Leszek Mrugas awansował na stanowisko Zastępcy Dyrektora Sprzedaży w Cityboard Media. Wcześniej pracował jako Starszy Konsultant w Dziale Sprzedaży.
Mrugas z Cityboard Media związany jest od ponad 10 lat. Na nowym stanowisku będzie odpowiedzialny za koordynację sprzedaży, realizację planów i współpracę z kluczowymi klientami. – Cieszę się bardzo z awansu i liczę, że na nowym stanowisku będę mógł jeszcze efektywniej umacniać pozycję Cityboard Media na rynku reklamy zewnętrznej. Przychodzi nam działać w czasach niełatwych dla branży reklamy wielkoformatowej, ale liczę, że zrealizujemy wszelkie założone na 2017 rok cele – komentuje swój awans. Leszek Mrugas objął nowo utworzone stanowisko.

Efektem partnerstwa między TikTokiem a Cityboard Media jest możliwość realizowania kampanii reklamowych bez pośredników. Współpraca gwarantuje też możliwość przeprowadzania kampanii na platformach BuzzVideo, TopBuzz, News Republic czy Hello.
Dzięki działaniom naszych ekspertów uzyskaliśmy status agencji partnerskiej Meta (Facebook, Instagram, WhatsApp, Giphy). Wiemy, jak dobrze i efektywnie planować kampanie w środowisku Meta i wykorzystywać to z korzyścią dla klientów.
Nasze doświadczenie w realizowaniu kampanii na Pintereście zaowocowało statusem partnera Pinterest Business. Dzięki temu mamy dostęp do zaawansowanych szkoleń i możemy lepiej planować i realizować kampanie dla naszych klientów.