raport,wypowiedź, ooh, reklama zewnętrzna, outdoor, trendy, reklama internetowa, social media
raport,wypowiedź, ooh, reklama zewnętrzna, outdoor, trendy, reklama internetowa, social media

Andrzej Grudziński w portalu Press.pl


Andrzej Grudziński, Pełnomocnik Zarządu Cityboard Media, komentuje dla portalu Press.pl, prognozy w branży OOH na 2018 rok. Jak zauważa Grudziński:

 

Dostrzegamy coraz mocniejszą korelację pomiędzy OOH a digitalem, dlatego w 2018 roku rozszerzymy pakiet rozwiązań z zakresu reklamy w internecie. Będziemy też umacniali na rynku pozycję ekoplakatu, czyli unikalnego podłoża drukarskiego, które oferujemy jako jedyna firma.

Cały artykuł dostępny tutaj: Branża OOH w 2018 roku nastawi się na digital

 

 


Cityboard Media z tytułem Google Partner


Google PartnerReklamy Google Ads nie mają dla nas tajemnic. Dowodem jest status Google Partner, który uzyskaliśmy. Google nadaje takie wyróżnienie firmom, które zrealizowały odpowiednią liczbę efektywnych kampanii, a także wyróżniały się jakością świadczonych usług.

Cityboard Media partnerem TikToka


TikTok PartnerEfektem partnerstwa między TikTokiem a Cityboard Media jest możliwość realizowania kampanii reklamowych bez pośredników. Współpraca gwarantuje też możliwość przeprowadzania kampanii na platformach BuzzVideo, TopBuzz, News Republic czy Hello.

Cityboard Media Sp. z o.o.

ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
+48 730 222 500
+48 22 376 99 00
office@cityboard.pl