Falkowski, który wiele razy występował publicznie jako ekspert Cityboard Media, udzielił Wiktorowi Balcerowi wywiadu, który opublikował na swych stronach portal Rzeczpospolita. Rozmowa dotyczy zbliżających się wyborów do Parlamentu Europejskiego. Profesor Falkowski zwraca uwagę, na psychologiczne aspekty kampanii. "O sprawach europejskich lepiej zapomnijmy, bo one Polaków nie interesują. Wybory do Parlamentu Europejskiego zyskają na popularności wówczas, gdy ich efekty będą dotyczyły wyborców bezpośrednio. Komunikaty perswazyjne w kampanii wyborczej oparte na wzbudzaniu niewielkiego lęku są szalenie skuteczne. W takim przekazie perswazyjnym należy zastosować dość prostą zasadę, która składa się z trzech elementów – mówi prof. Andrzej Falkowski, psycholog z Uniwersytetu Humanistycznospołecznego SWPS w Warszawie.
Cały artykuł dostępny tutaj: Prof. A. Falkowski o eurowyborach

Efektem partnerstwa między TikTokiem a Cityboard Media jest możliwość realizowania kampanii reklamowych bez pośredników. Współpraca gwarantuje też możliwość przeprowadzania kampanii na platformach BuzzVideo, TopBuzz, News Republic czy Hello.
Dzięki działaniom naszych ekspertów uzyskaliśmy status agencji partnerskiej Meta (Facebook, Instagram, WhatsApp, Giphy). Wiemy, jak dobrze i efektywnie planować kampanie w środowisku Meta i wykorzystywać to z korzyścią dla klientów.
Nasze doświadczenie w realizowaniu kampanii na Pintereście zaowocowało statusem partnera Pinterest Business. Dzięki temu mamy dostęp do zaawansowanych szkoleń i możemy lepiej planować i realizować kampanie dla naszych klientów.