kampania, 3d, niestandardy, outdoor, reklama zewnętrzna, ooh
kampania, 3d, niestandardy, outdoor, reklama zewnętrzna, ooh

Allegro, czyli wszystko do ogrodu


Na naszych nośnikach reklamowych zrealizowaliśmy kampanię dla marki Allego. Po raz kolejny z elementem niestandardowym.

 

„Wszystko do ogrodu”, to hasło kampanii, które uzupełnia neon z hasłem „Otwarte 24h”. – Cieszymy się z tak udanego projektu. Elementy 2D i 3D zdecydowanie podnoszą rozpoznawalność marki i sprawiają, że dana kampania wyróżnia się na tle innych. Potwierdzają to nasze badania – mówi Marcin Wojda, Pełnomocnik Zarządu Cityboard Media.

Kampania była realizowana na 130 nośnikach Cityboard w całej Polsce. Element 3D był zainstalowany na 30 ekranach.

Allegro po raz kolejny zdecydowało się na zastosowanie elementów niestandardowych w kampanii realizowanej na nośnikach Cityboard Media. W poprzedniej kampanii, jeden z elementów graficznych (smartfon) „wychodził” poza obszar nośnika.

 

kampania, 3d, niestandardy, outdoor, reklama zewnętrzna, ooh

 

 


AKTUALNOŚCI BANK WIEDZY POMOC KARIERA POLITYKA PRYWATNOŚCI STREFA KLIENTA

Nasza strona używa plików cookies. Korzystając z witryny, zgadzasz się na ich stosowanie. Czytaj więcej: Polityka Prywatności.
Cityboard Media Sp. z o.o., ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa. Regon: 011355200, NIP: 5251003406. Spółka wpisana przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000024971. Wysokość kapitału zakładowego 50 000,00 PLN.
© 2022 Cityboard Media. All Rights Reserved.