raport,wypowiedź, ooh, reklama zewnętrzna, outdoor, trendy, reklama internetowa, social media
raport,wypowiedź, ooh, reklama zewnętrzna, outdoor, trendy, reklama internetowa, social media

Portal Wirtualne Media podsumowuje rok 2017


Portal Wirtualne Media podsumowuje rok 2017 i prognozuje 2018. Na stronach serwisu Andrzej Grudziński, Pełnomocnik Zarządu Cityboard Media, komentuje minione 12 miesięcy w branży OOH i prognozuje rok 2018. Jak zauważa Grudziński:

2018 rok zapowiada się dobrze. Jego dodatkowym atutem są istotne wydarzenia sportowe - takie jak mistrzostwa świata w piłce nożnej - oraz polityczne. Wybory samorządowe zwykle powodują zwiększone zainteresowanie outdoorem wśród polityków. Mnie jednak marzy się, aby aktywność wyborcza w sferze reklamy zewnętrznej miała charakter cywilizowany. Szanowni Państwo, korzystajcie z ofert profesjonalnych firm z branży systemowej reklamy zewnętrznej, zamiast wieszać i kleić różnej maści plakaty byle gdzie i byle jak. Przecież chodzi o Wasz wizerunek!

Cały artykuł dostępny tutaj: NowyMarketing podsumowuje rok 2017: Social Media

 

 


Cityboard Media z tytułem Google Partner


Google PartnerReklamy Google Ads nie mają dla nas tajemnic. Dowodem jest status Google Partner, który uzyskaliśmy. Google nadaje takie wyróżnienie firmom, które zrealizowały odpowiednią liczbę efektywnych kampanii, a także wyróżniały się jakością świadczonych usług.

Cityboard Media partnerem TikToka


TikTok PartnerEfektem partnerstwa między TikTokiem a Cityboard Media jest możliwość realizowania kampanii reklamowych bez pośredników. Współpraca gwarantuje też możliwość przeprowadzania kampanii na platformach BuzzVideo, TopBuzz, News Republic czy Hello.

Cityboard Media Sp. z o.o.

ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
+48 730 222 500
+48 22 376 99 00
office@cityboard.pl