• Kampania Tic Tac z elementem 2D
  • Kampania Tic Tac z elementem 2D

Kampania Tic Tac z elementem 2D


Firma Ferrero ruszyła z kampanią promocyjną drażetek Tic Tac na nośnikach Cityboard Media. W kampanii wykorzystano elementy 2D. Kampania reklamuje nowość w ofercie Ferrero, czyli zielone i czerwone drażetki o smaku jabłkowym. Elementy niestandardowe to jabłka, które wychodzą poza ramy nośnika. Działania reklamowe na nośnikach Cityboard Media realizowane na kilkudziesięciu ekranach typu cityboard (6x3 m) w Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Warszawie, Wrocławiu, na Śląsku, w Trójmieście i potrwają do końca października 2017. 

 

kampania, niestandardy, 3d, outdoor, reklama zewnętrzna, ooh

 

 


Cityboard Media

Nasza strona używa plików cookies. Korzystając z witryny, zgadzasz się na ich stosowanie. Jak wyłączyć pliki cookies? Czytaj Politykę Prywatności.

Cityboard Media Sp. z o.o., ul. Mokotowska 1, 00-640 Warszawa. Regon: 011355200, NIP: 5251003406. Spółka wpisana przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000024971. Wysokość kapitału zakładowego 50 000,00 PLN.

© 2021 Cityboard Media. All Rights Reserved.