reklama zewnętrzna, ooh, outdoor, czysta ekspozycja, wypowiedź
reklama zewnętrzna, ooh, outdoor, czysta ekspozycja, wypowiedź

Efekt czystej ekspozycji


W portalu Marketing Przy Kawie, Marcin Stan, Członek Zarządu Cityboard Media pisze o efekcie czystej ekspozycji w reklamie. Tekst opisuje, kto odkrył ów efekt, w jakich warunkach może on zafunkcjonować, a także, jak przekłada się na na efektywność reklamy. Jak pisze Marcin Stan:

Im częściej dana marka, czy produkt są reklamowane, czy też pojawiają się w przestrzeni publicznej, tym większe prawdopodobieństwo, że odbiorca będzie o nich myślał pozytywnie.

 

Cały artykuł dostępny tutaj: Efekt czystej ekspozycji, czyli siła powtórek

 

 


Cityboard Media z tytułem Google Partner


Google PartnerReklamy Google Ads nie mają dla nas tajemnic. Dowodem jest status Google Partner, który uzyskaliśmy. Google nadaje takie wyróżnienie firmom, które zrealizowały odpowiednią liczbę efektywnych kampanii, a także wyróżniały się jakością świadczonych usług.

Cityboard Media partnerem TikToka


TikTok PartnerEfektem partnerstwa między TikTokiem a Cityboard Media jest możliwość realizowania kampanii reklamowych bez pośredników. Współpraca gwarantuje też możliwość przeprowadzania kampanii na platformach BuzzVideo, TopBuzz, News Republic czy Hello.

Cityboard Media Sp. z o.o.

ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
+48 730 222 500
+48 22 376 99 00
office@cityboard.pl