raport,wypowiedź, ooh, reklama zewnętrzna, outdoor, trendy, reklama internetowa, social media
raport,wypowiedź, ooh, reklama zewnętrzna, outdoor, trendy, reklama internetowa, social media

Portal Wirtualne Media podsumowuje rok 2017


Portal Wirtualne Media podsumowuje rok 2017 i prognozuje 2018. Na stronach serwisu Andrzej Grudziński, Pełnomocnik Zarządu Cityboard Media, komentuje minione 12 miesięcy w branży OOH i prognozuje rok 2018. Jak zauważa Grudziński:

2018 rok zapowiada się dobrze. Jego dodatkowym atutem są istotne wydarzenia sportowe - takie jak mistrzostwa świata w piłce nożnej - oraz polityczne. Wybory samorządowe zwykle powodują zwiększone zainteresowanie outdoorem wśród polityków. Mnie jednak marzy się, aby aktywność wyborcza w sferze reklamy zewnętrznej miała charakter cywilizowany. Szanowni Państwo, korzystajcie z ofert profesjonalnych firm z branży systemowej reklamy zewnętrznej, zamiast wieszać i kleić różnej maści plakaty byle gdzie i byle jak. Przecież chodzi o Wasz wizerunek!

Cały artykuł dostępny tutaj: NowyMarketing podsumowuje rok 2017: Social Media

 

 


Cityboard Media

Nasza strona używa plików cookies. Korzystając z witryny, zgadzasz się na ich stosowanie. Jak wyłączyć pliki cookies? Czytaj Politykę Prywatności.

Cityboard Media Sp. z o.o., ul. Mokotowska 1, 00-640 Warszawa. Regon: 011355200, NIP: 5251003406. Spółka wpisana przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000024971. Wysokość kapitału zakładowego 50 000,00 PLN.

© 2021 Cityboard Media. All Rights Reserved.