ooh, reklama zewnętrzna, outdoor, identyfikacja wizualna, logo, planowanie kampanii
ooh, reklama zewnętrzna, outdoor, identyfikacja wizualna, logo, planowanie kampanii

W portalu "Marketing przy kawie" o planowaniu kampanii OOH


Marcin Wojda, Pełnomocnik Zarządu ds. Sprzedaży Cityboard Media przygotował dla portalu „Marketing przy kawie” tekst ekspercki poświęcony planowaniu kampanii OOH. Jak pisze Wojda:

 

Outdoor to medium, które działa 24 godziny na dobę. Nie sposób go wyłączyć, ale aby był efektywny, trzeba odpowiednio zaplanować kampanię.

 

Cały wywiad dostępny tutaj: Planowanie kampanii OOH – jak robić to dobrze?

 

 


Cityboard Media

Nasza strona używa plików cookies. Korzystając z witryny, zgadzasz się na ich stosowanie. Jak wyłączyć pliki cookies? Czytaj Politykę Prywatności.

Cityboard Media Sp. z o.o., ul. Mokotowska 1, 00-640 Warszawa. Regon: 011355200, NIP: 5251003406. Spółka wpisana przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000024971. Wysokość kapitału zakładowego 50 000,00 PLN.

© 2021 Cityboard Media. All Rights Reserved.