Aktualności

raport,wypowiedź, ooh, reklama zewnętrzna, outdoor, trendy, reklama internetowa, social media

Andrzej Grudziński w portalu Press.pl

Andrzej Grudziński, Pełnomocnik Zarządu Cityboard Media, komentuje dla portalu Press.pl, prognozy w branży OOH na 2018 rok. Jak zauważa Grudziński:

 

Dostrzegamy coraz mocniejszą korelację pomiędzy OOH a digitalem, dlatego w 2018 roku rozszerzymy pakiet rozwiązań z zakresu reklamy w internecie. Będziemy też umacniali na rynku pozycję ekoplakatu, czyli unikalnego podłoża drukarskiego, które oferujemy jako jedyna firma.

Cały artykuł dostępny tutaj: Branża OOH w 2018 roku nastawi się na digital

 

 


Nasza strona używa plików cookies. Korzystając z witryny, zgadzasz się na ich stosowanie. Jak wyłączyć pliki cookies? Czytaj w zakładce Polityka Prywatności.

Cityboard Media Sp. z o.o., 00-640 Warszawa, ul. Mokotowska 1, Regon: 011355200, NIP: 525-10-03-406, Spółka wpisana przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000024971 Wysokość kapitału zakładowego 50 000,00 zł.

© 2018 Cityboard Media. All Rights Reserved.
logo_cbm.png