Miejsce pracy: Warszawa
Forma zatrudnienia: B2
Czy Twoją pasją jest budowanie silnych marek w świecie social media? Dołącz do naszej agencji digitalowej i stań się architektem cyfrowej komunikacji dla naszych klientów!
Twój zakres obowiązków:
- Będziesz planować, optymalizować i analizować kampanie Direct Media Buying.
- Negocjacje stawek i warunki współpracy z wydawcami oraz operatorami komórkowymi.
- Wsparcie działu digital w administracyjnych obowiązkach (porządkowanie faktur, raporty itp.).
- Przygotowywanie i realizacja kampanii WOM marketingowych, w tym nawiązanie współprac z freelancerami.
- Weryfikacja efektywności prowadzonych działań.
- Nadzór nad terminowym i prawidłowym dostarczaniem materiałów do kampanii, ich obiegiem oraz archiwizacją.
- Monitorowanie kosztów kampanii oraz realizacji założonych wskaźników w Excelu i raportowanie klientom.
- Śledzenie trendów rynkowych, prowadzenie analiz rynku i konkurencji, stałe poszerzanie wiedzy o rynku mediów oraz nabywanie umiejętności posługiwania się narzędziami do planowania i zakupu mediów.
- Ścisła współpraca z działem: Client Service, Digital Media, Strategii oraz Kreatywnym.
Czego oczekujemy?
- Pierwsze doświadczenie w marketingu cyfrowym min. 1 rok na analogicznym stanowisku.
- Wiedza o tym czym jest CPM.
- Doświadczenie w obowiązkach administracyjnych, albo w dziale digital.
- Umiejętności analizy danych i wyciągania z nich wniosków.
- Podstawowa platforma znajomości (np. Google Ads, Meta, TikTok).
- Samodzielność, zaangażowanie i chęć do nauki.
Oferujemy:
- Umowę o współpracę B2B po okresie próbnym.
- Kreatywną i samodzielną pracę wspierającą pracę całego działu digital.
- Indywidualna ścieżka rozwoju uwzględniająca Twoje predyspozycje i preferencje.
- Świetną lokalizację biura, mieścimy się na Starym Mokotowie nieopodal metra Pole Mokotowskie.
- Prywatną opiekę medyczną LuxMed.
- Kartę Medicover Sport.
Czujesz, że Cityboard Digital to miejsce dla Ciebie? Pozwól nam się poznać! Wypełnij formularz i prześlij CV.