raport,wypowiedź, ooh, reklama zewnętrzna, outdoor, trendy
raport,wypowiedź, ooh, reklama zewnętrzna, outdoor, trendy

Marcin Stan w Media&Marketing Polska


Marcin Stan, Członek Zarządu Cityboard Media udzielił wywiadu dla magazynu Media&Marketing Polska. W raporcie dotyczącym branży OOH Marcin Stan, ocenia między innymi przyszłość sektora reklamy zewnętrznej:

Będą to przede wszystkim zmiany podyktowane kolejnymi lokalnymi uchwałami reklamowymi. Propozycje pierwszych miast są kontrowersyjne i to budzi nasz niepokój. Jeśli chodzi o Cityboard Media, to w 2017 mamy 2 podstawowe cele. Po pierwsze: utrzymać wysoki poziom ekspozycji naszych nośników. Drugi cel to umacnianie pozycji ekoplakatu, bo to doskonałe rozwiązanie pod względem ekonomicznym i ekologicznym.

 

Cały wywiad dostępny tutaj: KIERUNEK DIGITAL

 

 


Cityboard Media z tytułem Google Partner


Google PartnerReklamy Google Ads nie mają dla nas tajemnic. Dowodem jest status Google Partner, który uzyskaliśmy. Google nadaje takie wyróżnienie firmom, które zrealizowały odpowiednią liczbę efektywnych kampanii, a także wyróżniały się jakością świadczonych usług.

Cityboard Media partnerem TikToka


TikTok PartnerEfektem partnerstwa między TikTokiem a Cityboard Media jest możliwość realizowania kampanii reklamowych bez pośredników. Współpraca gwarantuje też możliwość przeprowadzania kampanii na platformach BuzzVideo, TopBuzz, News Republic czy Hello.

Cityboard Media Sp. z o.o.

ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
+48 730 222 500
+48 22 376 99 00
office@cityboard.pl