Portal Wirtualne Media podsumowuje rok 2017 i prognozuje 2018. Na stronach serwisu Andrzej Grudziński, Pełnomocnik Zarządu Cityboard Media, komentuje minione 12 miesięcy w branży OOH i prognozuje rok 2018. Jak zauważa Grudziński:
2018 rok zapowiada się dobrze. Jego dodatkowym atutem są istotne wydarzenia sportowe - takie jak mistrzostwa świata w piłce nożnej - oraz polityczne. Wybory samorządowe zwykle powodują zwiększone zainteresowanie outdoorem wśród polityków. Mnie jednak marzy się, aby aktywność wyborcza w sferze reklamy zewnętrznej miała charakter cywilizowany. Szanowni Państwo, korzystajcie z ofert profesjonalnych firm z branży systemowej reklamy zewnętrznej, zamiast wieszać i kleić różnej maści plakaty byle gdzie i byle jak. Przecież chodzi o Wasz wizerunek!
Cały artykuł dostępny tutaj: NowyMarketing podsumowuje rok 2017: Social Media