Cityboard Media, artykuł, podziękowanie budujące sprzedaż
Cityboard Media, artykuł, podziękowanie budujące sprzedaż

Podziękowanie budujące sprzedaż


Marcin Stan, Członek Zarządu Cityboard Media, przygotował artykuł o zasadach tworzenia podziękowań budujących sprzedaż w sklepach internetowych. Tekst ukazał się w najnowszym wydaniu magazynu E-commerce & Digital Marketing.

 

Podziękowanie za zakupy w e-sklepie, choć jest miłym akcentem, to wbrew pozorom nie kończy relacji z klientem. Praktyka pokazuje, że właśnie podziękowanie może być doskonałym narzędziem do budowania lojalności względem marki, czy sklepu. Trzeba tylko umiejętnie wykorzystać potencjał podziękowań i unikać sztampy, bo nic tak skutecznie nie zniechęca do zakupów, jak nuda i powtarzalność. Formuły typu: „Dziękujemy za zakupy w naszym sklepie. Twoja firma” nie budują zaangażowania.Podziękowanie może mieć formę np. maila lub przekierowania na podstronie. To najpopularniejsze formy, ale nie jedyne. Co zatem zrobić, aby podziękowanie budowało relację? Jest na to kilka sposobów.

Przeczytaj cały artykuł w E-commerce & Digital Marketing.

Podziękowanie budujące sprzedaż

 

 


AKTUALNOŚCI BANK WIEDZY POMOC KARIERA POLITYKA PRYWATNOŚCI STREFA KLIENTA

Nasza strona używa plików cookies. Korzystając z witryny, zgadzasz się na ich stosowanie. Czytaj więcej: Polityka Prywatności.
Cityboard Media Sp. z o.o., ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa. Regon: 011355200, NIP: 5251003406. Spółka wpisana przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000024971. Wysokość kapitału zakładowego 50 000,00 PLN.
© 2022 Cityboard Media. All Rights Reserved.