Falkowski, który wiele razy występował publicznie jako ekspert Cityboard Media, udzielił Wiktorowi Balcerowi wywiadu, który opublikował na swych stronach portal Rzeczpospolita. Rozmowa dotyczy zbliżających się wyborów do Parlamentu Europejskiego. Profesor Falkowski zwraca uwagę, na psychologiczne aspekty kampanii. "O sprawach europejskich lepiej zapomnijmy, bo one Polaków nie interesują. Wybory do Parlamentu Europejskiego zyskają na popularności wówczas, gdy ich efekty będą dotyczyły wyborców bezpośrednio. Komunikaty perswazyjne w kampanii wyborczej oparte na wzbudzaniu niewielkiego lęku są szalenie skuteczne. W takim przekazie perswazyjnym należy zastosować dość prostą zasadę, która składa się z trzech elementów – mówi prof. Andrzej Falkowski, psycholog z Uniwersytetu Humanistycznospołecznego SWPS w Warszawie.
Cały artykuł dostępny tutaj: Prof. A. Falkowski o eurowyborach