Cityboard Digital rusza z kampanią „Dowozimy”

Cityboard Digital rusza z kampanią „Dowozimy”

Ruszamy z kampanią wizerunkową pod hasłem „Dowozimy”. W jej ramach zaplanowaliśmy kampanię outdoorową, digitalową, ambient, a także Landing Page.

„Dowozimy” to hasło, które nawiązuje do potocznego „dowożenia” rezultatów, zadań, czy wyników kampanii. Rozwinięciem hasła są trzy podstawowe obszary, którymi zajmuje się agencja, czyli „Strategia/ Kreacja/ Media”. – Cityboard Digital w ostatnim czasie dynamicznie się rozwija nie tylko w kontekście kreacji, ale całej struktury. Postanowiliśmy zakomunikować potencjalnym klientom, że nasze kompetencje rosną i dlatego ruszamy ze zintegrowaną autopromocyjną kampanią reklamową. Przekaz został stworzony i zaplanowany przy ścisłej współpracy działów kreacji, strategii oraz medialnego, a obejmuje zarówno nośniki OOH, digital, jak i ambient w przestrzeni miejskiej – mówi Dominik Łabuzek, nasz Creative Partner.

Hasło „Dowozimy” nawiązuje również do tradycji kolarskich, które są rozwijane w Cityboard Media. Spółka od kilkunastu lat jest partnerem medialnym Tour de Pologne, a w firmie działa drużyna kolarska. 

Idąc tym tropem, wyprodukowaliśmy saszetki rowerowe, które uszyto ze zużytych ekoplakatów billboardowych. Na torebkach wydrukowaliśmy logo akcji i QR kod, który odsyła do specjalnego Landing Page wyjaśniającego hasło, a także opisującego zakres działania agencji Cityboard Digital. Saszetki rozdaliśmy rowerzystom w różnych częściach Warszawy, tak aby dotrzeć do pracowników z firm szukających kreatywnej i kompetentnej  agencji 360. – Chcieliśmy w ten sposób pokazać naszym klientom, jak można w sposób efektywny i kreatywny docierać do klientów z określonym przekazem, a jednocześnie zadbać o ducha marki i jej tożsamość – mówi Dominik. 

Kampania outdoorowa zaplanowana jest w Warszawie na kilkunastu nośnikach cityboard 6x3 m. Kreacja wyposażona jest w QR kod, który odsyła do wspomnianego Landing Page. Dodatkowe ekrany z kreacją pojawiły się na billboardach zlokalizowanych na trasie tegorocznego Tour de Pologne. 

 

 

 

 


Cityboard Media z tytułem Google Partner

Google PartnerReklamy Google Ads nie mają dla nas tajemnic. Dowodem jest status Google Partner, który uzyskaliśmy. Google nadaje takie wyróżnienie firmom, które zrealizowały odpowiednią liczbę efektywnych kampanii, a także wyróżniały się jakością świadczonych usług.

Cityboard Media partnerem TikToka

TikTok PartnerEfektem partnerstwa między TikTokiem a Cityboard Media jest możliwość realizowania kampanii reklamowych bez pośredników. Współpraca gwarantuje też możliwość przeprowadzania kampanii na platformach BuzzVideo, TopBuzz, News Republic czy Hello.

Cityboard Media agencją partnerską Meta

Meta PartnerDzięki działaniom naszych ekspertów uzyskaliśmy status agencji partnerskiej Meta (Facebook, Instagram, WhatsApp, Giphy). Wiemy, jak dobrze i efektywnie planować kampanie w środowisku Meta i wykorzystywać to z korzyścią dla klientów.

Cityboard Media partnerem Pinterest Business

Pinterest PartnerNasze doświadczenie w realizowaniu kampanii na Pintereście zaowocowało statusem partnera Pinterest Business. Dzięki temu mamy dostęp do zaawansowanych szkoleń i możemy lepiej planować i realizować kampanie dla naszych klientów.

KONTAKT

Cityboard Media Sp. z o.o.
  ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
  +48 730 222 500
  +48 22 376 99 00
  office@cityboard.pl
  Pn-Pt 9:00-17:00

NEWSLETTER

Newsletter zawierający aktualności, materiały informacyjne, marketingowe oraz handlowe.
newsletter
Zapisz się na nasz newsletter

Cityboard Media Sp. z o.o.

ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
+48 730 222 500
+48 22 376 99 00
office@cityboard.pl