reklama zewnętrzna, ooh, outdoor, 3d, niestandardy
reklama zewnętrzna, ooh, outdoor, 3d, niestandardy

Cityboard dla Samsunga


Trwa kampania reklamowa Samsunga na nośnikach Cityboard Media. Tym razem pod hasłem: Zamień nijakość na ultra jakość.

Kampania outdorowa oparta jest na prostym motywie, w którym wykorzystano zestawienie dwóch telewizorów. Jednego o niewyraźnym obrazie, a drugiego o bardzo dobrej jakości. Całość uzupełnia hasło i logotyp. Działania reklamowe realizowane są w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Łodzi oraz na Śląsku i w Trójmieście. Plakaty trafiły na 241 ekranów o wymiarach 6x3 metra. Kampania w 95 % procentach realizowana jest na nośnikach Cityboard Media i potrwa do końca kwietnia.

Głośnym echem odbiła się jedna z poprzednich kampanii Samsunga realizowanych na outdoorze. Na początku 2016 roku firma na jednym z nośników umieściła niestandardowy element 3D. Był to telefon, który pokazywał, jak szybko się ładuje.

 

reklama zewnętrzna, ooh, outdoor, 3d, niestandardy

 


AKTUALNOŚCI BANK WIEDZY POMOC KARIERA POLITYKA PRYWATNOŚCI STREFA KLIENTA

Nasza strona używa plików cookies. Korzystając z witryny, zgadzasz się na ich stosowanie. Czytaj więcej: Polityka Prywatności.
Cityboard Media Sp. z o.o., ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa. Regon: 011355200, NIP: 5251003406. Spółka wpisana przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000024971. Wysokość kapitału zakładowego 50 000,00 PLN.
© 2022 Cityboard Media. All Rights Reserved.