reklama zewnętrzna, ooh, outdoor, czysta ekspozycja, wypowiedź
reklama zewnętrzna, ooh, outdoor, czysta ekspozycja, wypowiedź

Efekt czystej ekspozycji


W portalu Marketing Przy Kawie, Marcin Stan, Członek Zarządu Cityboard Media pisze o efekcie czystej ekspozycji w reklamie. Tekst opisuje, kto odkrył ów efekt, w jakich warunkach może on zafunkcjonować, a także, jak przekłada się na na efektywność reklamy. Jak pisze Marcin Stan:

Im częściej dana marka, czy produkt są reklamowane, czy też pojawiają się w przestrzeni publicznej, tym większe prawdopodobieństwo, że odbiorca będzie o nich myślał pozytywnie.

 

Cały artykuł dostępny tutaj: Efekt czystej ekspozycji, czyli siła powtórek

 

 


Cityboard Media

Nasza strona używa plików cookies. Korzystając z witryny, zgadzasz się na ich stosowanie. Jak wyłączyć pliki cookies? Czytaj Politykę Prywatności.

Cityboard Media Sp. z o.o., ul. Mokotowska 1, 00-640 Warszawa. Regon: 011355200, NIP: 5251003406. Spółka wpisana przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000024971. Wysokość kapitału zakładowego 50 000,00 PLN.

© 2021 Cityboard Media. All Rights Reserved.