kampania, outdoor, ooh, reklama zewnętrzna, supercityboard
kampania, outdoor, ooh, reklama zewnętrzna, supercityboard

Kampania 74. Tour de Pologne


Na ekranach Cityboard Media ruszyła kampania promująca 74. wyścig kolarski Tour de Pologne. Ta najważniejsza impreza kolarska w Polsce rozpocznie się 29 lipca 2017 r., i potrwa do 4 sierpnia 2017 r.

Kampania promująca wyścig realizowana jest na kilkuset nośnikach cityboard i kilkudziesięciu supercityboard. Plakaty można zobaczyć w 36 największych miastach Polski. Kampania rozpoczęła się w pierwszych dniach lipca i potrwa do połowy sierpnia.

 

kampania, outdoor, ooh, reklama zewnętrzna, supercityboard

Cityboard Media jest patronem medialnym 74. Tour de Pologne.

 

 


Cityboard Media z tytułem Google Partner


Google PartnerReklamy Google Ads nie mają dla nas tajemnic. Dowodem jest status Google Partner, który uzyskaliśmy. Google nadaje takie wyróżnienie firmom, które zrealizowały odpowiednią liczbę efektywnych kampanii, a także wyróżniały się jakością świadczonych usług.

Cityboard Media partnerem TikToka


TikTok PartnerEfektem partnerstwa między TikTokiem a Cityboard Media jest możliwość realizowania kampanii reklamowych bez pośredników. Współpraca gwarantuje też możliwość przeprowadzania kampanii na platformach BuzzVideo, TopBuzz, News Republic czy Hello.

Cityboard Media Sp. z o.o.

ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
+48 730 222 500
+48 22 376 99 00
office@cityboard.pl