3d, niestandardy, reklama zewnętrzna, outdoor, kampania
3d, niestandardy, reklama zewnętrzna, outdoor, kampania

Tymbark z elementem 2D


Na ekranach Cityboard Media ruszyła kampania soków Tymbark. Po raz kolejny, w komunikacji outdoorowej, marka postawiła na niestandardowe elementy 2D. Wadowicki Maspex, który jest właścicielem marki Tymbark, na lato przygotował kampanię promującą sok o smaku jabłka i aloesu. Na wybranych nośnikach pojawił się niestandardowy element 2D – wizerunek butelki, który wystaje poza krawędzie nośnika. Całość uzupełnia hasło: „Nowa miłość. Na lato”.

 

3d, niestandardy, reklama zewnętrzna, outdoor, kampania

 

Kampania realizowana jest na kilkudziesięciu nośnikach supercityboard (12x4 m) oraz na kilkuset nośnikach cityboard (6x3 m). Element niestandardowy pojawia się na kilkudziesięciu nośnikach cityboard. Plakaty można zobaczyć w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Łodzi, Szczecinie oraz na Śląsku i w Trójmieście. Kampania potrwa do końca lipca.

 

 


Cityboard Media z tytułem Google Partner


Google PartnerReklamy Google Ads nie mają dla nas tajemnic. Dowodem jest status Google Partner, który uzyskaliśmy. Google nadaje takie wyróżnienie firmom, które zrealizowały odpowiednią liczbę efektywnych kampanii, a także wyróżniały się jakością świadczonych usług.

Cityboard Media partnerem TikToka


TikTok PartnerEfektem partnerstwa między TikTokiem a Cityboard Media jest możliwość realizowania kampanii reklamowych bez pośredników. Współpraca gwarantuje też możliwość przeprowadzania kampanii na platformach BuzzVideo, TopBuzz, News Republic czy Hello.

Cityboard Media Sp. z o.o.

ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
+48 730 222 500
+48 22 376 99 00
office@cityboard.pl