kampania, 3d, niestandardy, outdoor, reklama zewnętrzna, ooh
kampania, 3d, niestandardy, outdoor, reklama zewnętrzna, ooh

Allegro, czyli wszystko do ogrodu


Na naszych nośnikach reklamowych zrealizowaliśmy kampanię dla marki Allego. Po raz kolejny z elementem niestandardowym.

 

„Wszystko do ogrodu”, to hasło kampanii, które uzupełnia neon z hasłem „Otwarte 24h”. – Cieszymy się z tak udanego projektu. Elementy 2D i 3D zdecydowanie podnoszą rozpoznawalność marki i sprawiają, że dana kampania wyróżnia się na tle innych. Potwierdzają to nasze badania – mówi Marcin Wojda, Pełnomocnik Zarządu Cityboard Media.

Kampania była realizowana na 130 nośnikach Cityboard w całej Polsce. Element 3D był zainstalowany na 30 ekranach.

Allegro po raz kolejny zdecydowało się na zastosowanie elementów niestandardowych w kampanii realizowanej na nośnikach Cityboard Media. W poprzedniej kampanii, jeden z elementów graficznych (smartfon) „wychodził” poza obszar nośnika.

 

kampania, 3d, niestandardy, outdoor, reklama zewnętrzna, ooh

 

 


Cityboard Media z tytułem Google Partner


Google PartnerReklamy Google Ads nie mają dla nas tajemnic. Dowodem jest status Google Partner, który uzyskaliśmy. Google nadaje takie wyróżnienie firmom, które zrealizowały odpowiednią liczbę efektywnych kampanii, a także wyróżniały się jakością świadczonych usług.

Cityboard Media partnerem TikToka


TikTok PartnerEfektem partnerstwa między TikTokiem a Cityboard Media jest możliwość realizowania kampanii reklamowych bez pośredników. Współpraca gwarantuje też możliwość przeprowadzania kampanii na platformach BuzzVideo, TopBuzz, News Republic czy Hello.

Cityboard Media Sp. z o.o.

ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
+48 730 222 500
+48 22 376 99 00
office@cityboard.pl