+48 730 222 500
wypowiedź, reklama porównawcza, marcin wojda
wypowiedź, reklama porównawcza, marcin wojda

Komentarz w Nowym Marketingu


Marcin Wojda, Pełnomocnik Zarządu Cityboard Media komentuje dla Nowego Marketingu tekst dotyczący zjawiska wywoływania w kampaniach reklamowych skojarzeń ze znanymi markami. Artykuł analizuje przypadki marek, które w swoich działaniach reklamowych świadomie wywołują skojarzenia do bardzo znanych brandów, po to, aby czerpać z ich rozpoznawalności. Jak tłumaczy Wojda:

Praktyka pokazuje, że niektóre kampanie reklamowe obmyślone są jako świadome nawiązanie do znanej marki, ogrzanie się w jej blasku i zasugerowanie swojej wyższości. Takie strategie są charakterystyczne szczególnie w przypadku marek, które wchodzą na rynek i budują swoją rozpoznawalność.

 

Przeczytaj cały artykuł w którym wypowiada się Marcin Wojda z Cityboard Media.

Cały wywiad dostępny tutaj: (Po)równaj się z najlepszymi

 

 


Cityboard Media

Nasza strona używa plików cookies. Korzystając z witryny, zgadzasz się na ich stosowanie. Jak wyłączyć pliki cookies? Czytaj Politykę Prywatności.

Cityboard Media Sp. z o.o., ul. Mokotowska 1, 00-640 Warszawa. Regon: 011355200, NIP: 5251003406. Spółka wpisana przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000024971. Wysokość kapitału zakładowego 50 000,00 PLN.

© 2020 Cityboard Media. All Rights Reserved.