Aktualności

Cityboard Media, artykuł, podziękowanie budujące sprzedaż

Podziękowanie budujące sprzedaż

Marcin Stan, Członek Zarządu Cityboard Media, przygotował artykuł o zasadach tworzenia podziękowań budujących sprzedaż w sklepach internetowych. Tekst ukazał się w najnowszym wydaniu magazynu E-commerce & Digital Marketing.

 

Podziękowanie za zakupy w e-sklepie, choć jest miłym akcentem, to wbrew pozorom nie kończy relacji z klientem. Praktyka pokazuje, że właśnie podziękowanie może być doskonałym narzędziem do budowania lojalności względem marki, czy sklepu. Trzeba tylko umiejętnie wykorzystać potencjał podziękowań i unikać sztampy, bo nic tak skutecznie nie zniechęca do zakupów, jak nuda i powtarzalność. Formuły typu: „Dziękujemy za zakupy w naszym sklepie. Twoja firma” nie budują zaangażowania.Podziękowanie może mieć formę np. maila lub przekierowania na podstronie. To najpopularniejsze formy, ale nie jedyne. Co zatem zrobić, aby podziękowanie budowało relację? Jest na to kilka sposobów.

Przeczytaj cały artykuł w E-commerce & Digital Marketing.

Podziękowanie budujące sprzedaż

 

 


Nasza strona używa plików cookies. Korzystając z witryny, zgadzasz się na ich stosowanie. Jak wyłączyć pliki cookies? Czytaj w zakładce Polityka Prywatności.

Cityboard Media Sp. z o.o., 00-640 Warszawa, ul. Mokotowska 1, Regon: 011355200, NIP: 525-10-03-406, Spółka wpisana przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000024971 Wysokość kapitału zakładowego 50 000,00 zł.

© 2018 Cityboard Media. All Rights Reserved.
logo_cbm.png