reklama zewnętrzna, ooh, outdoor, 3d, niestandardy
reklama zewnętrzna, ooh, outdoor, 3d, niestandardy

Cityboard dla Samsunga


Trwa kampania reklamowa Samsunga na nośnikach Cityboard Media. Tym razem pod hasłem: Zamień nijakość na ultra jakość.

Kampania outdorowa oparta jest na prostym motywie, w którym wykorzystano zestawienie dwóch telewizorów. Jednego o niewyraźnym obrazie, a drugiego o bardzo dobrej jakości. Całość uzupełnia hasło i logotyp. Działania reklamowe realizowane są w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Łodzi oraz na Śląsku i w Trójmieście. Plakaty trafiły na 241 ekranów o wymiarach 6x3 metra. Kampania w 95 % procentach realizowana jest na nośnikach Cityboard Media i potrwa do końca kwietnia.

Głośnym echem odbiła się jedna z poprzednich kampanii Samsunga realizowanych na outdoorze. Na początku 2016 roku firma na jednym z nośników umieściła niestandardowy element 3D. Był to telefon, który pokazywał, jak szybko sięładuje.

 

reklama zewnętrzna, ooh, outdoor, 3d, niestandardy

 


Nasza strona używa plików cookies. Korzystając z witryny, zgadzasz się na ich stosowanie. Jak wyłączyć pliki cookies? Czytaj w zakładce Polityka Prywatności.

Cityboard Media Sp. z o.o., 00-640 Warszawa, ul. Mokotowska 1, Regon: 011355200, NIP: 525-10-03-406, Spółka wpisana przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000024971 Wysokość kapitału zakładowego 50 000,00 zł.

© 2020 Cityboard Media. All Rights Reserved.