wypowiedź, marcin wojda
wypowiedź, marcin wojda

Wywiad z Marcinem Wojdą


Marcin Wojda, Pełnomocnik Zarządu ds. Sprzedaży w Cityboard Media udzielił wywiadu magazynowi Szef Sprzedaży. Marcin mówi między innymi jak ustawa krajobrazowa wpłynęła na branżę OOH, czego oczekują od Cityboard Media klienci i w jaki sposób budować przewagę konkurencyjną.

Myślę, że na etapie, kiedy reklama zewnętrzna jest na naszym rynku – jeśli chodzi o cykl życia produktu – w okresie dojrzałości, najistotniejsze są dwie rzeczy. Pierwsza to możliwość budowania długookresowych i zdrowych relacji, które pozwalają na rozwijanie biznesu. Druga to rozwijanie kompetencji wśród pracowników. Bez tego nie ma szans, aby odnieść sukces, ponieważ nasz świat zmienia się bardzo szybko.

Cały wywiad dostępny tutaj: Każdy klient jest najważniejszy

 

 

 


Cityboard Media z tytułem Google Partner


Google PartnerReklamy Google Ads nie mają dla nas tajemnic. Dowodem jest status Google Partner, który uzyskaliśmy. Google nadaje takie wyróżnienie firmom, które zrealizowały odpowiednią liczbę efektywnych kampanii, a także wyróżniały się jakością świadczonych usług.

Cityboard Media partnerem TikToka


TikTok PartnerEfektem partnerstwa między TikTokiem a Cityboard Media jest możliwość realizowania kampanii reklamowych bez pośredników. Współpraca gwarantuje też możliwość przeprowadzania kampanii na platformach BuzzVideo, TopBuzz, News Republic czy Hello.

Cityboard Media Sp. z o.o.

ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
+48 730 222 500
+48 22 376 99 00
office@cityboard.pl