Cityboard Media, artykuł, podziękowanie budujące sprzedaż
Cityboard Media, artykuł, podziękowanie budujące sprzedaż

Podziękowanie budujące sprzedaż


Marcin Stan, Członek Zarządu Cityboard Media, przygotował artykuł o zasadach tworzenia podziękowań budujących sprzedaż w sklepach internetowych. Tekst ukazał się w najnowszym wydaniu magazynu E-commerce & Digital Marketing.

 

Podziękowanie za zakupy w e-sklepie, choć jest miłym akcentem, to wbrew pozorom nie kończy relacji z klientem. Praktyka pokazuje, że właśnie podziękowanie może być doskonałym narzędziem do budowania lojalności względem marki, czy sklepu. Trzeba tylko umiejętnie wykorzystać potencjał podziękowań i unikać sztampy, bo nic tak skutecznie nie zniechęca do zakupów, jak nuda i powtarzalność. Formuły typu: „Dziękujemy za zakupy w naszym sklepie. Twoja firma” nie budują zaangażowania.Podziękowanie może mieć formę np. maila lub przekierowania na podstronie. To najpopularniejsze formy, ale nie jedyne. Co zatem zrobić, aby podziękowanie budowało relację? Jest na to kilka sposobów.

Przeczytaj cały artykuł w E-commerce & Digital Marketing.

Podziękowanie budujące sprzedaż

 

 


Cityboard Media z tytułem Google Partner


Google PartnerReklamy Google Ads nie mają dla nas tajemnic. Dowodem jest status Google Partner, który uzyskaliśmy. Google nadaje takie wyróżnienie firmom, które zrealizowały odpowiednią liczbę efektywnych kampanii, a także wyróżniały się jakością świadczonych usług.

Cityboard Media partnerem TikToka


TikTok PartnerEfektem partnerstwa między TikTokiem a Cityboard Media jest możliwość realizowania kampanii reklamowych bez pośredników. Współpraca gwarantuje też możliwość przeprowadzania kampanii na platformach BuzzVideo, TopBuzz, News Republic czy Hello.

Cityboard Media Sp. z o.o.

ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
+48 730 222 500
+48 22 376 99 00
office@cityboard.pl