Czytaj Politykę Prywatności.

Cityboard Media Sp. z o.o., ul. Mokotowska 1, 00-640 Warszawa. Regon: 011355200, NIP: 5251003406. Spółka wpisana przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000024971. Wysokość kapitału zakładowego 50 000,00 PLN.

© 2020 Cityboard Media. All Rights Reserved.