Aktualności

Tymbark z elementem 2D

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Na ekranach Cityboard Media ruszyła kampania soków Tymbark. Po raz kolejny, w komunikacji outdoorowej, marka postawiła na niestandardowe elementy 2D. Wadowicki Maspex, który jest właścicielem marki Tymbark, na lato przygotował kampanię promującą sok o smaku jabłka i aloesu. Na wybranych nośnikach pojawił się niestandardowy element 2D – wizerunek butelki, który wystaje poza krawędzie nośnika. Całość uzupełnia hasło: „Nowa miłość. Na lato”.  

 

 

Kampania realizowana jest na kilkudziesięciu nośnikach supercityboard (12x4 m) oraz na kilkuset nośnikach cityboard (6x3 m). Element niestandardowy pojawia się na kilkudziesięciu nośnikach cityboard. Plakaty można zobaczyć w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Łodzi, Szczecinie oraz na Śląsku i w Trójmieście. Kampania potrwa do końca lipca.