Instytut Cityboard Media to nasz projekt, za pomocą którego chcemy się dzielić wiedzą i doświadczeniami nie tylko w zakresie reklamy. Na rynku działamy od 1996 roku, jesteśmy liderem branży, stawiamy na rozwój, badania i edukację, a otwarta formuła Instytutu Cityboard Media pozwala na realizacje naszych założeń.
Wejdź na stronę Instytutu Cityboard Media
Czym zajmuje się Instytut?
- Edukacja dla klientów – organizujemy dla naszych Klientów warsztaty, konferencje, spotkania i debaty. Zapraszamy ekspertów (np. Paweł Tkaczyk, prof. Andrzej Falkowski, Zuzanna Skalska) ze świata reklamy, psychologii i marketingu, którzy pokazują, jak działają mechanizmy sprzedażowe, jakie dominują trendy, jak projektować reklamy, jak się skutecznie komunikować.
- Współpraca z Uniwersytetem SWPS – razem z uczelnią prowadzimy studia podyplomowe „Psychologia w marketingu i reklamie – skuteczność w działaniu” oraz realizujemy projekt unijny, który na ma celu edukację studentów w zakresie komunikacji marketingowej.
- Przygotowywanie materiałów edukacyjnych – opracowujemy badania, infografiki, piszemy artykuły eksperckie, analizy, raporty, opisujemy historię reklamy, badamy skuteczność outdooru.