raport, wypowiedź, ooh, reklama zewnętrzna, outdoor, trendy, reklama internetowa, social media
raport, wypowiedź, ooh, reklama zewnętrzna, outdoor, trendy, reklama internetowa, social media

Marcin Stan podsumowuje rok 2017


Marcin Stan, Członek Zarządu Cityboard Media komentuje dla portalu Nowy Marketing rok 2017. Stan opisuje najważniejsze wydarzenia w social mediach, a także prognozuje trendy na 2018. Jego zdaniem dominującym trendem może być Instagram Stories.

Interesującą opcją, która moim zdaniem będzie zyskiwała na znaczeniu, jest Instagram Stories. Jest to możliwość publikacji na swoim profilu relacji (zdjęcia, materiały video, live stream), które znikają po 24 godzinach. Instagram zapewnia możliwość publikacji pełnoekranowych reklam w relacjach, więc może to być doskonałe narzędzie do rozwijania komunikacji z klientem.

 

Cały artykuł dostępny tutaj: Marcin Stan podsumowuje rok w social mediach

 

 


Cityboard Media z tytułem Google Partner


Google PartnerReklamy Google Ads nie mają dla nas tajemnic. Dowodem jest status Google Partner, który uzyskaliśmy. Google nadaje takie wyróżnienie firmom, które zrealizowały odpowiednią liczbę efektywnych kampanii, a także wyróżniały się jakością świadczonych usług.

Cityboard Media partnerem TikToka


TikTok PartnerEfektem partnerstwa między TikTokiem a Cityboard Media jest możliwość realizowania kampanii reklamowych bez pośredników. Współpraca gwarantuje też możliwość przeprowadzania kampanii na platformach BuzzVideo, TopBuzz, News Republic czy Hello.

Cityboard Media Sp. z o.o.

ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
+48 730 222 500
+48 22 376 99 00
office@cityboard.pl