Badanie efektywności nośników reklamowych Cityboard Media
Badanie efektywności nośników reklamowych Cityboard Media
DLACZEGO WARTO Z NAMI WSPÓŁPRACOWAĆ?
Kampania billboardowa zrealizowana w oparciu o badania efektywności outdooru pomoże Ci rozwinąć Twój biznes. W Cityboard Media oferujemy skuteczną reklamę. Przebadaliśmy wszystkie nasze nośniki reklamowe zaawansowaną metodą G-wert, która została uznana za standard badawczy w Europie. Dzięki badaniu, wiesz do ilu osób dotrze Twoja reklama. Możesz precyzyjnie zaplanować kampanię billboardową, zbudować pożądany zasięg i zwiększyć sprzedaż Twoich produktów i usług.
NASZE BADANIA
- określają, ile osób na dobę widzi konkretny nośnik w wybranym mieście
- wskazują, ile wynosi średnia dobowa liczba kontaktów dla wszystkich nośników w wybranym mieście, np. dla Szczecina ta średnia to 15 tysięcy
- informują, ile wynosi liczba kontaktów zależnie od miesiąca
- pokazują, że kontakty z nośnikami Cityboard Media są efektywne, co oznacza, że nie mierzyliśmy tylko natężenia ruchu samochodowego, ale kontakt wzrokowy widzów z ekranem
PRESTIŻOWE LOKALIZACJE
- Sprawdź, ilu klientów zobaczy Twoją reklamę i wybierz billboardy w najlepszych dla Ciebie lokalizacjach:
przebadane miasta
wzrost ruchu samochodowego w latach 2010-2015*
precyzyjny pomiar kontaktów w cyklu dobowym
Jak to wygląda w praktyce?
* Synteza wyników GPR 2015 na zamiejskiej sieci dróg krajowych wg Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad