Cityboard Media po raz pierwszy wystawił swoją drużynę w wyścigu Tour de Pologne Amatorów. Firma wyposażyła zawodników w specjalnie zaprojektowane na tę okazję stroje. Drużyna liczyła 7 zawodników. Wyścig ukończyło pięcioro z nich. – Cieszę się, że mieliśmy okazję wziąć udział w tak dużej imprezie i zmierzyć się z tą bardzo wymagającą trasą. Przejechać ją cało i zdrowo to duże wyzwanie – mówi Marcin Wojda, Pełnomocnik Zarządu ds. Sprzedaży w Cityboard Media, który, podobnie jak Krzysztof Dziekański, Leszek Mrugas, Jarosław Kwietniowski, Łukasz Miłowski, Wiktor Balcer i Daria Wojda, był jednym z uczestników. Kolarze amatorzy jechali tą samą trasą, którą zawodowcy pokonywali kilka godzin później. – Dzięki współpracy z Tour de Pologne, mogliśmy na żywo i z bliska oglądać wygraną w klasyfikacji generalnej wyścigu Michała Kwiatkowskiego – dodaje Wojda. W 2019 drużyna Cityboard Media planuje ponownie wziąć udział w wyścigu.
Cityboard Media od kilkunastu lat jest partnerem medialnym wyścigu i wspiera promocję wydarzeń organizowanych przez Tour de Pologne.