kampania, 3d, niestandardy, outdoor, reklama zewnętrzna, ooh
kampania, 3d, niestandardy, outdoor, reklama zewnętrzna, ooh

Allegro, czyli wszystko do ogrodu


Na naszych nośnikach reklamowych zrealizowaliśmy kampanię dla marki Allego. Po raz kolejny z elementem niestandardowym.

 

„Wszystko do ogrodu”, to hasło kampanii, które uzupełnia neon z hasłem „Otwarte 24h”. – Cieszymy się z tak udanego projektu. Elementy 2D i 3D zdecydowanie podnoszą rozpoznawalność marki i sprawiają, że dana kampania wyróżnia się na tle innych. Potwierdzają to nasze badania – mówi Marcin Wojda, Pełnomocnik Zarządu Cityboard Media.

Kampania była realizowana na 130 nośnikach Cityboard w całej Polsce. Element 3D był zainstalowany na 30 ekranach.

Allegro po raz kolejny zdecydowało się na zastosowanie elementów niestandardowych w kampanii realizowanej na nośnikach Cityboard Media. W poprzedniej kampanii, jeden z elementów graficznych (smartfon) „wychodził” poza obszar nośnika.

 

kampania, 3d, niestandardy, outdoor, reklama zewnętrzna, ooh