wypowiedź, reklama zewnętrzna, digital, reklama internetowa, reklama porównawcza, ooh, outdoor
wypowiedź, reklama zewnętrzna, digital, reklama internetowa, reklama porównawcza, ooh, outdoor

W Nowym Marketingu o reklamie porównawczej


Portal Nowy Marketing opublikował artykuł dotyczący reklamy porównawczej. Temat komentuje Marcin Wojda, Pełnomocnik Zarządu Cityboard Media. Tekst traktuje o szansach i zagrożeniach, które wynikają ze stosowania reklamy porównawczej. Marcin Wojda opisuje przypadki realizacji kampanii reklamy porównawczej na nośnikach Cityboard Media:

Na naszych nośnikach było realizowanych wiele kampanii reklamy porównawczej. Swoje usługi zachwalał Orange, który wykazywał wyższość na marką Play. Szerokim echem odbiła się kampania Lidla. Marka powoływała się na badania w których mówiła, że ich soki, czy kabanosy są lepsze od najpopularniejszych w kraju. mBank, choć nie porównywał swojej oferty wprost, to w domyśle odwoływał się do oferty BZ WBK.

 

Cały wywiad dostępny tutaj: Reklama porównawcza – gra wysokiego ryzyka

 

 


Cityboard Media z tytułem Google Partner


Google PartnerReklamy Google Ads nie mają dla nas tajemnic. Dowodem jest status Google Partner, który uzyskaliśmy. Google nadaje takie wyróżnienie firmom, które zrealizowały odpowiednią liczbę efektywnych kampanii, a także wyróżniały się jakością świadczonych usług.

Cityboard Media partnerem TikToka


TikTok PartnerEfektem partnerstwa między TikTokiem a Cityboard Media jest możliwość realizowania kampanii reklamowych bez pośredników. Współpraca gwarantuje też możliwość przeprowadzania kampanii na platformach BuzzVideo, TopBuzz, News Republic czy Hello.

Cityboard Media Sp. z o.o.

ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
+48 730 222 500
+48 22 376 99 00
office@cityboard.pl