Aktualności

Efekt czystej ekspozycji

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

W portalu Marketing Przy Kawie, Marcin Stan, Członek Zarządu Cityboard Media pisze o efekcie czystej ekspozycji w reklamie. Tekst opisuje, kto odkrył ów efekt, w jakich warunkach może on zafunkcjonować, a także, jak przekłada się na na efektywność reklamy. Jak pisze Marcin Stan:


Im częściej dana marka, czy produkt są reklamowane, czy też pojawiają się w przestrzeni publicznej, tym większe prawdopodobieństwo, że odbiorca będzie o nich myślał pozytywnie.

 

Przeczytaj artykuł Marcina Stana.

Marcin Stan w Marketingu Przy Kawie

 

 


Nasza strona używa plików cookies. Korzystając z witryny, zgadzasz się na ich stosowanie. Jak wyłączyć pliki cookies? Czytaj w zakładce Polityka Prywatności.

Cityboard Media Sp. z o.o., 00-640 Warszawa, ul. Mokotowska 1, Regon: 011355200, NIP: 525-10-03-406, Spółka wpisana przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000024971 Wysokość kapitału zakładowego 50 000,00 zł.

© 2017 Cityboard Media. All Rights Reserved.