reklama wielokanałowa, omnichannel, reklama zewnętrzna, reklama internetowa, digital, outdoor, ooh, wypowiedź
reklama wielokanałowa, omnichannel, reklama zewnętrzna, reklama internetowa, digital, outdoor, ooh, wypowiedź

Marcin Stan w Marketer +


Marcin Stan, Członek Zarządu Cityboard Media, publikuje w branżowym portalu Marketer + tekst dotyczący reklamy wielokanałowej. Artykuł mówi między innymi o efektywnych kontaktach z klientem i szansach, jakie stwarza oddziaływanie za pomocą reklamy na wiele zmysłów. Jak tłumaczy Marcin Stan:

Wielokanałowość to klucz do skutecznej komunikacji z klientem. Szczególnie, gdy nowoczesne media połączy się z tymi tradycyjnymi o wysokiej skuteczności.

Cały artykuł dostępny tutaj: Wiele kanałów, wiele możliwości

 

 


Cityboard Media z tytułem Google Partner


Google PartnerReklamy Google Ads nie mają dla nas tajemnic. Dowodem jest status Google Partner, który uzyskaliśmy. Google nadaje takie wyróżnienie firmom, które zrealizowały odpowiednią liczbę efektywnych kampanii, a także wyróżniały się jakością świadczonych usług.

Cityboard Media partnerem TikToka


TikTok PartnerEfektem partnerstwa między TikTokiem a Cityboard Media jest możliwość realizowania kampanii reklamowych bez pośredników. Współpraca gwarantuje też możliwość przeprowadzania kampanii na platformach BuzzVideo, TopBuzz, News Republic czy Hello.

Cityboard Media Sp. z o.o.

ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
+48 730 222 500
+48 22 376 99 00
office@cityboard.pl