Marcin Stan, Członek Zarządu Cityboard Media, w branżowym portalu Marketer + pisze o reklamie outdoorowej i prawach nią rządzących. Artykuł wyjaśnia między innymi, jak zaprojektować plakat, co to jest kampania rotacyjna i dlaczego warto z niej skorzystać. Jak pisze Marcin Stan:
John Wanamaker powiedział kiedyś: „Połowa pieniędzy wydawanych na reklamę jest wyrzucana w błoto, tylko powiedzcie mi która połowa”. W przypadku OOH nie trudno jest wskazać, która to połowa.
Cały wywiad dostępny tutaj: Reklama outdoorowa i jej prawa

Efektem partnerstwa między TikTokiem a Cityboard Media jest możliwość realizowania kampanii reklamowych bez pośredników. Współpraca gwarantuje też możliwość przeprowadzania kampanii na platformach BuzzVideo, TopBuzz, News Republic czy Hello.
Dzięki działaniom naszych ekspertów uzyskaliśmy status agencji partnerskiej Meta (Facebook, Instagram, WhatsApp, Giphy). Wiemy, jak dobrze i efektywnie planować kampanie w środowisku Meta i wykorzystywać to z korzyścią dla klientów.
Nasze doświadczenie w realizowaniu kampanii na Pintereście zaowocowało statusem partnera Pinterest Business. Dzięki temu mamy dostęp do zaawansowanych szkoleń i możemy lepiej planować i realizować kampanie dla naszych klientów.