• Tour de Pologne Amatorów
  • Tour de Pologne Amatorów
  • Tour de Pologne Amatorów
  • Tour de Pologne Amatorów
  • Tour de Pologne Amatorów
  • Tour de Pologne Amatorów
  • Tour de Pologne Amatorów

Tour de Pologne Amatorów


Cityboard Media po raz pierwszy wystawił swoją drużynę w wyścigu Tour de Pologne Amatorów. Firma wyposażyła zawodników w specjalnie zaprojektowane na tę okazję stroje. Drużyna liczyła 7 zawodników. Wyścig ukończyło pięcioro z nich. – Cieszę się, że mieliśmy okazję wziąć udział w tak dużej imprezie i zmierzyć się z tą bardzo wymagającą trasą. Przejechać ją cało i zdrowo to duże wyzwanie – mówi Marcin Wojda, Pełnomocnik Zarządu ds. Sprzedaży w Cityboard Media, który, podobnie jak Krzysztof Dziekański, Leszek Mrugas, Jarosław Kwietniowski, Łukasz Miłowski, Wiktor Balcer i Daria Wojda, był jednym z uczestników. Kolarze amatorzy jechali tą samą trasą, którą zawodowcy pokonywali kilka godzin później. – Dzięki współpracy z Tour de Pologne, mogliśmy na żywo i z bliska oglądać wygraną w klasyfikacji generalnej wyścigu Michała Kwiatkowskiego – dodaje Wojda. W 2019 drużyna Cityboard Media planuje ponownie wziąć udział w wyścigu.

 

Cityboard Media od kilkunastu lat jest partnerem medialnym wyścigu i wspiera promocję wydarzeń organizowanych przez Tour de Pologne.

 

 


Cityboard Media z tytułem Google Partner


Google PartnerReklamy Google Ads nie mają dla nas tajemnic. Dowodem jest status Google Partner, który uzyskaliśmy. Google nadaje takie wyróżnienie firmom, które zrealizowały odpowiednią liczbę efektywnych kampanii, a także wyróżniały się jakością świadczonych usług.

Cityboard Media partnerem TikToka


TikTok PartnerEfektem partnerstwa między TikTokiem a Cityboard Media jest możliwość realizowania kampanii reklamowych bez pośredników. Współpraca gwarantuje też możliwość przeprowadzania kampanii na platformach BuzzVideo, TopBuzz, News Republic czy Hello.

Cityboard Media Sp. z o.o.

ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
+48 730 222 500
+48 22 376 99 00
office@cityboard.pl