Marcin Stan, Członek Zarządu Cityboard Media, przygotował artykuł o zasadach tworzenia podziękowań budujących sprzedaż w sklepach internetowych. Tekst ukazał się w najnowszym wydaniu magazynu E-commerce & Digital Marketing.
Podziękowanie za zakupy w e-sklepie, choć jest miłym akcentem, to wbrew pozorom nie kończy relacji z klientem. Praktyka pokazuje, że właśnie podziękowanie może być doskonałym narzędziem do budowania lojalności względem marki, czy sklepu. Trzeba tylko umiejętnie wykorzystać potencjał podziękowań i unikać sztampy, bo nic tak skutecznie nie zniechęca do zakupów, jak nuda i powtarzalność. Formuły typu: „Dziękujemy za zakupy w naszym sklepie. Twoja firma” nie budują zaangażowania.Podziękowanie może mieć formę np. maila lub przekierowania na podstronie. To najpopularniejsze formy, ale nie jedyne. Co zatem zrobić, aby podziękowanie budowało relację? Jest na to kilka sposobów.
Przeczytaj cały artykuł w E-commerce & Digital Marketing.
Podziękowanie budujące sprzedaż