Marketing polityczny, Andrzej Falkowski, Cityboard Media, kampania wyborcza, reklama polityczna
Marketing polityczny, Andrzej Falkowski, Cityboard Media, kampania wyborcza, reklama polityczna

Prof. Andrzej Falkowski o marketingu politycznym


Profesor Falkowski, który jest ekspertem Cityboard Media, udzielił obszernego wywiadu dziennikowi Polska The Times dotyczącego marketingu politycznego, reklamy politycznej i zbliżających się wyborów samorządowych. Mówi w nim miedzy innymi o sprawie związanej z Cambridge Analytica, doktorem Michałem Kosińskim, ale także o tym, jaką rolę w reklamie politycznej odgrywają emocje, media społecznościowe, czy outdoor.

 

Niezależnie, czy wybiera się polityka, czy produkt, można w umyśle człowieka tworzyć wizje, do których staje się on przekonany i postępuje według schematów. Jeszcze kilka lat temu można było mówić, że to fantastyka, ale dziś to już się dzieje.

Przeczytaj cały wywiad w Polska The Times.

Marketing polityczny

 

 


Cityboard Media z tytułem Google Partner


Google PartnerReklamy Google Ads nie mają dla nas tajemnic. Dowodem jest status Google Partner, który uzyskaliśmy. Google nadaje takie wyróżnienie firmom, które zrealizowały odpowiednią liczbę efektywnych kampanii, a także wyróżniały się jakością świadczonych usług.

Cityboard Media partnerem TikToka


TikTok PartnerEfektem partnerstwa między TikTokiem a Cityboard Media jest możliwość realizowania kampanii reklamowych bez pośredników. Współpraca gwarantuje też możliwość przeprowadzania kampanii na platformach BuzzVideo, TopBuzz, News Republic czy Hello.

Cityboard Media Sp. z o.o.

ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
+48 730 222 500
+48 22 376 99 00
office@cityboard.pl