W maju marka Jacob’s Creek realizuje na naszych nośnikach kampanię reklamową z wykorzystaniem niestandardowych elementów 2D.
Jacob’s Creek reklamuje na nośnikach reklamy zewnętrznej swoją imprezę, czyli wielki piknik australijski. Impreza odbędzie się 10 czerwca 2017 roku, w Muzeum Plakatu w Wilanowie. Elementem wokół którego skupia się komunikacja są akcenty australijskie. Na nośnikach można zobaczyć niestandardowe elementy 2D. Są to wizerunki kangurów czy misiów koala, które wspinają się po nośniku, wyglądają z platformy, czy też zwisają z górnych krawędzi ekranów.
Marka Jacob’s Creek po raz pierwszy reklamuje się na outdoorze i po raz pierwszy organizuje event. Brand należy do firmy Pernod Ricard Polska, która jest też właścicielem marki Campo Viejo, która w kwietniu 2017 reklamowała się m.in. na nośnikach Cityboard Media.
Kampania zaplanowana jest na cały maj i realizowana jest w Warszawie. Plakaty pojawiły się na 23 nośnikach cityboard (18 m kw2) i 2 nośnikach supercityboard (48 m kw2). Elementy niestandardowe 2D znajdują się na 13 ekranach cityboard oraz 2 ekranach supercityboard.