• Kampania Tic Tac z elementem 2D
  • Kampania Tic Tac z elementem 2D

Kampania Tic Tac z elementem 2D


Firma Ferrero ruszyła z kampanią promocyjną drażetek Tic Tac na nośnikach Cityboard Media. W kampanii wykorzystano elementy 2D. Kampania reklamuje nowość w ofercie Ferrero, czyli zielone i czerwone drażetki o smaku jabłkowym. Elementy niestandardowe to jabłka, które wychodzą poza ramy nośnika. Działania reklamowe na nośnikach Cityboard Media realizowane na kilkudziesięciu ekranach typu cityboard (6x3 m) w Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Warszawie, Wrocławiu, na Śląsku, w Trójmieście i potrwają do końca października 2017. 

 

kampania, niestandardy, 3d, outdoor, reklama zewnętrzna, ooh

 

 


Cityboard Media z tytułem Google Partner


Google PartnerReklamy Google Ads nie mają dla nas tajemnic. Dowodem jest status Google Partner, który uzyskaliśmy. Google nadaje takie wyróżnienie firmom, które zrealizowały odpowiednią liczbę efektywnych kampanii, a także wyróżniały się jakością świadczonych usług.

Cityboard Media partnerem TikToka


TikTok PartnerEfektem partnerstwa między TikTokiem a Cityboard Media jest możliwość realizowania kampanii reklamowych bez pośredników. Współpraca gwarantuje też możliwość przeprowadzania kampanii na platformach BuzzVideo, TopBuzz, News Republic czy Hello.

Cityboard Media Sp. z o.o.

ul. Narbutta 30, 02-541 Warszawa
+48 730 222 500
+48 22 376 99 00
office@cityboard.pl