Miejsce pracy: Warszawa
Forma zatrudnienia: B2B lub umowa zlecenie (dla studentów)
Twój zakres obowiązków:
- Budowanie strategii i projektowanie komunikacji w mediach społecznościowych;
- Koordynacja prac koncepcyjnych i kreatywnych, publikacje postów, ogłoszeń oraz artykułów na stronie;
- Tworzenie treści na podstawie dostarczonego briefu i wkładu merytorycznego;
- Wyszukiwanie i dystrybuowanie najnowszych trendów z rynku reklamowego;
- Weryfikacja efektywności prowadzonych działań;
- Ścisła współpraca z działami: Client Service, Digital Media, Strategii oraz Kreacji.
Nasze wymagania:
- Doświadczenie w komunikacji w mediach społecznościowych (Twitter, Linkedin, TikTok, Snapchat, Pinterest, Facebook, Instagram i GIPHY);
- Lekkie pióro;
- Wiedza i zainteresowanie tematyką: lifestylową, motoryzacyjną oraz FMCG;
- Doświadczenie na podobnym stanowisku – min. 1 rok;
- Znajomość Office 365 (Excel, PowerPoint, Teams) i Google Data Studio;
- Doświadczenie w zakupie i emisji kampanii płatnych na platformach social media (Facebook Ads, TikTok Ads, Snapchat Ads, Linkedin Marketing Solutions i Twitter Ads);
- Dodatkowym atutem będzie znajomość Display&Video 360.
Nasza oferta:
- Konkurencyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności;
- Kreatywna i samodzielna praca w dynamicznie rozwijającej się agencji digitalowej specjalizującej się w nowych formach komunikacji oraz synergii mediów;
- Indywidualna ścieżka rozwoju uwzględniająca Twoje predyspozycje i preferencje;
- Prywatna opieka medyczna;
- Karta Medicover Sport;
- Zatrudnienie w oparciu o współpracę B2B/zlecenie dla studentów.