Aktualności

Kampania Tic Tac z elementem 2D

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Firma Ferrero ruszyła z kampanią promocyjną drażetek Tic Tac na nośnikach Cityboard Media. W kampanii wykorzystano elementy 2D. Kampania reklamuje nowość w ofercie Ferrero, czyli zielone i czerwone drażetki o smaku jabłkowym. Elementy niestandardowe to jabłka, które wychodzą poza ramy nośnika. Działania reklamowe na nośnikach Cityboard Media realizowane na kilkudziesięciu ekranach typu cityboard (6x3 m) w Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Warszawie, Wrocławiu, na Śląsku, w Trójmieście i potrwają do końca października 2017. 

 

 

 


Nasza strona używa plików cookies. Korzystając z witryny, zgadzasz się na ich stosowanie. Jak wyłączyć pliki cookies? Czytaj w zakładce Polityka Prywatności.

Cityboard Media Sp. z o.o., 00-640 Warszawa, ul. Mokotowska 1, Regon: 011355200, NIP: 525-10-03-406, Spółka wpisana przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000024971 Wysokość kapitału zakładowego 50 000,00 zł.

© 2017 Cityboard Media. All Rights Reserved.